honda cbr600 f4 i 1 sciagacz w moim zyciu dorzadzcie????????
Posty: 53
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
honda cbr600 f4 i 1 sciagacz w moim zyciu dorzadzcie????????
witam wszystkich chcialbym sie zaprzyjaznic z wszystkimi choc wiem ze to jest niemozliwe ale i tak bede probowal ,jestem iod dzis nowym forumowiczem, chcialbym sie przedstawic ,Mateusz Szopa lat 20 interesuje sie motocyklami jak do tej pory same 2 t wiec duzej znajomosci niemam na temat moich marzen jakie chce spelnic czyli marzeniem moim jest kupienei cbr600 f4 i sport niesamowicie sie mi ten motocykl podoba gdy go nabede to bedzie 1 motocykl w moim zyciu takiej pojemnosci wiec chcialem sie zapytac co sadzicie na temat tego wyboru jak na 1 motyckl czy on jets dobry czy sa czesci drogie do niego i w jakich cenach mozna kupic go z malym przebiegiem
w sumie to zamierzam dopiero nabyc maszyne gdzies na wiosne narazie brak kasy ale sie ja usklada
dziekiz gory wzystkim

w sumie to zamierzam dopiero nabyc maszyne gdzies na wiosne narazie brak kasy ale sie ja usklada
dziekiz gory wzystkim


mechanik 2T
- Wietrzanin
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:26
- Lokalizacja: Wietrzno
Jak wcześniej oblatywałeś jakieś Mz 251 czy jawy 350 to sobie poradzisz, ale jak te 2T to były romety może być różnie. Motorki są naprawde dobre a z częściami nie ma problemów co do serwisowania to kosztuje tyle co utrzymanie każdej podobnej 600 wszystko zależy czy zamierzasz o niego dbać czy tylko lać a jak zacznie sie sypać to sprzedać i od tego którą z tych dróg wybrał poprzedni właściciel. 

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
lagodny, wygodny, poreczny, dosc bezawaryjny
z czesciami nie ma wiekszego problemu. cala linia cbr ma podobne podzespoly i zawsze mozna cos dobrac.
serwisowanie i zwiazane z tym koszta napewno nie naleza do malych, ale decydujac sie na kupno jakiegolkwiek motocykla japonskiego tudziez "zachodniego" trzeba sie z tym liczyc
z czesciami nie ma wiekszego problemu. cala linia cbr ma podobne podzespoly i zawsze mozna cos dobrac.
serwisowanie i zwiazane z tym koszta napewno nie naleza do malych, ale decydujac sie na kupno jakiegolkwiek motocykla japonskiego tudziez "zachodniego" trzeba sie z tym liczyc
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
mysle ze jak cie stac na cbr f4 to bedzie cie stac na serwis a jesli chodzi o czesci to jest tak jak z cala japonia!!
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
bardzo fajne 1sze moto. jak sprzedawałem, miał przebieg ponad 30tys km, teraz ma juz 42 i nowy właściciel nie ma z nim problemów
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
jak latales na jakiejs 125 to f4 na pierwsze moto bedzie w sam raz. ja sie wlasnie tak przesiadalem i bylo ok. a tak mi pisali: "kup gs'a albo cb" a tu co?? juz sprzedalem i z pewnoscia na zime bedzie cos mocniejszego (a w sezonie jakis piesek) 

ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
-
Topic - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Jeśli jeździłeś już na jakichś MZ-tach czy coś, to powinieneś bez problemu opanować F4. Ja od razu po wszystkich " pierdopędach" kupiłem sobie R6, jeżdżę nią już 2 sezony i nie narzekam
więc z Cebrą też nie powinno być problemu 


-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Dobry wybór.Jeżeli masz w głowie poukładane to dasz radę.Dla mnie bezsensem jest kupowanie na początek GSa albo CB500 bo zaraz zaczyna brakować mocy.Motocykle przecież nie jeżdżą same a redukowanie dwóch biegów przed wyprzedzaniem jest męczące
- bomba
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/8/2006, 06:02
Tak f4 t dobry sprzęt polecam z zachowaniem rozwagi. Bardzo dobry sprzęt, świetny skręt i wygodna pozycja.
jacek
- jacek toskani
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 20/11/2007, 10:25
- Lokalizacja: piła
jak najbardziej polecam. Miałem honde 4 takt 110 półautomat i przeżuciłem sie na cbr F3 i po tygodniu już latałem na kole po kilka latarni więc f sporta jak najbardziej polecam bo sam tez myśle o nim na przyszlość. Bezawaryjny, duża dostępność części bo bardzo dużo ludzi go ma. W wersji na psa kupisz za 10tyś a już dobra do jazdy w całej budzie 12 tyś
Bo ja wole jazde na jednym kole ;]
-
kusy - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: Mielec
kusy - podrzuc jakies info co i jak przerabiales w swoim dogu. to ciekawe jest. masz prosta kiere bo z miniatury nie widac? jak sobie poradziles z półką? i jaka zebata na tyl i ile ogniw? poka jakies foto tuningu swojej f3. z gory dzieki.
ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
-
Topic - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Wyszukaj sobie zdjęcia mojej hybrydy bo są na ścigaczu w galerii gdzieś.
- Kiera oryg,
- oryg zętaka (jak na razie bo brakuje kawałka łańcucha a pizza 60z już leży na półce)
- wklepany bak od góry bo już taki kupiłem z motorem
- stelaż co też kupiłem z motorem
- klatki jeszcze brak ale myśle na sezon zrobić
- ufo z przodu
Ogólnie taki jest jaki kupiłem po dość małych pieniądzach bo już w "psie" ale silnik igła jak to w hondah bywa.
A jak interesuje cie więcej na temat f4i lub fs to zapraszam na stuntpoland.com i tam wszystko jest co do klatek (zdjęcia), i wszystkich innych problemów a z f4i, fs nie ma problemu bo najwięcej ludzi na NICH właśnie lata w stuncie
- Kiera oryg,
- oryg zętaka (jak na razie bo brakuje kawałka łańcucha a pizza 60z już leży na półce)
- wklepany bak od góry bo już taki kupiłem z motorem
- stelaż co też kupiłem z motorem
- klatki jeszcze brak ale myśle na sezon zrobić
- ufo z przodu
Ogólnie taki jest jaki kupiłem po dość małych pieniądzach bo już w "psie" ale silnik igła jak to w hondah bywa.
A jak interesuje cie więcej na temat f4i lub fs to zapraszam na stuntpoland.com i tam wszystko jest co do klatek (zdjęcia), i wszystkich innych problemów a z f4i, fs nie ma problemu bo najwięcej ludzi na NICH właśnie lata w stuncie
Bo ja wole jazde na jednym kole ;]
-
kusy - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: Mielec
nie mam amorka a shimme złapałem tylko raz jak opadłem z koła przy prędkości ok 80km/h, wbiłem 2, dałem w p*** to przód był lekki i była nierówna droga (prędkość ok.100)i wtedy raz złapałem ale zaraz przeszła jak zwolniłem
nieciekawa sprawa

Bo ja wole jazde na jednym kole ;]
-
kusy - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: Mielec
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
Posty: 53
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości