BMW F800ST. Jak reguluje się naciąg paska napędowego?
Posty: 3
• Strona 1 z 1
BMW F800ST. Jak reguluje się naciąg paska napędowego?
Jako nowy na tym forum i zarazem szczęśliwy posiadacz motocykla BMW F800ST na wstępie witam wszystkich.
Przeszukałem całe forum i nie znalazłem podobnego tematu.
Chciałem więc zapytać tak jak w temacie, czy ktoś wie może w jaki sposób reguluje się naciąg paska zębatego napędowego? Podobno na jakimś mimośrodzie.
Na oryginalnym pasku mam przejechane 32 tyś. km i wygląda mi on na razie OK, tylko chciałem go troszkę podciągnąć.
W moim regionie żaden serwis nie jest skłonny do pomocy przy tej marce motocykla.
Myślę, że poradzę sobie sam, bo mechanika motoryzacyjna nie jest mi do końca obca tyle, że do tej pory miałem styczność jedynie z samochodami.
Potrzebuję jedynie jakiejś wskazówki.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Przeszukałem całe forum i nie znalazłem podobnego tematu.
Chciałem więc zapytać tak jak w temacie, czy ktoś wie może w jaki sposób reguluje się naciąg paska zębatego napędowego? Podobno na jakimś mimośrodzie.
Na oryginalnym pasku mam przejechane 32 tyś. km i wygląda mi on na razie OK, tylko chciałem go troszkę podciągnąć.
W moim regionie żaden serwis nie jest skłonny do pomocy przy tej marce motocykla.
Myślę, że poradzę sobie sam, bo mechanika motoryzacyjna nie jest mi do końca obca tyle, że do tej pory miałem styczność jedynie z samochodami.
Potrzebuję jedynie jakiejś wskazówki.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
- Math
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Podkarpacie
zaczał bym od poszukania w necie jakiejs książki serwisowej. ewentualnie porób zdjęcia i powrzucaj to może cos się wymysli. podejrzewam że rozwiązanie może byc podobne jak naciąg łancucha w quadach sportowych
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Faktycznie, po długich poszukiwaniach znalazłem instrukcję na internecie.
Wynika z niej, że regulacja to prosty zabieg ( 3 śrubki) i dosyć zmyślnie jest to nawet rozwiązane. Jedyny problem jak widzę, to do pomiaru naciągu tego paska.
Widzę, że potrzebny jest specjalny przyrząd - czujnik.
Bez niego nie wiem czy potrafię prawidłowo określić jaki naciąg paska jest odpowiedni.
[/img]
Wynika z niej, że regulacja to prosty zabieg ( 3 śrubki) i dosyć zmyślnie jest to nawet rozwiązane. Jedyny problem jak widzę, to do pomiaru naciągu tego paska.
Widzę, że potrzebny jest specjalny przyrząd - czujnik.
Bez niego nie wiem czy potrafię prawidłowo określić jaki naciąg paska jest odpowiedni.


- Math
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Podkarpacie
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości