Zobacz wÄ…tek - CBR900RR czy ZX9R?? I kilka pytan...
NAS Analytics TAG

CBR900RR czy ZX9R?? I kilka pytan...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez cichy » 20/1/2008, 14:07

icid napisał(a):Tak samo co do maksymalenej prędkości, chciałbym widzieć czy blady ma więkrzą bo wszyscy dobrze wiemy że to nieprawda, mój dobry ziomek lata zx9 i naprawde motorek sprawuje sie dobrze, chamulce są rewelacyjne,


Pewnie, wszystko nie prawda, z zawieszeniem, wagą, gaźnikami, przestarzałą konstrukcją, też nie prawda.
Nie wiem też jak można napisać o motocyklu który ma tyle lat, że ma rewelacyjne hamulce. Rewelacyjne to mają nowe sporty z radialnymi zaciskami i pompą. Ale jak ktoś mało widział i mało wie, to mogą być rewelacyjne. Jak się nigdy nie jeździło na niczym lepszym, to nie ma porównania. Jak bym się przesiadł z gs500 na zx9r też pewnie byłby rewelacyjny.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez Rawro » 20/1/2008, 15:02

no i znowu niepotrzebne spory który lepszy :-(

jest tyle przypadków i opini ilu motocyklistów,,

olac to i kup sobie R1 jak kazdy co sie nie zna i lubi szpan...
chcesz sobie polatac na kole i troche po katować sprzeta to kup hondę
bedziesz duzo latac w trasy to turystyk a jak na miasto to kup sobie Rower i zamknij juz ten temat bo nikt ci tu za wiele nie powie i tylko kolejna kłutnia bedzie :-(

skoro kawasaki to taki bubel i gówno to czemu ZX-10 jest tak chwalone przez prase :-)

a kawasaki GTR 1400 wygrywa w testach z hayabusą w gazetach typu motocykl i świat motocykli

mozna tu wiele zeczy wymieniać ....
A ODNOśNIE ZX9R TO WKLEJAM CYTAT Z GAZETY:
''Podczas testu porównawczego na początku 2002 r. 143-konny ZX-9 R pozostawił w pobitym polu Suzuki GSX-R 1000, Yamahę YZF R1 i Hondę Fireblade. Testerzy chwalili uniwersalny charakter "dziewiątki", który czynił motocykl przyjemnym zarówno w sportowej, jak i codziennej eksploatacji. Zmiany ukierunkowane na sport, jak widać, nie wpłynęły na całkowity zanik cech turystycznych. Nadal mocnymi stronami ZX-9 R był duży zbiornik paliwa, owiewka skutecznie chroniąca przed pędem powietrza, wygodna pozycja za kierownicą i znakomita dynamika silnika. Spore znaczenie miała też atrakcyjna cena. Przy dynamicznej, sportowej jeździe można było z kolei wykorzystać znakomitą zwrotność i bardzo skuteczne hamulce."
www.forum.kawasaki.pl | | Kawasaki ZX-9R 00`
Avatar użytkownika
Rawro
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 4/9/2007, 13:04
Lokalizacja: Pruszków


Postprzez PavloRBR » 20/1/2008, 15:57

no ja słyszalem co innego tez w prasie ze jesli spotka sie dziewiatka i Erłan to lepiej żeby ZX9R szybko zrobila wolne miejsce dla R1 jak ja zobaczy w lusterku bo to bedZie tyle widoków Erłani potem tylko smuga za nia !! i z tego co wiem Erłan jak wyszedł na rynek to nie mial sobie równych teraz sytuaja sie zmienial ale i tak jest na 1 czy 2 miejscu spotrowych lytrów!! nawet bym nie porównywal dziewiatki do erłani bo to niema sensu predzej juz do ZX 10 pozdr
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez cichy » 20/1/2008, 18:18

Rawro napisał(a):skoro kawasaki to taki bubel i gówno to czemu ZX-10 jest tak chwalone przez prase :-)


Bo zx10 to nie zx9. Tak jak napisałem napisałem, nie można generalizować, że kawasaki robi złe motocykle, po prostu im się przytrafiło.
Choć tak naprawdę gdyby mnie było stać na nowszego litra to wolałbym k6 od zx10r.

Rawro napisał(a):mozna tu wiele zeczy wymieniać ....
A ODNOśNIE ZX9R TO WKLEJAM CYTAT Z GAZETY:
''Podczas testu porównawczego na początku 2002 r. 143-konny ZX-9 R pozostawił w pobitym polu Suzuki GSX-R 1000, Yamahę YZF R1 i Hondę Fireblade. Testerzy chwalili uniwersalny charakter "dziewiątki", który czynił motocykl przyjemnym zarówno w sportowej, jak i codziennej eksploatacji. Zmiany ukierunkowane na sport, jak widać, nie wpłynęły na całkowity zanik cech turystycznych. Nadal mocnymi stronami ZX-9 R był duży zbiornik paliwa, owiewka skutecznie chroniąca przed pędem powietrza, wygodna pozycja za kierownicą i znakomita dynamika silnika. Spore znaczenie miała też atrakcyjna cena. Przy dynamicznej, sportowej jeździe można było z kolei wykorzystać znakomitą zwrotność i bardzo skuteczne hamulce."


Od razu widać, że testowali je jacyś turyści. Ludzie to miał być motocykl sportowy, w najwyższej klasie pojemnościowej, jakby ktoś chciał turystyka to by kupił zzr-e
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez SzpiceR » 20/1/2008, 22:31

icid nie kłoc sie bo niemasz racji...

"Pewnie, wszystko nie prawda, z zawieszeniem, wagą, gaźnikami, przestarzałą konstrukcją, też nie prawda.
Nie wiem też jak można napisać o motocyklu który ma tyle lat, że ma rewelacyjne hamulce. Rewelacyjne to mają nowe sporty z radialnymi zaciskami i pompą"

i wszystko jasne. A mit o rozsypujacych kawach to nigdy niesprawdzisz
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez icid » 21/1/2008, 00:16

Spoko dla cichego jedyny,,słuszny" motocykl to cbr 900 :D A tak na serio to kiedyś ludzie narzekali na japońskie samochody że jednorazówki teraz stękają na kawasaki. To jest mój ziomek śmiga na zx9 i wcale jej jak widzicie nie oczczędza, ma najechane 65 tys km i nie narzeka moto ma sie dobrze http://pl.youtube.com/watch?v=MMBJFZOznK0
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez mlody » 21/1/2008, 07:18

Z tych dwóch to ja bym bral gixera :lol:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez cichy » 21/1/2008, 09:20

mlody napisał(a):Z tych dwóch to ja bym bral gixera :lol:


I to jest słuszny motocykl tylko, że 1000 robią od 2001r. i trzeba będzie trochę dołożyć kasiorki.

icid napisał(a):Spoko dla cichego jedyny,,słuszny" motocykl to cbr 900 :D A tak na serio to kiedyś ludzie narzekali na japońskie samochody że jednorazówki teraz stękają na kawasaki. To jest mój ziomek śmiga na zx9 i wcale jej jak widzicie nie oczczędza, ma najechane 65 tys km i nie narzeka moto ma sie dobrze http://pl.youtube.com/watch?v=MMBJFZOznK0


Jakoś nie widać żeby ją katował, zresztą nie chodzi o to czy on się psuje, czy nie, tylko po co? Skoro za tą samą kasę możemy mieć nowocześniejszy motocykl o lepszych osiągach.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê