Problemy problemy..
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problemy problemy..
Witam, mam chyba pecha bo znowu mi się coś dzieje. Ostatnio miałem problem z tylnim amorkiem wiec moto stało nie ruszane przez okolo miesiąc. Wczoraj rano go odpaliłem żeby sobie troche pochodził. Miałem problem z odpaleniem, kopałem pare minut, w końcu ruszył ale gdy dodwałem gazu to gasł, rozgrzał się i był troche lepiej ale dalej to nie to co było.. na wysokich obrotach wszystko ok.
Na wydechu zauważyłem lekki wyciek oleju czyli pewnie coś z uszczelką głowicy? Była wymieniana 2 mieś temu.. Do tego kiedy zgasiłem moto z rury cały czas leciał siwy dym i smierdziało jakby coś się paliło.. i tak przez pare minut. Co radzicie?
Do tego po złozeniu amorka i zamontowaniu go mam problem bo w dół schodzi lekko a góre wraca strasznie powoli. Czy to wina spręzyny? Skreciłem ją do połowy gwintu regulacji.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
Na wydechu zauważyłem lekki wyciek oleju czyli pewnie coś z uszczelką głowicy? Była wymieniana 2 mieś temu.. Do tego kiedy zgasiłem moto z rury cały czas leciał siwy dym i smierdziało jakby coś się paliło.. i tak przez pare minut. Co radzicie?
Do tego po złozeniu amorka i zamontowaniu go mam problem bo w dół schodzi lekko a góre wraca strasznie powoli. Czy to wina spręzyny? Skreciłem ją do połowy gwintu regulacji.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
-
Qcyq - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
powinien wracać powoli, na dole masz śrubkę do regulacji kliknij kilka razy w lewo... siwy dym? olej? a nie płyn z chłodnicy? to 2t czy 4t?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Tak własciwie to od czego jest ta śruba? Na końcu amortyzatora jest 'kulka' a ta śrubka podnosi jakby blaszkę w środku części w która wkrecam amortyzator tak? I co wtedy się dzieje, zawieszenie staje się twardsze? Jak tak to dlaczego?
Co do dymu, teraz sie przejechałem i strasznie muli i jakby dławi sie na niskich obrotach. Kiedy wejde na wysokie od razu rwie na koło i jest moc. Po 10 minutowej przejażdżce wróciłem i znowu leciał dym, tyle że już dużo mniej niż wczoraj. Może to stary olej? W chłodnicy mam wode. To 2t konkretnie rm 125.
Dodam jeszcze że problemy z 'mułem na dole' zaczeły się ostatnio kiedy po jeździe w terenie pojechałem na myjkę, umyłem moto i kiedy wracałem zaczeło się coś dziać. To zbieg okoliczności czy mogło to mieć jakieś znaczenie? Gaźnik czyściłem powietrzem wczoraj. Może to być wina filtra powietrza? Jest na pewno do wymiany.
Co do dymu, teraz sie przejechałem i strasznie muli i jakby dławi sie na niskich obrotach. Kiedy wejde na wysokie od razu rwie na koło i jest moc. Po 10 minutowej przejażdżce wróciłem i znowu leciał dym, tyle że już dużo mniej niż wczoraj. Może to stary olej? W chłodnicy mam wode. To 2t konkretnie rm 125.
Dodam jeszcze że problemy z 'mułem na dole' zaczeły się ostatnio kiedy po jeździe w terenie pojechałem na myjkę, umyłem moto i kiedy wracałem zaczeło się coś dziać. To zbieg okoliczności czy mogło to mieć jakieś znaczenie? Gaźnik czyściłem powietrzem wczoraj. Może to być wina filtra powietrza? Jest na pewno do wymiany.
-
Qcyq - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
No to wymieniaj ten filtr (tutaj trzeba o niego dbać jak o niemowle ) odpowiada ona za odbicie (by Ci motocykl nie skakał jak piłka) ogólnie sprężyna w zawieszeniu odpowiada tylko za poprawne ustawienie motocykla i za to by powracał do określonej pozycji resztę robi olej z tymi mechanizmami, ciężko określić co jest nie tak z muleniem w szczególności przez internet.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Niestety nie zdawałem sobie z powagi sytuacji tej kulki, myślałem że to element wytoczenia. Niestety u mnie już jej nie ma
także wydaję się że amorek do wymiany. Patent nie wyszedł
. Pomiając ten fakt wydaję mi się że to problem z gaźnikiem bo kolega tutaj : viewtopic.php?t=70451&postdays=0&postorder=asc&start=0 ma identyczny problem. Nie wierzę jednak że nie da się wyregulować gaźnika. Może po myciu karcherem wpadł jakiś syf do srodka którego nie jestem w stanie wydmuchać powietrzem?
Czy taka myjka załatwia sprawę?
http://allegro.pl/myjka-ultradzwiekowa- ... 34856.html


Czy taka myjka załatwia sprawę?
http://allegro.pl/myjka-ultradzwiekowa- ... 34856.html
-
Qcyq - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
Napompowałeś amorek? jakim olejem go zalałeś?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Nie nie, miałem zepsuty gwint na amorku i w tej częsci w którą się go wkręca. Wbiłem tuleje i rozwierciłem gwint w poprzek wzmacniając tulejke żeby nie wypadła. Niestety owa 'kulka' odpadła, więc jej nie ma. Jest tam teraz sróba więc kręcenie pewnie nic nie da ale spróbuję.
-
Qcyq - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
Nie nie, miałem zepsuty gwint na amorku i w tej częsci w którą się go wkręca. Wbiłem tuleje i rozwierciłem gwint w poprzek wzmacniając tulejke żeby nie wypadła. Niestety owa 'kulka' odpadła, więc jej nie ma. Jest tam teraz sróba więc kręcenie pewnie nic nie da ale spróbuję.
-
Qcyq - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
Napompuj i sprawdź jak działa, bez ciśnienia nie będzie działał jak trzeba
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości