Aprilia RS 125
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Aprilia RS 125
Witam,
Zastanawiam się nad kupnem Rs 125(nowszy model). Czy może ktoś opowiedzieć o takiej przeciętnej aprilli (bez jakiś tuningów) ile jedzie, jak chodzi i ile spala? Czytam po forach to spalanie waha się od 4l-9l. Nie wiem czy jest prawdą, ze taka RS 125 jedzie 170 na godz i czy z tą awaryjnością to prawda, jeśli tak to co się najczęściej psuje i czy drogie są takie naprawy.
Pozdrawiam
Zastanawiam się nad kupnem Rs 125(nowszy model). Czy może ktoś opowiedzieć o takiej przeciętnej aprilli (bez jakiś tuningów) ile jedzie, jak chodzi i ile spala? Czytam po forach to spalanie waha się od 4l-9l. Nie wiem czy jest prawdą, ze taka RS 125 jedzie 170 na godz i czy z tą awaryjnością to prawda, jeśli tak to co się najczęściej psuje i czy drogie są takie naprawy.
Pozdrawiam
- konri97
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/3/2012, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
Prawdopodobnie mówisz o nowej budzie w 2T (ale nie najnowszej - 4T). Kiedyś miałem i spalanie wynosiło 4-7 litrów. V-max? Zależy od zębatek i czy masz zdjęte blokady - można wycisnąć z niej 170 km/h przy odpowiednich zębatkach. Awaryjność: 2 razy zatarty cylinder w ciągu jednego sezonu.
Koszty napraw (na tle motocykli 4T) są niskie, nie ma rozrządu, nie ma zaworów, silnik prosty w budowie i łatwy w naprawie. Części do Aprilii dostaniesz w miarę łatwo (w porównaniu do innych włoskich wynalazków). Czy drogie są naprawy? Zależy co się stanie. Jak zatrzesz cylinder (najczęstsza przypadłość RS 125) to masz 2 opcje:
* Tuleja żeliwna w stary cylinder + tłok, pierścienie ~800 zł
* Nowy cylinder + tłok, pierścienie ~1600 zł

* Tuleja żeliwna w stary cylinder + tłok, pierścienie ~800 zł
* Nowy cylinder + tłok, pierścienie ~1600 zł
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
A co byłoby lepiej kupić 2t czy 4t? Większość osób mówi mi, abym decydował się na 4T. A i pytanie jeszcze co do tego zatartego cylindra. Nie jestem znawcą mechaniki, więc możecie mi powiedzieć czy cylinder zaciera się od zbyt szybkiej jazdy czy może po prostu kiedyś musi się zatrzeć. Mechanik mi mówił, że rs to motor bardziej do żyłowania.
Kiregon a te 2 razy zatarty cylinder to średnia twojego każdego sezonu czy tylko raz Ci się zdarzyło zatrzeć cylek 2 razy?
Kiregon a te 2 razy zatarty cylinder to średnia twojego każdego sezonu czy tylko raz Ci się zdarzyło zatrzeć cylek 2 razy?
- konri97
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/3/2012, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości