Z 1000??
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Z 1000 mi sie wydaje ze najlepsza jest yamaha R1 moj kolega ja ma i jest zajebista..............
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
daniel8634 napisał(a):Z 1000 mi sie wydaje ze najlepsza jest yamaha R1 moj kolega ja ma i jest zajebista..............
no no to nam zajechałeś wiedzą motocyklową teraz.... respect koleś
-
barteckstreet - Świeżak
- Posty: 213
- Dołączył(a): 20/11/2006, 21:16
- Lokalizacja: Rawicz
ogladalem ceny za z750 i sa naprawde kuszace a dzidka wyglada bardzo zachecajaco... mysle ze osiagi podobne do lytra a masa mniejsza.. no a pozatym komu sie bedzie chcialo zapierdalac 250 na golasie przez polowe polski?
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
gdzieś w "Motocyklu" pisali (chyba to byl test) ze mały Z jest lepszy od 1000 ze wzgledu na minimalne rożnice w osiagach a za to duzo lepsze prowadzenie i poręczność..... wydaje mi sie ze to prawda (teoretyzuje teraz) bo osiagami naprawde malo sie roznia a 750 jest sporo lzejsza i podobno ma lepiej zestrojone zawiechy... ale trzeba przyznac ze duzy Z fajniej wyglada (te tłumiczki...)
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Witam miłośników Z1000
Jeżdżę od 5 lat Hornetem 600 i jedyne, na co zmienię mojego niezawodnego gieza to właśnie Z1000.
To seryjny streetfichter dla prawdziwych mężczyzn.
Przez 4 lata czytam i rozmawiam z ludźmi, którzy mają doczynienie z ową maszyna i z roku na rok przekonuje się bardziej w jego kierunku. Powiem więcej..... W tym roku dowiedziałem się chyba wszystkiego na jego temat, gdyż na targach Expo- Warszawa 2007 było trochę miłośników tej cudownej maszyny. Nie osoby, które były wynajęte przez producentów do chwalenia swojej marki, ale osoby, które na codzień jeżdżą Zetem a i nawet jeżdżą i serwisują ten model.
Tak jak każdy motocykl ma swoje wady i zalety, pamiętając o tym, że dla kogoś owa wada może być zaletą, nie można powiedzieć, że jest najlepszy w swojej klasie, ale osoby, które nim jeżdżą właśnie tak twierdzą.
Czekam teraz na więcej informacji na temat nowego modelu Zeta , bo na razie są bardzo szczątkowe. Choć z gdybań wynika że.......ale to już moja własna opinia, więc poczekamy aż wyjedzie na drogi
Jakby ktoś chciał się czegoś dowiedzieć, służę pomocą......
Jeżdżę od 5 lat Hornetem 600 i jedyne, na co zmienię mojego niezawodnego gieza to właśnie Z1000.
To seryjny streetfichter dla prawdziwych mężczyzn.
Przez 4 lata czytam i rozmawiam z ludźmi, którzy mają doczynienie z ową maszyna i z roku na rok przekonuje się bardziej w jego kierunku. Powiem więcej..... W tym roku dowiedziałem się chyba wszystkiego na jego temat, gdyż na targach Expo- Warszawa 2007 było trochę miłośników tej cudownej maszyny. Nie osoby, które były wynajęte przez producentów do chwalenia swojej marki, ale osoby, które na codzień jeżdżą Zetem a i nawet jeżdżą i serwisują ten model.
Tak jak każdy motocykl ma swoje wady i zalety, pamiętając o tym, że dla kogoś owa wada może być zaletą, nie można powiedzieć, że jest najlepszy w swojej klasie, ale osoby, które nim jeżdżą właśnie tak twierdzą.
Czekam teraz na więcej informacji na temat nowego modelu Zeta , bo na razie są bardzo szczątkowe. Choć z gdybań wynika że.......ale to już moja własna opinia, więc poczekamy aż wyjedzie na drogi
Jakby ktoś chciał się czegoś dowiedzieć, służę pomocą......
AniUta + Hornet.... i nic więcej nie trzeba !!!!!
-
Laur_r1cbr - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/3/2007, 20:43
- Lokalizacja: Gołdap
Dla mnie bomba ogladalem ostatnio w salonie w takim samym kolorze jak mohe dycha ,poprostu moto robi wrażenie ,jak bym był dziewczyna to bym pewnie majtki przez głowe zdjął Potwornie duzy bak,najeżona sylwetka ogolnie FL
Kawasaki Zx 10R 2004r
-
Lumiere - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 115
- Dołączył(a): 3/4/2007, 22:02
- Lokalizacja: skontowni
kravec napisał(a):gdzieś w "Motocyklu" pisali (chyba to byl test) ze mały Z jest lepszy od 1000 ze wzgledu na minimalne rożnice w osiagach a za to duzo lepsze prowadzenie i poręczność..... wydaje mi sie ze to prawda (teoretyzuje teraz) bo osiagami naprawde malo sie roznia a 750 jest sporo lzejsza i podobno ma lepiej zestrojone zawiechy... ale trzeba przyznac ze duzy Z fajniej wyglada (te tłumiczki...)
TÅ‚umiczki !!!!!!!!!!!!!!!
Przecież to porażka na całej linii !!!!!!!
Najbrzydsze pośród wszystkich.
Z1000 to super wyglÄ…da jak mu siÄ™ 2 Akrapowiche' nierdzewne podepnie !!!
Modele do 2006 mają 4 cienkie flety, a model 2007 to dwie puchy jak spluwy Rumcajsa (gościa z takiej bajki). Pomyłka.
Wydech Z750 2007 to jest to, albo Akrapowich !!!
- MotoMen
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48
z1000 ma fajne tlumiki.... moze troche za dlugie.... ale widzialem przerobione i krotsze super wygladaly.... i dzwiek byl lepszy..... no ale sa gusta i gusciki
jezeli chodzi o wykonanie to maly Z nie jest za dobry... niektore elementy nie wytrzymuja drgan i gumowanka...
jezeli chodzi o wykonanie to maly Z nie jest za dobry... niektore elementy nie wytrzymuja drgan i gumowanka...
bedzie dobrze... i jest bardzo dobrze.... Z'etek xD
-
owad - Świeżak
- Posty: 216
- Dołączył(a): 29/3/2007, 19:49
- Lokalizacja: Pabianice
mam pytanko
wlasnie poszukuje horneta 900 ale niedawno zauwazylem zetke litrowa ktorea tez przypadla mi do gustu, rozmawialem z jedna osoba i poweidzlala mi ze jego zetka ze spalaniem nie schodzi ponizej 9litrow na 100km a jak sie przycisnie to i nawet 4 litry wiecej potrafi lyknac... czy to mozliwe zeby palila tak duzo?
z gory dziekuje za odpowiedz
wlasnie poszukuje horneta 900 ale niedawno zauwazylem zetke litrowa ktorea tez przypadla mi do gustu, rozmawialem z jedna osoba i poweidzlala mi ze jego zetka ze spalaniem nie schodzi ponizej 9litrow na 100km a jak sie przycisnie to i nawet 4 litry wiecej potrafi lyknac... czy to mozliwe zeby palila tak duzo?
z gory dziekuje za odpowiedz
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Poszukiwania znowu rozpoczete...
-
M. - Świeżak
- Posty: 336
- Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
- Lokalizacja: Warszawa
Po przeczytaniu wielu recenzji na temat Z1000, CB 900 Hornet i Fazer 1000 (lub fz1) wszystkie te modele palą tyle samo. Około 7.1l/100km. Na bardzo spokojnej trasie można zejść do prawie 6.
Jeśli komuś nie schodzi poniżej 9l/100km to ma coś nie tak z moto albo jest to niedzielny kierowca, który tylko pałuje.
Zawiechy, z tego co przeczytałem, Z1000 ma regulację z przodu jednak tylko w jednej goleni.
Masy Z750 i Z1000 to o dziwo katalogowo niewiele się różnią (około 220 kg z paliwem).
A co do "mocy":
Porównując 750 | Z1000 | Fz6
0-100 km/h - 3,5 | 3,4 | 3,5
0-140 km/h - 5,8 | 5,3 | 5,7
0-200 km/h - 12,4 s | 10,5 | 14.7 s.
Elastyczność: Z750 | Z1000 | Fz6:
60-100 - 4,3 | 4,2 | 5,2
100-140 - 4,6 | 4,5 | 6,4
140-180 - 5,1 | 4,7 | 7,8
Jeśli komuś nie schodzi poniżej 9l/100km to ma coś nie tak z moto albo jest to niedzielny kierowca, który tylko pałuje.
Zawiechy, z tego co przeczytałem, Z1000 ma regulację z przodu jednak tylko w jednej goleni.
Masy Z750 i Z1000 to o dziwo katalogowo niewiele się różnią (około 220 kg z paliwem).
A co do "mocy":
Porównując 750 | Z1000 | Fz6
0-100 km/h - 3,5 | 3,4 | 3,5
0-140 km/h - 5,8 | 5,3 | 5,7
0-200 km/h - 12,4 s | 10,5 | 14.7 s.
Elastyczność: Z750 | Z1000 | Fz6:
60-100 - 4,3 | 4,2 | 5,2
100-140 - 4,6 | 4,5 | 6,4
140-180 - 5,1 | 4,7 | 7,8
Ostatnio edytowano 30/12/2007, 20:12 przez falconiforme, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Hoffman napisał(a):Od kiedy moc podaje się w km/h i sekundach?
Od kiedy teoria mija się często z praktyką. Efektywność motocykla (w tym silnika) powinno się badać, nie tylko czytać suche dane.
http://www.motorcyclists-online.com/o1_ ... ghter.html
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
ja mam oba te sprzęty, tj z750 z 2006 i z1000 z 2007,
wagowo różnica naprawde niewielka, z750 to naprawde ekstra maszynka, waży prawie 30kg wiecej niż 600'ki ale podczas jazdy praktycznie nie czuć, motor świetnie wchodzi na obroty, bardzo przyjazny motocykliście.....
natomiast z1000 to już inna bajka, motor poprostu rozpruwacz, od samego dołu ciągnie jak szalony, ale bardzo równo oddaje moc, ale jak sie we dwójke jeżdzi to trzeba uważać na jedynce, spalanie kolo 10 l przy naprawde ostrej jezdzie, a tak kolo 6l
pozdr
wagowo różnica naprawde niewielka, z750 to naprawde ekstra maszynka, waży prawie 30kg wiecej niż 600'ki ale podczas jazdy praktycznie nie czuć, motor świetnie wchodzi na obroty, bardzo przyjazny motocykliście.....
natomiast z1000 to już inna bajka, motor poprostu rozpruwacz, od samego dołu ciągnie jak szalony, ale bardzo równo oddaje moc, ale jak sie we dwójke jeżdzi to trzeba uważać na jedynce, spalanie kolo 10 l przy naprawde ostrej jezdzie, a tak kolo 6l
pozdr
- chilios
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/2/2008, 12:34
jazda we dwójke na obu sprzętach bezproblemowa,
na z750 pasażer ma siedzisko raczej niezawygodne, ale tragedii nie ma, na z1000 natomiast kanapa pasażera bardzo wygodna,
jeśli chodzi o pozycję kierowcy to bez zarzutu na obu motorkach, kierownica dobrze wygięta, siedzisz wygodnie, pochylony pod właściwym kontem(przyajmiej dla mnie 175cm), nadgarstki kompletnie sięnie męczą,
400 łykniesz we dwójke na luzie, na obu sprzętach(zmęczony będziesz w normie ale napewno nie nadgarstki)....choć w e dwójkę z plecakiem na niższych obrotach mała zeta zadyszki dostaje, nato miast nowa 1000 idzie bezbłędnie....co do spalania to tylko wiem w tej 1000 bo ja jakoś nigdy na to nie patrzę.....liczy się dobra zabawa......a jeśli chodzi o zabawę czyli miłe popieprzanie to motorki świetnie sie zachowują na prostych przy dużych prędkościach, a w skręcie też wporzo, łatwo się składają, nawet jak przytrzesz podnóżkiem to nie tracą stabilności, nigdy nie spokało mnie skaczące tylne koło w skręcie, jak po szynach, w mieście między autami to w sumie jak na rowerze bo kiedy się troche pochylisz masz wrażenie jakbyś siedział na baku troche, środek ciężkości mają fajnie nisko, mankamentem jest to że w obu przy hamowaniu tyłem może koło podskakiwać, w 1000 ustawisz bez problemu ale 750 niebardzo, poza tym w 750 rozlałmi się zegar, nie których kresek nie było widać ale to chyba przypadek bo nigdy o tym nie słyszałem,
pozdr
na z750 pasażer ma siedzisko raczej niezawygodne, ale tragedii nie ma, na z1000 natomiast kanapa pasażera bardzo wygodna,
jeśli chodzi o pozycję kierowcy to bez zarzutu na obu motorkach, kierownica dobrze wygięta, siedzisz wygodnie, pochylony pod właściwym kontem(przyajmiej dla mnie 175cm), nadgarstki kompletnie sięnie męczą,
400 łykniesz we dwójke na luzie, na obu sprzętach(zmęczony będziesz w normie ale napewno nie nadgarstki)....choć w e dwójkę z plecakiem na niższych obrotach mała zeta zadyszki dostaje, nato miast nowa 1000 idzie bezbłędnie....co do spalania to tylko wiem w tej 1000 bo ja jakoś nigdy na to nie patrzę.....liczy się dobra zabawa......a jeśli chodzi o zabawę czyli miłe popieprzanie to motorki świetnie sie zachowują na prostych przy dużych prędkościach, a w skręcie też wporzo, łatwo się składają, nawet jak przytrzesz podnóżkiem to nie tracą stabilności, nigdy nie spokało mnie skaczące tylne koło w skręcie, jak po szynach, w mieście między autami to w sumie jak na rowerze bo kiedy się troche pochylisz masz wrażenie jakbyś siedział na baku troche, środek ciężkości mają fajnie nisko, mankamentem jest to że w obu przy hamowaniu tyłem może koło podskakiwać, w 1000 ustawisz bez problemu ale 750 niebardzo, poza tym w 750 rozlałmi się zegar, nie których kresek nie było widać ale to chyba przypadek bo nigdy o tym nie słyszałem,
pozdr
- chilios
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/2/2008, 12:34
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości