Szukaj
NAS Analytics TAG

Znalezione wyniki: 942

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Cześć Z tego co pamiętam to jednak świece robiły problem. To było dość dawno temu ale z tego co pamiętam po wymianie świec zaczął ładnie chodzić. Jedyny problem to taki, że one strasznie drogie były hehe, irydówki... Rozrząd robiłem jakoś niedawno więc to nie on, regulacja zaworów też była robiona a...
przez patryk83
23/6/2014, 12:37
 
Dział: Mechanika motocyklowa
Wątek: [CBR 600 F4i 01]Dławienie i lekkie strzelanie z wydechu
Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 4727

Jak to formalnie jest to nie wiem ale w rynku na solnym parkowałem multum razy i nigdy mandatu nie dostałem. W innych miejscach staram się tak postawić motocykl żeby nie zajmował miejsca samochodom na odrzańskiej straż miejska mijała mnie parę razy jak stałem zaparkowany jak samochód i nikt się o bi...
przez patryk83
20/3/2012, 13:57
 
Dział: Prawo
Wątek: Opłata parkingowa we Wrocławiu
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 4282

Tak więc ja jeżdżę ciągle, póki będzie pogoda będę jeździć chociaż czasami mnie się nie chce więc biorę samochód do pracy. Po 6tej rano czasami jest za zimno na jazdę i drogi jeszcze śliskie ale dzisiaj jechałem na moto, niestety zaczęło kropić to już w ogóle było średnio ciekawie chociaż nie tak ba...
przez patryk83
2/11/2010, 11:05
 
Dział: Hydepark
Wątek: Bezwzględny koniec sezonu???
Odpowiedzi: 107
Wyświetlone: 9377

melvin napisał(a):a jest opcja żeby ktoś w jakiejś statystyce sprawdził ile razy ja miałem bana?

Za mało melvin, za mało :>
przez patryk83
21/10/2010, 07:55
 
Dział: Smietnik
Wątek: Atak adminow na spolecznosc scigacz.pl
Odpowiedzi: 146
Wyświetlone: 3133

radziu88 napisał(a):2%od wartosci

Jeżeli wartość wynosi 1000zł lub więcej. PCC-3
przez patryk83
19/10/2010, 09:25
 
Dział: Prawo
Wątek: Kupno motocykla
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 2663

p_w to czy byłem czy nie to inna sprawa hehe w każdym razie ja nie mówię o tym co było, tylko rozpatrywałem to pod kątem pierwszego posta. W każdym razie, mowa tez była o tym, że mają zmienić przepisy i karać właścicieli i zlikwidują możliwość odwołania się ze względu na to, że to nie ja prowadziłem...
przez patryk83
15/10/2010, 11:32
 
Dział: Hydepark
Wątek: Zmiana ustawy o fotoradarach
Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 3326

Zasada domniemania niewinności Art. 5. § 1. (1) Oskarżonego uważa się za niewinnego, dopóki wina jego nie zo-stanie udowodniona i stwierdzona prawomocnym wyrokiem. § 2. Niedające się usunąć wątpliwości rozstrzyga się na korzyść oskarżonego. To teraz pytanie, czy ten wycinek z konstytucji nie może by...
przez patryk83
15/10/2010, 08:01
 
Dział: Hydepark
Wątek: Zmiana ustawy o fotoradarach
Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 3326

falconiforme widzę ze nie masz ćpuna w rodzinie i nie widzisz problemu. Ja znam dośc sporo alkoholików i żadnego ćpuna a ludzi palących trawę też znam i to wcale nie mało więc dlaczego nie zabiorą się za alkohol i papierosy? Wiesz ile idzie kasy na leczenie raka płuc albo na leczenie wszystkich po ...
przez patryk83
8/10/2010, 12:06
 
Dział: Hydepark
Wątek: DOPALACZE
Odpowiedzi: 98
Wyświetlone: 20641

U mnie w F4i 108 i wiatrak się włącza ale nie mam problemu z odpaleniem.
Masz słaby aku jak brakuje Ci pradu przy odpalaniu z włączonym wiatrakiem.
przez patryk83
6/10/2010, 10:12
 
Dział: Mechanika motocyklowa
Wątek: cbr 600 wiatrak wentylatora
Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 2444

Ja to się nie ścigam z puszkami, mam zerowe zaufanie do polskich dróg więc nie zapieprzam zbyt szybko po drodze bo albo jest na niej piasek, olej, niewidzialne pół metrowe dziury czy przebiegająca zwierzyna( kiedyś jak wracałem do domu to przed maskę wyskoczył mi dzik który był jak mały słoń) albo n...
przez patryk83
17/9/2010, 08:04
 
Dział: Hydepark
Wątek: Motocykl vs. Auto
Odpowiedzi: 74
Wyświetlone: 12745

a ja się ostatnio pobawiłem htc hd2 i całkiem fajna zabawka, tylko nie wiem jak z aplikacjami pod wm6.
Mi tam moja n95 styka chociaż bateria jest beznadziejna i telefon lekko gruby ale dzwoni się z niego dobrze i tyle mi styka.
przez patryk83
16/9/2010, 10:41
 
Dział: Hydepark
Wątek: Iphone Ipad
Odpowiedzi: 68
Wyświetlone: 7913

Głosowac można raz dziennie :)
przez patryk83
16/9/2010, 10:35
 
Dział: Hydepark
Wątek: BOBOVITA - galeria dzieciaków
Odpowiedzi: 25
Wyświetlone: 3535

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... ty,1461906

w komentach jest o matce kochającej ryk silnika bo wie, że jej syn wraca do domu :)
przez patryk83
16/9/2010, 10:34
 
Dział: Hydepark
Wątek: "Kobieta motocyklisty" Moze ktos spotkał sie z tak
Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 1581

No u mnie odpicowanie to bedzie umycie plus dokładne wyczyszczenie felg i wahacza ze smaru :)
przez patryk83
15/9/2010, 12:14
 
Dział: Hydepark
Wątek: ciekawe czy... warto?
Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 1501

p_w sobie zmontował dzieciaka i nie chce się przyznać, że taki ładny to jego ;p
przez patryk83
15/9/2010, 12:12
 
Dział: Hydepark
Wątek: BOBOVITA - galeria dzieciaków
Odpowiedzi: 25
Wyświetlone: 3535

5 lat i przedawnienie Czyli z trzech łapie się jedno (2004-12). Ale co w przypadku jakiejś dokumentacji? Kurde, skąd wiadomo, że tam faktycznie stał? Jajo jakieś. Pismo zwrotne z prośbą/rządaniem wykazania podstaw do nałożenia opłaty za parkowanie. Kolejny miesiąc na odpowiedz i sprawa będzie się p...
przez patryk83
15/9/2010, 12:11
 
Dział: Prawo
Wątek: Mandat/Wezwanie do zapłaty za parkowanie (po 6. latach) WTF?
Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 3447

5 lat i przedawnienie
przez patryk83
15/9/2010, 11:11
 
Dział: Prawo
Wątek: Mandat/Wezwanie do zapłaty za parkowanie (po 6. latach) WTF?
Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 3447

Trzeba było R1 kupić a nie skuter ;p

Co do tematu to czy warto pakować kasę w sprzet tylko po to żeby go lepiej sprzedać a znając zycie wcale nie lepiej.... ?
przez patryk83
15/9/2010, 10:30
 
Dział: Hydepark
Wątek: ciekawe czy... warto?
Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 1501

Kumplowi już pomagałem w wygraniu tego konkursu i wygrał pokaźny zestaw papek dla dzieci, zarezerwowałem sobie od niego bananową kaszkę ale nie miałem czasu jej odebrać :D
przez patryk83
15/9/2010, 10:22
 
Dział: Hydepark
Wątek: BOBOVITA - galeria dzieciaków
Odpowiedzi: 25
Wyświetlone: 3535

hehe jestem sławny :D
przez patryk83
14/9/2010, 07:23
 
Dział: Hydepark
Wątek: Demotywatory!
Odpowiedzi: 266
Wyświetlone: 190672
Następna strona

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania




na gr