KTM 690 Duke R III
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Nie wiem jak z III ale w II lubiły pękać głowice, w układzie smarowania zawory zwrotne często się zawieszały czym się to kończyło każdy wie . Jak to mówią w branży pomarańczowych wystrzegać się czarnych silników
-
Takechi - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 12/2/2014, 11:48
- Lokalizacja: Mazowieckie
Obecnie jestem właścicielem duka 690 '15 niestety nie R, wcześniej miałem już dwa triumphy, wiec coś o egzotykach wiem... ale wracając do Duka sprzęt bardzo lekki zakupiony z zamiarem upalania na tora kartingowych i mam nadzieję że się tam spisze (jeszcze nie próbowałem - pogoda nie pozwala) nawinąłem zaledwie jakieś 200-300 km i powiem tak mocy za dużo nie ma i trzeba lubić wibracje bo strasznie drży przez to raczej słaby do jakieś turystyki (no ale jak ktoś się uprze to na kozie pozwiedza) z plusów super poręczność, bardzo dużo prześwitu w złożeniu i intuicyjne prowadzenie (błyskawiczne reakcje) moim zdaniem dobry i na początek a i dla doświadczonego bikera też fajny ( to mój 5 motocykl)
pozdrawiam
pozdrawiam
cały czas na angolach teraz Street
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
Nie bardzo rozumiem co starasz się udowodnić tymi teoretycznymi założeniami, piszę Ci jak jest z własnego doświadczenia jazdy na tym motocyklu - a nie z artykułów z gazety czy netu, skoro wiesz lepiej to po co pytasz ? Wyobraź sobie że KTM też wpadł na pomysł ciężarków i je tam umieścił , a wracając do motocykla żaden duke 690 nie został stworzony jako maszyna do turystyki a szczególnie wersja R (która jest prawie torówką) to sprzęt do szybkie i bardzo szybkiego łojenia po winklach która ma tylko jeden cylinder i będzie się trząść (podobno wersja 2016 robi to mniej bo dostała dodatkowy wałek wyrównoważający) chcesz turystę kup sobie CBF'a lub innego DL'a
cały czas na angolach teraz Street
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
Doskonale o tym wiem do czego został stworzony, ale z Twojej wypowiedzi wywnioskowałem,że na tym motocyklu nie da się pokonać "pewnej" trasy bez grymasu na twarzy. Ale mniejsza z tym.
Czy jazda Dukiem bardzo różni się od stylu jazdy na SMC?
Ciężko znaleźć jakikolwiek egzemplarz... a przed modyfikacjami to już w ogóle (np z oryginalnym tłumikiem). Trudna sprawa...
Czy jazda Dukiem bardzo różni się od stylu jazdy na SMC?
Ciężko znaleźć jakikolwiek egzemplarz... a przed modyfikacjami to już w ogóle (np z oryginalnym tłumikiem). Trudna sprawa...
- FienD
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 28/2/2016, 15:31
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości