Szukaj
NAS Analytics TAG

Znalezione wyniki: 328

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

przez MaximusPL
10/10/2011, 07:37
 
Dział: Hydepark
Wątek: wypadki
Odpowiedzi: 1560
Wyświetlone: 314399

http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/10 ... ,id,t.html

ech ... szkoda ... kolejne wymuszenie
przez MaximusPL
27/7/2011, 10:51
 
Dział: Hydepark
Wątek: wypadki
Odpowiedzi: 1560
Wyświetlone: 314399

W sumie to nawet nie słyszałem o co chodziło ... organizatorzy nie dostali zgody na przejazd ???

Z drugiej strony ok jak nie było zgody to po co tak utrudniać .. no było to trochę złośliwe ze strony policji ...
przez MaximusPL
11/4/2011, 08:13
 
Dział: Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe
Wątek: Rozpoczęcie sezonu 2011 Poznań
Odpowiedzi: 20
Wyświetlone: 9561

Witam też polecam GSR-a ... mam go już 3 rok ... zrobiłem podobny przebieg mam teraz 20 tys a kupiłem z 8 tys ... Polecam maszynę ... chciałem ją nawet sprzedać ale nie sprzedałem ... nie miałem alternatywy co kupić jeździłem też na kilku maszynach i muszę powiedzieć, że na miasto nie znalazłem bard...
przez MaximusPL
4/4/2011, 13:40
 
Dział: Motocykle
Wątek: Suzuki GSR 600 jako pierwszy motocykl?
Odpowiedzi: 24
Wyświetlone: 19197

Witam po przerwie ... sprzęt po serwisie ... ubezpieczony można śmigać ... pojawie się na otwarciu w Poznaniu ... mam nadzieję, że kogoś z Was tam spotkam ... pozdrawiam ...
przez MaximusPL
4/4/2011, 13:20
 
Dział: Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe
Wątek: SPOTY POZNAŃ
Odpowiedzi: 1200
Wyświetlone: 116155

witam

fajnie było tylko musiałem się urwać po dojechaniu do Skorzęcina - śmieszne, że po wjeździe na ten ośrodek w Skorzęcinie zdjęcia nam robili ... może myśleli, że jakiś zlot :) ... później wracaliście już do Poznania czy jeszcze gdzieś zahaczyliście ???
przez MaximusPL
26/9/2010, 11:30
 
Dział: Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe
Wątek: SPOTY POZNAŃ
Odpowiedzi: 1200
Wyświetlone: 116155

pan_wiewiorka - pięknie edytujesz posty :) mi się nie chce :) na torze musiałem hamować na zakręcie bo z każdym następnym okrążeniem było szybciej (coraz bardziej opóźniałem hamowanie) i się przeliczyłem :) nie neguje Twojego dzwona ani nie porównywałem go do mojego :) napisałem tylko moja tzw histo...
przez MaximusPL
23/9/2010, 21:05
 
Dział: Motocykle
Wątek: Motocykl Z czy BEZ ABSu ? POMÓŻCIE!
Odpowiedzi: 76
Wyświetlone: 16840

skoro nie jest potrzebny do nauki to chyba nie zwiększa bezpieczeństwa ... no chyba, że może zwiększenie bezpieczeństwa jest bezużyteczne ... Heh, zacząłeś w połowie dyskusji. Generalnie odnosimy się do sytuacji, że na Lce dostajesz motocykl z ABS-em. Pytanie tylko co później? Technika hamowania je...
przez MaximusPL
23/9/2010, 20:54
 
Dział: Motocykle
Wątek: o ABSie słów kilka
Odpowiedzi: 40
Wyświetlone: 7501

dobre ... może nie naiwna ale nie wierzę, że producenci chcą mnie zabić .... nawet producenci broni palnej tworzą ją z myślą o bezpiecznym jej użytkowaniu hehehe
przez MaximusPL
23/9/2010, 14:04
 
Dział: Motocykle
Wątek: o ABSie słów kilka
Odpowiedzi: 40
Wyświetlone: 7501

ponoć niektórym ABS przeszkadza - ok .. ale czy Tobie pomoże - może zrób sobie jakieś jazdy próbne ... mam nadzieję, że zdążysz się nauczyć pewnych odruchów (jak tu niektórzy radzą) zanim się rozwalisz ... ja osobiście mam o2o z ABS-em i sobie chwale ... sprawdziłem działanie nie raz ... najlepsze t...
przez MaximusPL
23/9/2010, 13:56
 
Dział: Motocykle
Wątek: Motocykl Z czy BEZ ABSu ? POMÓŻCIE!
Odpowiedzi: 76
Wyświetlone: 16840

skoro nie jest potrzebny do nauki to chyba nie zwiększa bezpieczeństwa ... no chyba, że może zwiększenie bezpieczeństwa jest bezużyteczne ...
przez MaximusPL
23/9/2010, 13:49
 
Dział: Motocykle
Wątek: o ABSie słów kilka
Odpowiedzi: 40
Wyświetlone: 7501

nie wiem po co ta dyskusja ... producenci motocykli - a są to specjaliści dodaja ABS dla zwiekszenia bezpieczeństwa ... chyba znaja sie lepiej od Was i waszych teorii bo piasek był .. bo liście ... bzdury piszecie ... po co udowadniać coś co jest oczywiste ...
przez MaximusPL
23/9/2010, 13:30
 
Dział: Motocykle
Wątek: o ABSie słów kilka
Odpowiedzi: 40
Wyświetlone: 7501

Witam
cos mi sie wydaje, ze bede mial troche czasu w sobote moze pojade ... gdzie te spotkanko przed wyjazdem i o ktorej ???
przez MaximusPL
23/9/2010, 13:25
 
Dział: Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe
Wątek: SPOTY POZNAŃ
Odpowiedzi: 1200
Wyświetlone: 116155

bedzie ktos z Was ? ja przyjade nawet jak bedzie padało ...
przez MaximusPL
17/9/2010, 10:24
 
Dział: Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe
Wątek: SPOTY POZNAŃ
Odpowiedzi: 1200
Wyświetlone: 116155

na odebranie sprzeta tylko z policją ;) oni juz wiedza jak sobie poradzic ...
przez MaximusPL
17/8/2010, 10:47
 
Dział: Skradziono / zgubiono
Wątek: Odkupię skradzioną YAMAHE R6
Odpowiedzi: 21
Wyświetlone: 12441

Policja zadziała jak ktoś zgłosi podejrzenie o popełnieniu przestępstwa ...
przez MaximusPL
17/8/2010, 10:45
 
Dział: Skradziono / zgubiono
Wątek: Jak komus zginela r1 z wawy albo okolic niech sobie luknie.
Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 5634

dlaczego nie idziesz na policje ??? kurka to nie dziki wschód ... do pierdla z nimi ...
przez MaximusPL
17/8/2010, 10:42
 
Dział: Skradziono / zgubiono
Wątek: odkupie czarne Suzuki DRZ 400 SM K-7
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 5632

no to kolejnego zlotu nie będzie ...
przez MaximusPL
17/8/2010, 10:38
 
Dział: Hydepark
Wątek: Motocykliści strzeżcie się!!!
Odpowiedzi: 13
Wyświetlone: 2352

co Wy tak wcześnie prace kończycie ???
przez MaximusPL
5/8/2010, 11:04
 
Dział: Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe
Wątek: SPOTY POZNAŃ
Odpowiedzi: 1200
Wyświetlone: 116155

przez MaximusPL
4/8/2010, 18:31
 
Dział: Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe
Wątek: SPOTY POZNAŃ
Odpowiedzi: 1200
Wyświetlone: 116155
Następna strona

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania




na gr