Zobacz wątek - Jaki motor doradzą starsi? ;]
NAS Analytics TAG

Jaki motor doradzą starsi? ;]

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez bandit'a » 29/1/2008, 12:38

Pewnie że szeset bo takiego mam :lol:
Ale ten 400 tez nie jest zły, i o wiele niższy, pewnie łatwiej jeździc na nim osobie bez doświadczenia albo kobitce.
bandit'a
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 6/9/2007, 18:09
Lokalizacja: zary


Postprzez Kuligus » 29/1/2008, 17:35

No dobra! Dziękuję wszytkim którzy sie wypowiedzieli i mam rozumieć że czas szukac zadbanej XJ ;] A teraz pytanko jaki rocznik wybrać za taką kasę? czy np. poniżej 95 nie zchodzić czy co? jaki przebieg dla jakiego rocznika bedzie dobry... Czytalem ze tam co chwilę jakieś przeróbki robili i chodzi mi o to z którego roku za mała kasę bedzie w miare najmniej awaryjny?
Avatar użytkownika
Kuligus
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27/1/2008, 11:33
Lokalizacja: on sie wział? ...skąd? A no Olsztyn/Gdańsk!


Postprzez falconiforme » 29/1/2008, 18:59

Kuligus napisał(a):"podobno "suzuki to same stuki" i ze częściej trzeba bedzie remontować.

racja Bandit stuka 4.2 s 0-100km/h, innych niepokojących stuków nie zauważyłem.

Mój tata mówi, że lepiej kupić jakiś do remontu, wyremontować troche pojeździć i sprzedać z zyskiem

Remontować to możesz WSK, remont maszynki japońskiej wydaje mi się, że jest cenie motocykla. Za każdą pierdołę płacisz stówy i tysiące.

elcommendante napisał(a): Bandita za 5-6 tys w porzadnym stanie kupisz

trochę wątpię XJ prędzej

W serwisie i eksploatacji motocykla najtaniej wychodzi CB 500.
XJ i Bandit wychodzi chyba tyle samo. Jedynie w XJ regulację zaworów pewnie wykonuje się rzadziej.

z którego roku za mała kasę bedzie w miare najmniej awaryjny?
Najlepiej serwisowany będzie najmniej awaryjny, jak nie bezawaryjny.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Kuligus » 29/1/2008, 20:02

A jaki przebieg bedzie w miare bezpieczny? Tzn na jakie motocykle z jakim przebiegiem nawey nie zwracać uwagi... bo szczerze to sie nie znam i nie chce kupić marnej maszyny w kiepskim stanie bo znajomych co sie znają to nie mam za bardzo;/
Co było a nie jest nie pisze sie w rejestr... | GS 500EX 99` ...od 2010 bedzie Horneta 600;]
Avatar użytkownika
Kuligus
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27/1/2008, 11:33
Lokalizacja: on sie wział? ...skąd? A no Olsztyn/Gdańsk!

Postprzez melvin » 29/1/2008, 20:12

w miarę bezpieczny to będzie tylko przebieg zerowy...
nie można się sugerować zbytnio przebiegami bo może ci się trafić 10letni motong z 52tys. przebiegu realnego ale może ci się trafić 10letni moto z przebiegiem cofniętym z 150tys. km do 50tys.km... reguły nie ma, wszystko zależy od stanu maszyny, a cofnięcie licznika to kwestia kilku chwil
i chyba każdy sobie z tym poradzi...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez falconiforme » 29/1/2008, 22:10

Przebiegiem się nie sugeruj, moto ma palić prawie na dotyk, z tłumika rozgrzanego nie ma wydobywać się żaden dym, a silnik ma chodzić prawie idealnie równiutko około 1300 obr/min. Biegi mają nie wyskakiwać. Badasz stan opon, łańcucha, przewodów hamulcowych, itp itd które znajdziesz w necie.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez fantom » 30/1/2008, 09:33

Kuligus napisał(a):mam rozumieć że czas szukac zadbanej XJ ;] A teraz pytanko jaki rocznik wybrać za taką kasę? czy np. poniżej 95 nie zchodzić czy co?


Poczytaj sobie tu: http://www.yamahaxj.pl/news.php i tu: http://www.fuy.com.pl/

Tu opis modelu i zmian w pigułce: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,3026968.html
F4i Sport
Avatar użytkownika
fantom
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/6/2007, 14:34

Postprzez Kuligus » 30/1/2008, 09:41

Z angli wydaje mi sie ze bedzie zbyt dużo zachodu żeby sciagać motocykl ale do niemiec to czemu nie! Z tym ze ja nie znam niemieckiego i musiałbym sie z kimś zabrać kto sie zna jezyk oraz te procedury i ogólnie zna sie na rzeczy...

Byłbym gotów na wyjazd dopiero w maju, ale prosze pisać wszelkie propozycje kto planuje jechać żeby sprowadzić.
Co było a nie jest nie pisze sie w rejestr... | GS 500EX 99` ...od 2010 bedzie Horneta 600;]
Avatar użytkownika
Kuligus
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27/1/2008, 11:33
Lokalizacja: on sie wział? ...skąd? A no Olsztyn/Gdańsk!

Postprzez bandit'a » 30/1/2008, 10:05

Z Niemcem można sie łatwo dogadać, zawsze można pisac meile lub poprosić kogoś zeby zadzwonił, a na miejscu można większość wyczytac z briefa i oglądu motocykla.
Procedura jest taka ze piszecie umowę, ladujesz moto na przyczepe lub jedziesz na kołach i potem rejestracja w starostwie. Jak chcesz wracac na kołach to pamietaj ze musisz wykupic tablice i ubezpieczenie. Dlatgo nie jedz w niedziele a w sobote musisz byc z rana.
Teraz nie ma granic także smigasz do Niemiec bez rozmowy z celnikami. A umowe musisz mieć do rejestracji, oczywiści po tłumaczeniu przez tłumacz przysięgłego.
bandit'a
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 6/9/2007, 18:09
Lokalizacja: zary

Postprzez icid » 30/1/2008, 10:07

Kuligus napisał(a):A jaki przebieg bedzie w miare bezpieczny?
AUTENTYCZNY :D ale na to w polsce nie licz :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Kuligus » 30/1/2008, 10:16

A jaki jest koszt ubezpieczenia i tablic oraz gdzie sie je kupuje?
Co było a nie jest nie pisze sie w rejestr... | GS 500EX 99` ...od 2010 bedzie Horneta 600;]
Avatar użytkownika
Kuligus
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27/1/2008, 11:33
Lokalizacja: on sie wział? ...skąd? A no Olsztyn/Gdańsk!

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr