Zobacz wątek - suzuki SV 1000s wady, zalety, opinie
NAS Analytics TAG

suzuki SV 1000s wady, zalety, opinie

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

suzuki SV 1000s wady, zalety, opinie

Postprzez stolaris » 10/4/2016, 17:45

Witajcie :)
Szukam opinii najlepiej użytkowników o motocyklach suzuki sv1000s, w związku z tym mam kilka pytań:

-jak się jeździ w porównaniu do typowych sportów (komfort, pozycja, oddawanie mocy)

-ile naprawdę to pali (miasto, trasa, pałowanie)

-czy coś się w nim psuje (poza nitami przednich tarcz)

-jak wyrabia fabryczny amortyzator skrętu przy eksploatacji poza torem

z góry dziękuje za odpowiedzi :)
Avatar użytkownika
stolaris
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 9/8/2013, 10:35
Lokalizacja: ŁwC


Postprzez kosior899 » 11/4/2016, 11:46

Witam, ja mam taki motocykl, porównam go do motocykli którymi jeździłem, tak więc:
Pozycja podobna jak na cbr f4i i na hayabusie całkowicie inna niż na 954rr tnz. kierownica dalej ob baku i wyżej, stosunkowo wygodna oprócz toczenia się typu 50km/h po mieście. Aczkolwiek na 954 też mi sie wygodnie jeździło.
Dużo więcej miejsca dla pasażera niż na typowym sprorcie, aczkolwiek nie jest to turystyk i za wygodnie nie jest.
Jeśli chodzi o oddawanie mocy to tak duł lepszy niż 954 i troszke lepszy niż w hajce i bezporównania lepszy niż jaka kolwiek 600 czy 750, przy 4 tys. obr ma 90% mocy( chodzi mi o moment i reakcje na gaz) a przy 6 tys. 100% mocy, przy 2.5 tyś szarpie łańcuchem, cała trase możesz przejechać praktycznie na 6 biegu, przy dobrej dynamice, na górze osiągi jak w typowej 600, a nawet taka nowsza 130 konna 600 lepiej pojedzie przy kręceniu do odcięcia. spalanie u mnie od 6l( jechałem z dupą 100km/ na godzine max) do 12l ( praktycznie cały czas do odcinki) zazwyczaj mi spala 9-10l ale ja nie jeżdzę spokojnie. Jeśli chodzi o awarje to przypatrz się czy wysprzęglik nie cieknie, zwróc uwage na kosz sprzegłowy( czy nie wydobywają się różne dżwięki po wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła) zawieszają się napinacze rozrządu( dzwonienie przy około 3 tyś przy schodzeniu z obrotów) Motocykl też dosłownie wpierdala tylne opony, napędy, sprzęgła i klocki hamulcowe, co do amortyzatora skrętu to nie zauważyłem problemów, aha aha i motocykl ma dużo mieksze zawieszenie niż np r6 czy cbr 600rr lepiej spradza się na nierównościach.
Pozdrawiam.
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk




Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr