Problem z awaryjnym hamowaniem
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Invi:
http://autokult.pl/2013/03/02/hamulce-w ... h-wiedziec
PS:
http://autokult.pl/2013/03/02/hamulce-w ... h-wiedziec
Ich wytrzymaÅ‚ość sprawia, że sÄ… w stanie sÅ‚użyć przez caÅ‚y „cykl życia” pojazdu. PrzykÅ‚adowo, w Audi RS6 C6 producent obliczyÅ‚ ich żywotność na 300 tys. km! Z raportów użytkowników wynika jednak, że tarcze zużywajÄ… siÄ™ znacznie szybciej jeÅ›li w peÅ‚ni wykorzystuje siÄ™ ich potencjaÅ‚.
PS:
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Nie myl klocków ceramicznych, które szału nie robią, z ceramicznymi hamulcami z supersamochodów.
Zresztą, nie spotkałem się z takimi do moto, zresztą bez sensu, skoro nawet w porównaniu z samochodowymi szału nie robią.
Zresztą, nie spotkałem się z takimi do moto, zresztą bez sensu, skoro nawet w porównaniu z samochodowymi szału nie robią.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Fugu napisał(a):Najlepiej to wlozyc ceramiki - wtedy w ogole nie trzeba ich zmieniac. Za to tarcze krotko trzymaja
Ale przy zimnych hamulcach te klocki nie hamujÄ…...
Jest jak z energooszczędnymi świetlówkami...
Uzyskują większą skuteczność wyższą niż klasyczne ale dopiero po rozgrzaniu... Dlatego typowe wyścigowe ceramiki nie mają homologacji drogowej...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Kaai napisał(a):jeśli ktoś jest matołem i nie potrafi sobie ustawić klamki to będzie przyciskał palce
Kaai
to czy ktos jest matolem, nie gra tu roli. Po raz ktorys pisze, ze w niekazdym motocyklu masz pompe rodem z motoGP, uklad hamulcowy notabene rownieznie zmotoGP.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):Kaai napisał(a):jeśli ktoś jest matołem i nie potrafi sobie ustawić klamki to będzie przyciskał palce
Kaai
to czy ktos jest matolem, nie gra tu roli. Po raz ktorys pisze, ze w niekazdym motocyklu masz pompe rodem z motoGP, uklad hamulcowy notabene rownieznie zmotoGP.
Dlatego stosuje się krótkie sportowe klamki
Wydajność hamulca jest na tyle wysoka, że krótka dźwignia wystarcza, a palce nie są gniecione
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
hamulce ceramiczne można porównać do slicków nacodzień.
nie da się jeździć po mieście po guma nie nagrzana, i śliska jak choelra:D
ale myślałem, że temat o kiepskim ułożeniu palców na klamce:D
na każdej klamce da się ułożyć na 2 palce.
w cbrze 600 nie miałem regulacji i jeździłem na 2 palce, i nigdy nie przyciskałem klamką palców, mimo, że kilka razy guma przód leciała w poślizgu.
teraz w gixie z regulacją też można ustawić tak, żeby nie przyciskać palców klamką.
o akcesoryjnych klamkach nawet nie wspominam, bo to logiczne.
nie da się jeździć po mieście po guma nie nagrzana, i śliska jak choelra:D
ale myślałem, że temat o kiepskim ułożeniu palców na klamce:D
na każdej klamce da się ułożyć na 2 palce.
w cbrze 600 nie miałem regulacji i jeździłem na 2 palce, i nigdy nie przyciskałem klamką palców, mimo, że kilka razy guma przód leciała w poślizgu.
teraz w gixie z regulacją też można ustawić tak, żeby nie przyciskać palców klamką.
o akcesoryjnych klamkach nawet nie wspominam, bo to logiczne.
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Na dwa palce hamuję jak dojeżdżam do światem. Aby awaryjne hamowanie miało jakikolwiek skutek w tym Romecie klamkę trzeba zacisnąć praktycznie do końca i wdepnąć prawie maksymalnie hamulec tylni.
Ja jeżdżę tak jakby coś mi miało zaraz wyjechać, ale jak wyjedzie to intuicyjnie od razu zaciskam dłoń nie spuszczając manetki gazu.
Będę musiał po prostu zmienić pompę/klocki, aby było większe ciśnienie jak we współczesnym motocyklu i wystarczyło lekko nacisnąć klamkę.
Ja jeżdżę tak jakby coś mi miało zaraz wyjechać, ale jak wyjedzie to intuicyjnie od razu zaciskam dłoń nie spuszczając manetki gazu.
Będę musiał po prostu zmienić pompę/klocki, aby było większe ciśnienie jak we współczesnym motocyklu i wystarczyło lekko nacisnąć klamkę.
- Verteru
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/9/2014, 19:55
Verteru napisał(a):
Będę musiał po prostu zmienić pompę/klocki, aby było większe ciśnienie jak we współczesnym motocyklu i wystarczyło lekko nacisnąć klamkę.
Nie zrozum mnie zle, nie mam zamiaru byc zlosliwym, ale daj sobie z tym spokoj, z Trabanta odrzutowca nie zrobisz, zaoszczedz lepiej kase na nastepny lepszy sprzed, w efekcie koncowym bezdiesz wygrany.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości