Zobacz wątek - KTM GS 300
NAS Analytics TAG

KTM GS 300

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 5/11/2014, 17:18

jak siadziesz jako 1 moto na DRZ to sprzęt fajny, fajnie jeździ fajnie skręca, jest mocny. zawieszenie fajnie działa itp itd.... ale siądziesz na tor potem na crossówke, to moto duzo lepiej skręca, agresywniej sie wkreca na obroty, jest odczuwalnie duuuuzo lżejsze itp itd. wiec do amatorki DRZ sie nadaje w 100% ale to nie jest wyczynówka pod żadnym względem.

zwracasz uwage na wszystko ;P najlepiej weź ze sobą kogos kto sie zna, na oględziny. sam i tak bys nie ocenił skoro jak piszesz sie nie znasz. co ile remont - zaleznie od tego jak sie jeździ. mam kumpla co miał 2 lata DRZte w wersji Y ostro ją katował po torach crossowych, na zmiane z kolegą wiec sprzet mocno eksploatowany, po 2 latach rozbieram silnik a tam praktycznie jeszcze wszystko sie w normach trzymało ( kupił uzywke wiec on miał2 lata nie wiadomo ile wczesniej ktoś wyjeździł na tym) czy urywa nadgarstki - jest mocny ale bez przesady, to soft enduro tylko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Pola1213 » 5/11/2014, 21:33

No właśnie a to nie jest pierwsze moto, zaczynałem od motorynka potem na wynalazku komarze z silnikiem od wsk 125 :D później MZ 150 później suzuki ts80x następnie CZ 125/516 sam remontowałem a ostatnio GS 300 i CBR 600F 87r przerobiona na streeta :p ;D Wiec dlatego pytam żeby mi mocy nie brakowało bo chciałbym mieć to moto na trochę dużej... Ooo to mnie zadziwiłeś że aż tak długo wytrzymuje takie enduro! :) I wogóle to nie wiem co ja mam kupić... :D Może jednak się zdecyduje na tego DRZ 400 i myślę że będzie dobrze a jak nie znajde nic ciekawego to kupię jakąś dobrą crossówe 250 w 2t! Co o tym myślisz? :D A yzf 426??
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24


Postprzez henio12323 » 6/11/2014, 08:06

hehe to sie zdecyduj, bo DRZ a crossówka to całkowicie dwie rózne bajki...
mogłes miec 50 sprzetów ale jak sie ktoś nie zna, to sie nie zna i juz ;P

yzf 426 to padliny są
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 6/11/2014, 08:44

Bierz DRZ. Ja miałem przez 2lata wersję E przerobioną na SM i mocy nie brakowało. Przy odpowiednich przełożeniach szła na gumę każdym biegiem. Cały czas eksploatacji to była jazda na gumie oraz typowe SM owe wygłupy po mieście i w terenie, czasem enduro na kostkach. Poza podstawowym serwisem nie robi się przy niej nic (o ile masz zdrową sztukę). Sprzedałem bo wystawiłem z ciekawości za bardzo wysoką cenę. I to był błąd...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Pola1213 » 6/11/2014, 09:20

Znam się ale na 2t... ;p I właśnie o to chodzi dwie inne bajki a to musi być coś co ma buta i przede wszystkim żeby wyjechać na tor w weekend i żeby nic się nie stało jak go zaleje w błocie/wodzie i był dobry do podjazdów górek itp. Chciałbym 2t ale zdecyduje się na to drz i gitara tylko czy jest jeszcze coś takiego bo z tego co patrze ciężko będzie znaleźć jakis ciekawy egzemplarz do 6tys.... Na jakich przełozeniach i jaki wtedy był v/max a jaki na standardowych a i jeszcze to znaczy ze na oryginalnych nie będzie szedł na koło z gazu..?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez Landryss25 » 6/11/2014, 10:15

Może 1-2 z gazu będzie szedł, nie wiem bo zawsze używałem sprzęgła do stawiania. Miałem chyba 11z z przodu i 42z z tyłu. V-max na kołach SM wynosił jakieś 120km/h ale moto było na prawdę sprytne i w mieście zapewniało mega fun.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Pola1213 » 6/11/2014, 13:44

No właśnie bo w GS 300 to prawie na każdym biegu but i stawał na koło! :D I ja za bardzo po drogach nie będę jeździł... Nie wiecie może kto ma na sprzedanie takiego drz 400 do 600 tylko ze starterem? A i filtr powietrza i olej wymieniać tak jak w crossie? I co ile zawory i rozrząd regulować?? :) Dalej się zastanawiam czy na pewno nie braknie mi mocy... I przypominam że na remont crossa będzie mnie stać tam tłok, korba wiec rozważe tez inne propozycje! :)
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 6/11/2014, 13:56

drz to 400 nie ma 600tek. lepiej szukaj bez startera bo jest lżejsza. filtr wymieniasz jak sie zuzywa, czyscisz jak sie zabrudzi, czasami mozna czyscic co 10 minut czasami raz na miesiąc.... rozrząd tez zaleznie od stanu, ale podejrzewam że jakies 80 mth spoko jak nie wiecej. jest duuuza tolerancja na zaworach.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 6/11/2014, 14:22

Łańcuszek w DRZ jest niemal dożywotni. Ja swoją kupiłem gdy miała 10lat i łańcuszek był jeszcze oem (nie mogę tego potwierdzić na 100% ale widać było że nikt się nie dobierał) a do końca naciągu zostało 3 zęby na napinaczu. Po wymianie przeze mnie na początku, przez okres całego użytkowania napinacz przeskoczył tylko o 1 ząbek. Było to z miesiąc po jego założeniu a później już nic. Zawory można sprawdzać co 5-10tyś, u mnie przez 2 lata się praktycznie nic nie zmieniło. A olej to zależy w jakich warunkach moto będzie chodziło.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Pola1213 » 6/11/2014, 16:12

E to fajnie że tak długo! ;D No w warunkach takich jak pisałem tor, błoto, las itp. :) A to miało być do 6tys zł. ;p To trza zacząć szukać moto... ;p
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez Landryss25 » 7/11/2014, 10:04

W takich warunkach zacząłbym przeliczać na MTH. Dla wersji E nawet są podane przebiegi serwisowe właśnie w godzinach a nie km. Poszukaj serwisówki, tam będziesz miał dokładne zalecenia producenta.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Pola1213 » 7/11/2014, 11:53

O wiele bardziej będą się zużywać części? I w drz można przeprowadzić jakiś tuning mechaniczny itp?
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 7/11/2014, 21:56

wiadomo im mocniej sie katuje tym szybciej sie sprzęt zuzywa. o wiele ? to w jakich jednostkach mam ci odpowiedziec ?

mozna przeprowadzic tunign mechaniczny nawet w pralce.... jak w kazdym pojeździe mozna. ale czasami traci wtedy to nieco sens. bo z motocykla wytrzymałego robi sie cięzka wyczynówka która znowu wymaga czestego zaglądania. takie mniej ingerencyjne w zywotność moze byc jakis zestaw BIGBORE na chyba 450 ? obciąza po częsci cały silnik, ale bardziej to idzie w moment obrotowy i kopniecie od dołu niz na moc w górnym zakresie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 8/11/2014, 10:03

Dobra ok! :) Co o niej myślicie tylko mówi że ma problem z odpalaniem na zimno a na ciepło wystarczy dotknąć co to może być mówił o zaworach lub gaźniku..? http://olx.pl/i2/oferta/pilnie-suzuki-d ... 4ec1a6bfee
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 8/11/2014, 10:47

może byc, ale skoro to tylko gaźnik albo zawory to czemu tego nie zrobił ? niech zrobi tak żeby paliła jak trzeba, powiedz że dorzucisz te 100 zł wiecej i żeby nie było niespodzianek. aukcji nawet nie otwieram bo nie lubie oceniac motocykli po aukcjach - jest to mało wiarygodne. zazwyczaj na miejscu jest całkiem co innego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości




na gr