silniki zxr750 i zx7r- jakie części pozostały takie same?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
silniki zxr750 i zx7r- jakie części pozostały takie same?
pytanie jak w temacie.Czy to sa calkiem inne silniki czy niektore klamoty pozostały takie same?(chodzi mi o same silniki)
2 pyt.Czy plastikowe(?)oslony na dolot powietrza do air boxow maja duze znaczenie?i po co tak na prawde sÄ…?
2 pyt.Czy plastikowe(?)oslony na dolot powietrza do air boxow maja duze znaczenie?i po co tak na prawde sÄ…?
- Nico
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 30/1/2008, 20:49
Co do tego trzeba by w serwisowkach popatrzeć według mnie wszystko nowe w nowym modelu i silnik ma mniejszą wage bo kawasaki w tamtym okresie starało sie znacznie redukować masy motocykli generalnie nawet zx9r z pierwszych lat produkcji posiada troche części od ZXR 750 dopiero potem wprowadzono zmiany...
Co do wlotów to mają znaczenie inaczej by ich nie było co oznacza mniejszą mase tak czy siak i nizszy koszt produkcji co daje to ze wiecej osob sobie na niego moze pozwolić
636 znajomego też na gaźnikach przy 100 zaczynał sie dławic gdyż za duzo powietrza dostawał jak wlotów nie bylo bo motor po szlifie i trzeba bylo dokupic załą czache no i w tym wloty, ale podumalismy i po zaklejeniu taśmą wlotu mniej dostawał powietrza i chodził dobrze przy kazej predkości Są tez robione wloty dla picu np w Hondzie NSR 125 JC22 wloty zakrzywiają sie do środka ramy i tyle do niczego nie podłączone... może to jest przeznaczenie na tor do modyfikacji ale wątpie w to... airbox jest zupełnie gdzieindziej.... Wloty ogulnie poprawiają chwytanie powietrza i redukują jego dawkę a przy okazji oczyszczanie jest leprze...
Co do wlotów to mają znaczenie inaczej by ich nie było co oznacza mniejszą mase tak czy siak i nizszy koszt produkcji co daje to ze wiecej osob sobie na niego moze pozwolić
636 znajomego też na gaźnikach przy 100 zaczynał sie dławic gdyż za duzo powietrza dostawał jak wlotów nie bylo bo motor po szlifie i trzeba bylo dokupic załą czache no i w tym wloty, ale podumalismy i po zaklejeniu taśmą wlotu mniej dostawał powietrza i chodził dobrze przy kazej predkości Są tez robione wloty dla picu np w Hondzie NSR 125 JC22 wloty zakrzywiają sie do środka ramy i tyle do niczego nie podłączone... może to jest przeznaczenie na tor do modyfikacji ale wątpie w to... airbox jest zupełnie gdzieindziej.... Wloty ogulnie poprawiają chwytanie powietrza i redukują jego dawkę a przy okazji oczyszczanie jest leprze...
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
nie no bzdury.....wloty nie redukują ilości docierającego powietrza lecz ich konstrukcja ma na celu wytworzenie ciśnienia w układzie dolotowym przy wyższych prędkościach, co powoduje efekt "turbo". Natomiast sam airbox ma zapobiegać rezonansom powietrza..
Ciekawostka....Pierwszy raz taki system zastosowano w Kawie ZZR600 i nazwano go "Ram Air System"
Jak siÄ™ mylÄ™ to mnie poprawcie....
Ciekawostka....Pierwszy raz taki system zastosowano w Kawie ZZR600 i nazwano go "Ram Air System"
Jak siÄ™ mylÄ™ to mnie poprawcie....
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Kedar-88 napisał(a):nie no bzdury....wloty nie redukują ilości docierającego powietrza lecz ich konstrukcja ma na celu wytworzenie ciśnienia w układzie dolotowym przy wyższych prędkościach, co powoduje efekt "turbo". Natomiast sam airbox ma zapobiegać rezonansom powietrza..
Jak siÄ™ mylÄ™ to mnie poprawcie....
A może nie bzdury? Troche rozwagi Bo według mnie system napowitrzania ma wiele zastosowań ja tylko podałem jedno z nich. Te 3 kropki na końcu zdania o czymś świadczą ze nie wszystko zostało powiedziane tylko jest coś dalej! Nie wpierdziela sie do środka powietrze z przed całego motoru tylko te które chwyt powietrza wychwyci aby poszła wymagana dawka pośrednio przez filtr itd do gaźników i to mam udowodnione przez doświadczenie z tym zx6r gdzie trzeba było zmniejszyć dziure bo sie dławił Co do reszty masz racje My to nazywamy "system im szybiej jedziesz tym szybciej jedziesz"

Redukcja to inaczej np. kontrolowanie czegoś a więc nie jest to czynna czy mechaniczna redukcja tylko stała ale jest tak czy siak
Mówisz ze TRAD został zainstalowany pierwsyz raz w ZZR 600 Podobno zzr to pierwsza 600 jaka osiągneła 100 koni myślisz ze dzięki temu doładowaniu mogło się tak stać ?
Ostatnio edytowano 31/1/2008, 19:31 przez VCO, łącznie edytowano 1 raz
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
Części silnikowe zxr a zx7r są trochę podobne.Pasuje sporo części ze sprzęgła i skrzyni biegów.Ślizgi od rozrządu.Takie same są alternator,rozrusznik i siłownik sprzęgła.Reszta nie podchodzi.
Te wloty powietrza musisz założyć.Bez nich będzie nie jazda.Chyba że gaźniki przestroisz.Ale z tym jest trochę roboty.
Jak potrzebujesz to mam kompletne doloty do ZX7R.Prawa i lewa strona.
Te wloty powietrza musisz założyć.Bez nich będzie nie jazda.Chyba że gaźniki przestroisz.Ale z tym jest trochę roboty.
Jak potrzebujesz to mam kompletne doloty do ZX7R.Prawa i lewa strona.
- Gary_Kawa
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/6/2007, 12:11
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości