Zobacz wÄ…tek - honda cbr600 f4 i 1 sciagacz w moim zyciu dorzadzcie????????
NAS Analytics TAG

honda cbr600 f4 i 1 sciagacz w moim zyciu dorzadzcie????????

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Topic » 18/1/2008, 18:14

nonamee napisał(a):Jeżeli na początku nie dasz się pokusić to na pewno będzie dobrze potem to już bułka z masłem


no ja mysle ze bedzie git :D
ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
Avatar użytkownika
Topic
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez icid » 18/1/2008, 18:56

kusy napisał(a): Miałem honde 4 takt 110 półautomat i przeżuciłem sie na cbr F3 i po tygodniu już latałem na kole po kilka latarni
Leże :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez Topic » 18/1/2008, 19:21

icid napisał(a):
kusy napisał(a): Miałem honde 4 takt 110 półautomat i przeżuciłem sie na cbr F3 i po tygodniu już latałem na kole po kilka latarni
Leże :lol: :lol: :lol:
czemu lezysz ? widac sa geniusze wsrod nas
ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
Avatar użytkownika
Topic
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez kusy » 18/1/2008, 23:31

Icid- nie każdy musiał uczyć sie miesiącami puszczać dobrze sprzęgło po przesiadce z 125 na 600 :D ja też wcześniej jeździłem przerobioną wsk 125 ze stelażem po 10, 15 latarni albo i więcej i wiedziałem mniej więcej co i jak ale jednak całkiem inaczej. CBR kupiłem pod koniec września a do tej pory na kole moge w balansie juz jechać ile chce oczywiście bez przesady (nie po kilka dziesiąt km) ale po kilka tylko zeby była prosta i równa droga. A na ten sezon planuje nauczyć sie cyrkli. Zreszto zobacz sobie w moją galerie to zobaczysz jak śmigam. Wolną już powoli łapie tylko mam oryginalną zębatke jak narazie bo mi łańcucha brakuje. Wpisz na youtube kusy6 to tam są moje filmy. Po tygodniu od zakupu nie latałem po kilka latarni w równowadze ale na przyspieszeniu już z 2,3 latarnie byłem w stanie przejechać na kole
Bo ja wole jazde na jednym kole ;]
Avatar użytkownika
kusy
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Mielec

Postprzez SzpiceR » 19/1/2008, 11:08

a ja mu tam wierze... jak od malego ma sie dostep do bajerow to nic dziwnego... a jak ktos ma 30 lat to sie uczy jednej rzeczy 3 lata :)
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez cichy » 19/1/2008, 12:00

Co to jest "honda 4 takt 110 półautomat"?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez icid » 19/1/2008, 13:16

Z tego co wiem to 110cc 4T i półautomat to domena chinoli tzw. ,,Silnik na licencji hondy" i ten człowiek rozpisuje sie na temat jakości kawasaki :D:D
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Katana » 19/1/2008, 17:15

Ja na pierwszy motor zafundowalem sobie Fireblada 900RR Sc- 33 i jakoÅ› daje rade:) Chociaz nie powiem na poczatku bylem w dosyc ciezkim szoku, ale trening czyni mistrza, jezdzic trzeba z glowa zeby jej nie stracic :p Pozdro
FireBlade sc-33 '96
Katana
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/1/2008, 12:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez kusy » 19/1/2008, 18:32

Icid myslisz siÄ™.
Honda Ct110 i to jest typowa honda a nie jakaś licencja. Jeździłem na niej rok bo wcześniej miałem kilka innych motorów (motorowerów). Zobacz sobie w google, wygląda jak nowoczesny komar. Tym sie nie dało stuntować ale miałem i mam wsk przerobioną i na niej zacząłem
Bo ja wole jazde na jednym kole ;]
Avatar użytkownika
kusy
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Mielec

Postprzez Katana » 19/1/2008, 18:59

"icid" Gdzie mieszkasz w Rotterdamie?
FireBlade sc-33 '96
Katana
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/1/2008, 12:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez icid » 20/1/2008, 13:04

400 metrów obok stadionu Feyenordu Rotterdam :D:D
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Katana » 20/1/2008, 14:20

A to spoko, ja na Charlois mieszkalem, śmigasz tam teraz swoim rumakiem? Warunki w Holandii sa dosyć konkretne:)
FireBlade sc-33 '96
Katana
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/1/2008, 12:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez icid » 21/1/2008, 00:22

Hehe śmigam, MrRat teraz przywozi swoją zx9 jest jeszcze 2 ziomków na choperach :D więc w tym sezonie będzie nas już kilku :D:D
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez rosa » 21/1/2008, 08:57

Panowie przejdzcie na PW i nie robcie smietnika z tematu
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez icid » 21/1/2008, 20:46

Pozwoliliśmy sobie ponieważ w temacie od dłuższego czasu nic sie nie działo więc można go chyba spokojnie zamknąć :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Charles » 20/2/2008, 16:02

Witam Wszystkich... Jestem tu nowy i mam takie małe pytanie.

Jeżdże od 2 lat. na Cbr 125 R, i też chciałem przesiąść na F4i, i tu takie pytanie, czy nie lepiej byłoby zdławić moc do 60km. i po sezonie odblokować do 110km. ? Co sądzicie ? Jeśli chodzi o jazde motorem to jestem raczej spokojnym czlowiekiem. Poradziłbym sobie ? Pozdrawiam :)
Charles
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20/2/2008, 14:09

Postprzez OgorOgorek » 20/2/2008, 17:27

W nawiÄ…zaniu do tematu;
też myśle o F4 ale zastanawiam się nad modelem tj wersja z laczonym siedzeniem czy wersja z dzielonymi siedzeniami... jakie sa roznice? slyszalem ze ze wersja dzielona jest bardziej usportowiona? to prawda?
Jakie siedzisko jest wygodniejsze?
Słyszalem ze f4 jest lagodny w porownaniu do inncyh motocykli.. a co myslicie o r6 ? jest miedzy nimi duza roznica?
Miec marzenia, doczekac ich spełnienia...
CBR f4 05r :D :P
OgorOgorek
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17

Postprzez icid » 20/2/2008, 18:28

Charles napisał(a):Witam Wszystkich... Jestem tu nowy i mam takie małe pytanie.

Jeżdże od 2 lat. na Cbr 125 R, i też chciałem przesiąść na F4i, i tu takie pytanie, czy nie lepiej byłoby zdławić moc do 60km. i po sezonie odblokować do 110km. ? Co sądzicie ? Jeśli chodzi o jazde motorem to jestem raczej spokojnym czlowiekiem. Poradziłbym sobie ? Pozdrawiam :)
My mamy to wiedzieć czy sam powinienneś? Zrób jazde próbną i będziesz wiedział czy czujesz sie gotowy czy jeszcze nie.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Topic » 20/2/2008, 20:04

w sumie nie wiem co znaczy w twoim znaczeniu "jestem raczej spokojnym czlowiekiem" :D ale jesli cos ci to pomoze to zalaczam linka do moich filmikow nakreconych zaraz po kupnie wlasnie f4. co prawda bez wtrysku ale to duze podobienstwo do f4i.

http://www.youtube.com/results?search_q ... arch_type=

nic specjalnego w nich nie ma bo to zaraz po kupnie bylo i nawet ciuchow jeszcze nie mialem. przesiadlem sie ze 125 wlasnie i to jeszcze do tego kilka lat przerwy bez moto mialem wiec uwazam ze spokojnie da sie przyzwyczaic do 110km. powodzenia
ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
Avatar użytkownika
Topic
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez icid » 20/2/2008, 20:14

Fajny kombinezon nie życze ci w nim gleby :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê