Zobacz wątek - Uwaga! Pomóż lajkowi!
NAS Analytics TAG

Uwaga! Pomóż lajkowi!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez ---Corleone--- » 19/9/2008, 13:03

Jak to nie będziesz w stanie zmienić moto za 3-4 sezony? :? Nie wiem.. albo ja jestem nienormalny, albo ktoś z tutaj piszących.. Masz 15 koła.. Kupujesz CB 500 za 6 koła.. ubierasz się za 4 koła.. Zostaje Ci 5 koła.. Jedździsz Twoje planowe 3-4 sezony, po czym sprzedajesz moto za 5 koła.. Masz 10 koła.. Kupujesz Thundercata albo F3 w dobrym stanie..

To może sobie pie****nij Erłana, bo za 6 sezonów nie będzie Cię stać na zmianę moto.. O ile przetrwasz te 6 sezonów.. Chłopie ogarnij się i daj sobie pomóc skoro tej pomocy tutaj szukałeś..
"Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła.. tylko nagłe zatrzymanie.."
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
---Corleone---
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 2/7/2008, 12:31
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków


Postprzez YZF R1 » 19/9/2008, 13:07

Ciężko mi Ci cokolwiek doradzić raz piszesz że gs500 a raz że gsxr600 skoro lubisz motocykle z zacięciem sportowym to po co bierzesz pod uwagę nakedy? Jeśli mało umiesz to odpuść sobie mocne 600 proponuję Ci z nich wszystkich kupić jajko sprawdzony motocykl bardzo udany model w tych rocznikach zdecydowanie bardziej udany niż Thundercat CBR I GSXR odpuść sobie to są motocykle dla troszkę bardziej zaawansowanych nie ma się czego wstydzić że kupuje się słabszy moto... życie ważniejsze niż posiadanie super mocnego sportowego sprzęciora...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Citek » 19/9/2008, 13:12

Żeby to było takie proste jak mówisz to bym tak zrobił... Liczyłem, że po tym temacie jakoś sie ukierunkuję, ale widzę że ciężko będzie. Ten temat zmierza do wniosków jakie uzyskałem ze wcześniejszych podobnego typu.

A teraz nie zwarzając na to co było w poprzednich postach co byście wybrali?

GSX-Ra czy CBRkÄ™?
GSX-Fa czy Bandita?

Chciałbym krótkie uzasadnienie...
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 13:19

jezdziłes wczesniej na jakimś moto czy tylko podczas kursu?
na pierwszy moto proponowałbym coś mniej zrywnego jak gixer czy też cebra.
Wybierałbym pomiędzy gsxf a bandziorem ,a to jusz kjfestja gustu i upodobań bo bandzir od gsxf rużni sie tylko wygladem raczej.
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez YZF R1 » 19/9/2008, 13:23

bo tak jest na forum jest tu tysiące ludzi i każdy z nich ma swoje zdanie... poza tym twoje pytanie jest pytaniem otwartym wiec każdy przedstawia swój pogląd... jeszcze raz Ci powtarzam nie patrz na sportowe 600-tki to nie tal liga dla ciebie dobrze radzę
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Citek » 19/9/2008, 13:25

Co racja to racja GSXF czy Bandit muszą mi starczyć na początek... :) Pojeżdżę pare sezonów i się wszystko okaże... :) Krąg mojego zainteresowania się zmniejszył pora teraz szukać aby zakupić coś w przerwie międzysezonowej.
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez Kris2k » 19/9/2008, 13:31

Citek... temat o kosztach utrzymania motocykla:

viewtopic.php?t=3743

przeczytaj BARDZO UWAZNIE :!:


A wogole to kup sobie CB500 8)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez YZF R1 » 19/9/2008, 13:33

skup się na czymś takim poważnie moto mało awaryjne bardzo wytrzymałe i bardzo udane do tego jest wygodne nie jest agresywne więc powinieneś ogarnąć temat i nie zrobić sobie krzywdy no i delikatnie wygląda sportowo także moim zdaniem złoty środek...

http://www.allegro.pl/item433840410_sup ... f_600.html
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Citek » 19/9/2008, 13:38

@kris2k
z pewnością to zrobię, jeśli chodzi o artykuł :P - dzięki :)

@yzf r1
dlatego na początku mnie zafascynowało, ale wiesz apetyt rośnie w miare jedzenia dlatego te pomysły z CBR i GSX-R :)
btw. nie odpisujesz na gadu?:o
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 13:39 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 13:39

ja mam gsx750f jajko i jest to bardzo fajny , duzy , wygodny motorek i tez ma kopa :)
a i plecaczek ma wygodnie w miare :)
jak sie go dobrze wyczuje to i na gumie można pośmigać :)
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Citek » 19/9/2008, 13:41

Czy te jajko ma aż tak szeroki przód czy to złudzenie kierunkowskazów które wizualnie nie zachwycają? Nurtuje mnie to od dawna :P
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez jot » 19/9/2008, 13:48

fazera sobie kup
najlepiej mojego ;D



ps. gsxf ma szeroki przod ;f
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
jot
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Citek » 19/9/2008, 13:49

hmm...zamiast fazera już bym wolał bandita :P
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 13:50

na zywo zajebiście wygląda :)
ja osobiście mam to jajo na streeta zrobione , więc owiewki mam zdjęte i zarzyciłem klate na silnik oraz inną lampe, łańcuch i zębate :)
ale z owiewkami wyglÄ…da bardzo fajnie :)
te kierunki to sa podobne jak w kawie zzr.
dopuki nie zobaczysz na własne oczy , nie siadziesz to mozesz mieć jakiś dystans do tego moto, ale on jest naprawde fajny na pierwszy :)

olej i filtr wymieniasz co 6000 km - jakieś 140 zł ( dokłanie nie pamiętam)
olej motul 10w40 kupuj 5 litrów bo olejaki lubią łykać troszke olej, a;e za to sa praktycznie NIE DO ZAJECHANIA!!!!!
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Citek » 19/9/2008, 13:58

ile cię wynosi koszt utrzymania tego GSXF'a? 2-3 tys. zł na sezon?
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez Kris2k » 19/9/2008, 14:02

No chyba juz lepjej miec CB500, 58KM sporo potrafi, luzy zaworowe co 24tys. km olej i filtr oleju tez co 6tys.

A w jajku luzy zaworowe tez co 6tys (ewentualnie co 12tys) przy czym cylindrow jest 4 a nie 2.

O spalaniu obu nie wspominam bo nie ma co porownywac, cos Ty sie na to jajko tak uparl?
Straszny kloc :D (silnik z bandziora w innej budzie w koncu).
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Citek » 19/9/2008, 14:09

@kris2k
wiesz bo jajko w porównaniu do gsxf'a ma tą lekką nutę sportową w postaci owiewek. W Bandicie tym z 2001 - K1(tylko o tym myślę) owiewka jest ale prowizoryczna :) . W Suzuki zaleca się robić przeglądy co 6 tyś. km? Z tego co zauważyłem z tematu o utrzymaniu moto - było tam napisane, właśnie że należy co 6 tys. robić m.in. w GS500 czy Bandicie.
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 14:10

mam go dopiero ten sezon , jest to mój pierwszy większy motor, wcześniej jezdziłem ts 350 :)

wymieniłem w nim opony :
przód 80 zł pirelli w bdb stanie z 2006 roku
tył metzler nówka za 100zł :)
olej i filtr ok 140zł
tył zębata 200zł 55z
przód zębata 14 z - 20 zł
kolocki przód 120 zł
nowy aku 130 zł ( MAM NOWY Z GWARANCJĄ NIWUZYWANY NA SPRZEDAŻ ZA 100 )
tył klocki 50 zł
oc 320 zł na rok w warcie
benzyna 7 litrów na 100km trzeba liczyc

i to wszystki chyba
ceny troche zaokraglałem w góre bo dokładnie nie pamiętam, ale to o pare groszy
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez k_e_i » 19/9/2008, 14:12

Ktos juz napisal ale powtorze, podobaja Ci sie motocykle ktore wygladaja sporotowo to ok ale nie musisz odrazu kupowac sportowej 600, najlepiej bys zrobil gdybys sobie kupil nowke z salonu ninja 250, w sam raz do nauki jazdy no i nowka to zawsze nowka:) Mało pali, dzwiek nawet ladny, z tego co mowia to łatwy w prowadzeniu.
Jezeli chodzi o wybeiranie z tych dwoch nie patrzac na twoje umiejtosci jazdy to:
GSX-R czy CBR-> CBR dlaczego, zawsze mialem slabosc do hondy a i wizualnie mi sie bardziej podoba przynajmniej RR i F4i ale to kwestia gustu. Miedzy tymi modelami jest niewielka roznica wiec decydujacym czynnikiem moze byc tutaj wyglad czyli co Ci sie bardziej podoba i na czym lepiej sie czuejsz
GSX-Fa czy Bandita-> Bandit, kwestia tylko wizualna nigdy nie jechalem ani jednym ani drugim :P
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez slimakkr » 19/9/2008, 14:14

Citek a słyszałeś o takim wynalazku jak Bandit 400?
59KM na poczÄ…tek to chyba OK.

Tu masz pierwszy lepszy link z allegro:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M962743 (otwórz link)

Ostatnio widziałem na żywo i jest całkiem przyjemny (pomijając fakt, że egzemplarz który widziałem był w stanie agonii :) )
slimakkr
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17/8/2008, 08:26
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê