Zobacz wątek - 3 pytania o mz etz 250..
NAS Analytics TAG

3 pytania o mz etz 250..

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

3 pytania o mz etz 250..

Postprzez SuzukiRG80 » 15/12/2007, 22:17

Czy to prawda ze w kazdej MZ wyskakuje 2 bieg? jak sobie z takim czyms poradzic?

W mojej mz gdy mam przekrecony kluczyk na przeplyw prad jak wlaczam kierunkowskazy to nie dzialaja, tylko cos tak dziwnie "skwierczy". natomiast gdy mz jest odpalona wszystko jest ok.. Wie ktos oco chodzi :O cos z akumulatorem?

I trzecie pytanie, jak stoje w miejscu na sprzegle, to mi po chwili gasnie, musze troche paliwa mu dac zeby nie zgasl.. to wina podkrecenia sprzegla czy co..

Za kazda pomoc z gory dzieki..
SuzukiRG80
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/12/2006, 17:02


Postprzez icid » 15/12/2007, 22:22

Nie mam pojęcia w mojej wszystko działało i dwójka nie wyskakiwała.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez melvin » 15/12/2007, 22:58

z tymi kierunkami to może być tak że moto ma za mało prądu z akumulatora żeby pociągnąć przerywacz i żarówki... wymień akumulator, ewentualnie naładuj go porządnie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Leitho » 16/12/2007, 01:27

z kierunkami u mz jest tak, ze chyba przewod plusowy jest zle poprowadzony w obudowie sie czesto sie przeciera, co moze doprowadzic do zwarcia
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez korek31 » 16/12/2007, 14:10

melvin wiesz co to prąd ? kretyn ...


to ,że migacze niedziałają na postoju jest spowodowane zbyt słabym napięciem , zapewne jest tam przerywacz manualny nie elektroniczny który na rozruch potrzebuje troszke więkrzego napięcia od elektronicznego , na odpalonym silniku do napięcia akumulatora dochodzi napięcie z źródła i rezystancja wewnętrzna się zmniejsza co powoduje sprawniejsze działanie przerywacza.
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez P_R_O_T_E_Z_A » 16/12/2007, 15:50

W mojej MZ z 2 biegiem było wszystko ok i u znajomych tak samo więc wydaje mi sie ze to tylko jakaś plota ale np wadą są kosze sprzęgłowe które przy katowaniu potrafią spadać . Co do kierunków to tak jak ci pisał korek31 coś ze zbyt słabym napięciem pozdrawiam
www.kamikazedriver.prv.pl | !!!Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!! | !!!Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy !!! | !!! GSX_R 750 Srad !!!
Avatar użytkownika
P_R_O_T_E_Z_A
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 3/12/2007, 16:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez PavloRBR » 16/12/2007, 16:46

z tym ze moto Ci na sprzęgle gasnie to chyba Ci sprzeglo poprostu ciągnie , podciąg je i wtedy zobacz
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez korek31 » 16/12/2007, 19:56

ciągnąć też może z powodu oleju złego
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez Cidman » 16/12/2007, 21:07

Co do tego drugiego biegu to w MZ zdarza się, że odkręca sie taka mała śrubka trzymająca wodziki te łączące skrzynie z dźwignią zmiany biegów na swoim miejscu (nie wiem jak to dobrze opisać :wink: ) i wtedy jest problem szczególnie z dwójką. Ja miałem to u siebie kiedyś w 251 po naprawieniu tego skrzynia działała jak nówka.
Zwykle ten mankament pojawia się wtedy jeśli ktoś coś naprawiał wcześniej i nie zabezpieczył gwintu jakąś farbą albo klejem przed odkręcaniem.
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez SuzukiRG80 » 18/12/2007, 14:47

Etka stoi juz w moim garazu ;p Co wy na to? ma pare usterek ale to drobiazgi.

http://allegro.pl/item281684358_mz_etz_250.html

aha i mam maly problem hamulec tylni jest strasznie slaby jak naciskam dzwignie to hamuje dopiero jak dojdzie nardzo nisko i az dotyka rury wydechowej. :/
SuzukiRG80
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/12/2006, 17:02

Postprzez konan » 18/12/2007, 16:36

SuzukiRG80 napisał(a):aha i mam maly problem hamulec tylni jest strasznie slaby jak naciskam dzwignie to hamuje dopiero jak dojdzie nardzo nisko i az dotyka rury wydechowej. :/


Podciongni go sobie tam przy kole tylnim przy dzwigni która wystqaje z bębna chamulca jest gwintowany pręt podkręć go powinno być dobrze albo sprawdz czy okładziny nie są zjechane
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr