HONDA CBR 600 f3
Posty: 16
• Strona 1 z 1
HONDA CBR 600 f3
Witam,
Jako ze przygode z wiekszymi moto mam zamiar dopiero zaczac od przyszlego sezonu to chcialbym sie was zapytac czy maszynka jak w temacie czyli HONDA CBR 600 F3 za cene okolo 8000 zl to jest sprzet na ktorym mozna jeszcze pojezdzic pare sezonow czy jest to totalna padaka i trafienie na porzadny model w tej cenie jest prawie ze cudem ??
Znalazlem min takie oto wynalazki na alegro .
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=427620552 1995 rok
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=424672908 1998 rok
Poniewaz studiuje jeszcze dziennie i mam robote w niepelnym wymierze godzinowym to z kasa sie nie ma zbyt kolorowo , powiedzmy ze 5 kafli odlozylem, do nastepnych wakacji pownienem wycisnac jeszcze z 6 i chcialbym za to kupic wlasnie takie moto + jakis skromne wdzianko .Suma sumarum musialbym sie zmiescic w okolo 11 tys zl . Jest szansa czy raczej zdecydowanie radzicie poczekac dlzuej lub kupic inny model ?
(choc nie ukrywam ze to raczej niewchodzi w gre bo ze starszych sprzetow to wlasnie ten podoba mi sie najbardzie a z uwagi na moje 190 cm wzrostu to i moto musi byc dosc masywne a czekac dluzej tez nie mardzo mi sie chce )
pozdrawiam
Jako ze przygode z wiekszymi moto mam zamiar dopiero zaczac od przyszlego sezonu to chcialbym sie was zapytac czy maszynka jak w temacie czyli HONDA CBR 600 F3 za cene okolo 8000 zl to jest sprzet na ktorym mozna jeszcze pojezdzic pare sezonow czy jest to totalna padaka i trafienie na porzadny model w tej cenie jest prawie ze cudem ??
Znalazlem min takie oto wynalazki na alegro .
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=427620552 1995 rok
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=424672908 1998 rok
Poniewaz studiuje jeszcze dziennie i mam robote w niepelnym wymierze godzinowym to z kasa sie nie ma zbyt kolorowo , powiedzmy ze 5 kafli odlozylem, do nastepnych wakacji pownienem wycisnac jeszcze z 6 i chcialbym za to kupic wlasnie takie moto + jakis skromne wdzianko .Suma sumarum musialbym sie zmiescic w okolo 11 tys zl . Jest szansa czy raczej zdecydowanie radzicie poczekac dlzuej lub kupic inny model ?
(choc nie ukrywam ze to raczej niewchodzi w gre bo ze starszych sprzetow to wlasnie ten podoba mi sie najbardzie a z uwagi na moje 190 cm wzrostu to i moto musi byc dosc masywne a czekac dluzej tez nie mardzo mi sie chce )
pozdrawiam
- spooox
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 13/7/2008, 15:25
ten 98 rocznik to bym raczej odradzał,jak dla mnie wyglada jak po crash-testach
na kombi sobie odloz max 1300zł,buty 500zł,kask hmm jak to mowia kupujesz kask na tyle na ile cenisz swoja glowe ale mysle ze jesli najtaniej to ok 400-500z ... bezpieczenstwo przedwszystkim,mysle ze tak 95-96 max co wyciagniesz za te ponad 8000tys,

ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
na alegro w wsumie sporo stoi wlasnie rocznikow 97 w tej cenie co do stroju to raczej nie kombi a kurtke, rekawice kask i ochraniacze na kolana nic wiecej na poczatek ...
ale ja nie oto pytam
. pytam czy taki moto bedzie smigac czy raczej spedzi sporo czasu w warsztacie :/
ale ja nie oto pytam

- spooox
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 13/7/2008, 15:25
ja jezdze na cbr f2 juz 2 sezony i wiem, ze kolejne 2 moglbym na niej spokojnie przejezdzic, takze nie masz sie o co martwic. To maszyny bardzo trwale i niezawodne. Nie mniej jednak wymagaja nieco wiecej uwagi i poswiecenia. Jezeli bedziesz dbal i wymienial wszystko na czas, w warsztacie napewno stac nie bedzie.
Z tych propozycji, ktore przedstawiles osobiscie nie pakowalbym sie w zadna. Ta druga to niewiadomo co. Pierwsza ma zmieniona czasze i tez nie wiadomo jaka ma przeszlosc. Rozgladaja sie dalej. Spojrz takze na modele F2. Za 8 tys mozna bedzie kupic nieco starszy model, ale zadbany, ktory jeszcze nie jeden sezon przejezdzi.
Z tych propozycji, ktore przedstawiles osobiscie nie pakowalbym sie w zadna. Ta druga to niewiadomo co. Pierwsza ma zmieniona czasze i tez nie wiadomo jaka ma przeszlosc. Rozgladaja sie dalej. Spojrz takze na modele F2. Za 8 tys mozna bedzie kupic nieco starszy model, ale zadbany, ktory jeszcze nie jeden sezon przejezdzi.
Ostatnio edytowano 5/9/2008, 13:27 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wszystko zależy w jakim stanie kupisz sprzeta...jeżeli będzie w dobrym stanie to Ci długo posłuży ...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
chlopaki ale ja wiem ze w jakim stanie kupie tak bedzie jezdzil
poprostu pytalem bo nie jestem rozeznany jak to jest z zywotnoscia motorow i jakie jest odniesienie ceny do jakosci w tym konkretnym modelu
, czy np taka cebra za 8 tys to jest odpowednik np astra 2 w cenie 10 tys ktora to jest albo po wypadku albo naprawde w kiepskim stanie
z Tego co widze rozpietosc cenowa F3 waha sie od nawet 6,5 do 12 tys czyli za 8 to jak mniemam raczej taka z dolnej polki pod wzgledem jakosci ,
a ja nie moge sobie pozowlic na kupno zlomu w ktory bedize trzeba drugie tyle wlozyc po pierwszych paru kilometrach ,moj miesieczny przychod to niecale tys zl + pare groszy wiecej z wakacji , jestem raczej oszczedny ale generalnie zastanawiam sie czy bede wstanie to utrzymac
a niestety mialem poslizg na studiach i jeszcze 1,5-2 lata mi zostaly
P.S. nie widzialem na zywo f2 ale ze zdjec jakos srednio mi sie podoba :/
poprostu pytalem bo nie jestem rozeznany jak to jest z zywotnoscia motorow i jakie jest odniesienie ceny do jakosci w tym konkretnym modelu
, czy np taka cebra za 8 tys to jest odpowednik np astra 2 w cenie 10 tys ktora to jest albo po wypadku albo naprawde w kiepskim stanie
z Tego co widze rozpietosc cenowa F3 waha sie od nawet 6,5 do 12 tys czyli za 8 to jak mniemam raczej taka z dolnej polki pod wzgledem jakosci ,
a ja nie moge sobie pozowlic na kupno zlomu w ktory bedize trzeba drugie tyle wlozyc po pierwszych paru kilometrach ,moj miesieczny przychod to niecale tys zl + pare groszy wiecej z wakacji , jestem raczej oszczedny ale generalnie zastanawiam sie czy bede wstanie to utrzymac

P.S. nie widzialem na zywo f2 ale ze zdjec jakos srednio mi sie podoba :/
- spooox
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 13/7/2008, 15:25
Jezeli dobrze poszukasz za 8 tys kupisz w takim stanie ze Ci posłuży
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
a czesci sa do tych motocykli ogolno dostepne wiec napewno dlugo bys w warsztacie nie czekal jesli odpukac by sie cokolwiek posypało,mysle ze jesli kupisz za 8 koła a stoi od 6 do 12 to jakies wymiany podstawowe beda Cie czekaly tak czy owak.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
super sprzęt naprawde idealny do rozpoczęcia przygody z 600tkami miałem latałem a dla przykładu powim ci że moją 97 na początku tego sezonu sprzedałem za 10 tysięcy
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
thundercat i cbr f3 sa wielkosciowo niemalze takie same.
jezeli natomiast chodzi o f2. Prawde mowiac niewiele rozni sie od f3. Jest nieco smuklejsza i mniejsza, plastiki maja nieco inny ksztalt z charakterystycznym wlotem powietrza, wieksza tarcza z przodu. Tyle zmienilo sie wizualnie. O pozostalych modyfikacjach mozesz sobie poczytac na stronie sciagacza.
jezeli natomiast chodzi o f2. Prawde mowiac niewiele rozni sie od f3. Jest nieco smuklejsza i mniejsza, plastiki maja nieco inny ksztalt z charakterystycznym wlotem powietrza, wieksza tarcza z przodu. Tyle zmienilo sie wizualnie. O pozostalych modyfikacjach mozesz sobie poczytac na stronie sciagacza.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
no wlasnie oto chodzi wydaje sie chudsza od f3 , mniejsza no i generalnie te owiewki jakies takie starszej daty ale to juz rzecz gustu
jak juz mowilem moj moto musi byc dosc duzy , a turystyki ,czopery itd nie wchodza w rachube,
...zakochalem sie poprostu w scigantach ;]
umnie we wsi beda 13 wrzesnia duze targi motocyklowe wiec poprostu obejrze sobie i przymierze to i tamto, szczerze mowiac thundercata nie bralem pod uwage bo zdawalo mi sie ze to drozsza fura a tu mile zaskoczenie i moze sie skusze ale puki co trzeba dociulac kasy bo nie moge liczyc ze mi ktokolwiek dolozy choc grosz , starych bede musial wrecz postawic przed faktem dokonanym hehe
tak czy owak dziekuje wszystkim za cieple rady.
szerokosci panowie i panie
jak juz mowilem moj moto musi byc dosc duzy , a turystyki ,czopery itd nie wchodza w rachube,
...zakochalem sie poprostu w scigantach ;]
umnie we wsi beda 13 wrzesnia duze targi motocyklowe wiec poprostu obejrze sobie i przymierze to i tamto, szczerze mowiac thundercata nie bralem pod uwage bo zdawalo mi sie ze to drozsza fura a tu mile zaskoczenie i moze sie skusze ale puki co trzeba dociulac kasy bo nie moge liczyc ze mi ktokolwiek dolozy choc grosz , starych bede musial wrecz postawic przed faktem dokonanym hehe

tak czy owak dziekuje wszystkim za cieple rady.
szerokosci panowie i panie
- spooox
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 13/7/2008, 15:25
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości