pierwsza szlifiera
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
moto po szłifie czemu nie?? tylko trzeba mieć pojecie o moto i samemu wykonac większość napraw wtedy wyjdzie sie na swoim... natomiat jesli masz kupic f4 za 7 tys i potem z każda głupotka udawac sie do mechanika lakienika itp to nie wyjdizesz zapewne na tym ... bo jak mozna dac za pomalowanie moto ponad 1000zł to ja niemam zielnoego pojecia moze dlatego ze wiekszość rzeczy maluje w swoim garażu...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
to jest jakiś nwomodny trend żeby rozbite moto kupować? ja zawsze zwracałem uwagę na bezwypadkowość... chyba już stary jestem.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Teraz mam takie pytanie. Mam oferte kupić Honde Cbr 900rr z 94r cała , sproawdzona w bdb stanie za 7500 zł . Co o takiej ofercie sądzicie? Nastepne pytanie czy nie jest zbyt mocny jak na pierwszy duży motor? ostatnio była nsr 125 :/ Pasuje mi konkretna maszyna ponieważ mam 190 wzrostu i troche śmiesznie wygladam na" małych " 600 . Napiszcie swoja opinie
-
waqu - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 4/8/2007, 12:58
- Lokalizacja: Mielec
Ja nie napisze swojej opinji bo musiał bym użyć kilku brzydkich słów żeby ci przekazać co myśle to takich pomysłach. Niech madboy ci napisze bo ma cbr 900 

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Duża? Ostatnio bujnąłem sie 150 konną R1 a na codzień śmigam 100 konną 600, nie ma wogóle porównania. Litr jest dla ludzi którzy coś prezentują swoimi umiejętnościami nie sądze że zdobyłeś aż takie doświadczenie na NSR.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Ja przesiadlem sie z NSR na CBR 600 i poczatkowo bylo ciezko. Na dzien dzisiejszy juz sie przyzwyczailem do tej maszyny i wcale mocy nie brakuje i pewnie nie bedzie brakowac jeszcze kilka ladnych lat. Oczywiscie ja nie mam nic przeciwko zebys sobie kupil Bladego, ale zapamietaj ze to on bedzie panowal nad toba a nie ty nad nim i zanim go opanujesz obawiam, ze moze juz byc za pozno. Poza tym blady za 7500 tys - ale to koszt lampy czy jak ?
Icid juz ci dobrze radzil i ja tez ci radze - kup co najwyzej 600 i nie szukaj okazji tylko kup co prawda nieco starszy, ale porzadny sprawdzony motocykl, po to zeby cieszyc sie kazda chwila jazdy a nie kazda chwila spedzona w garazu.
Icid juz ci dobrze radzil i ja tez ci radze - kup co najwyzej 600 i nie szukaj okazji tylko kup co prawda nieco starszy, ale porzadny sprawdzony motocykl, po to zeby cieszyc sie kazda chwila jazdy a nie kazda chwila spedzona w garazu.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
tak kolega o tej f3 mnie zaciekawił i sie okazuje ze z niewielkim naciagnieciem mojego budzetu uda mi sie kupic, tylko pytanie: czytałem ze f3 maja miekie ramy czy cos takiego czy kupno takiego motocykla po szlifie nie jest bardzo ryzykowne?? tzn czy nie bedzie mi 2 sladow zostawiał??
Wogule na co najlepiej zwrucic uwage przy kupnie moto po szlifie czy nawet "bezwypadkowego" bo do tej pory mialem stycznosc z cz-kami i tego typu sprzetami ;/ i byłbym wdzieczny za wszystkie rady
Wogule na co najlepiej zwrucic uwage przy kupnie moto po szlifie czy nawet "bezwypadkowego" bo do tej pory mialem stycznosc z cz-kami i tego typu sprzetami ;/ i byłbym wdzieczny za wszystkie rady
- krasa
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/3/2008, 17:48
krasa napisał(a):tak kolega o tej f3 mnie zaciekawił i sie okazuje ze z niewielkim naciagnieciem mojego budzetu uda mi sie kupic, tylko pytanie: czytałem ze f3 maja miekie ramy czy cos takiego czy kupno takiego motocykla po szlifie nie jest bardzo ryzykowne?? tzn czy nie bedzie mi 2 sladow zostawiał??
Wogule na co najlepiej zwrucic uwage przy kupnie moto po szlifie czy nawet "bezwypadkowego" bo do tej pory mialem stycznosc z cz-kami i tego typu sprzetami ;/ i byłbym wdzieczny za wszystkie rady
Pierwsze slysze o tych ramach

Jezeli decydujesz sie na motocykl po szlifie to trzeba przede wszystkim zaczac od sprawdzenia czy rzeczywiscie motocykl jechal po asfalcie czyms innym niz kolami. Najlepiej w takim przypadku kazac sprzedawcy sciagnac boczne plastiki i dokladnie sobie obejrzec rame. Nie ma mowy o zadnych peknieciach czy malo oryginalnych spawach. Pozniej dokladnie sprawdz przednie zawieszenie - odstep pomiedzy silnikiem a lagami, czy same lagi nie byly nigdzie prostowane, nie ma na nich zadnych sladow uderzenia, nic nie cieknie itd. Sprawdz dokladnie glowke ramy, czy nie ma tam nadmiernego luzu, ani zadnych pekniec. Warto sprawdzic takze tylknie zawieszenie lacznie z wahaczem. Sprawdz takze felgi, czy nie byly nigdzie spawane ani czy przypadkiem nie sa gdzies popekane. Pozniej sobie mozesz sprawdzic reszte tj. silnik, oryginalnosc pozostalych czesci i uszkodzenia.
Mozna kupic przeciez CBR f2 zachowana w oryginale. Motocykl nieco starszy, ale niewiele rozniacy sie od swojej mlodzej siostry. Ja nie widze sesnu kupowania motocykla, w ktory bedzie trzeba wladowac mase pieniedzy. Chyba, ze nie przeszkadzaja ci zadneg uszkodzenia i otarcia.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości