Zobacz wątek - Blokady w 767 2T
NAS Analytics TAG

Blokady w 767 2T

i inne małe pojemności
_________

Blokady w 767 2T

Postprzez romecik767 » 20/6/2014, 19:57

Witam !

Potrzebuje pomocy odnośnie blokad w skuterze ROMET 767 2T :)
Gdzie one się znajdują ?
Pozdro
romecik767
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20/6/2014, 19:53
Lokalizacja: Katowice


Postprzez yozone » 26/6/2014, 22:32

Pamiętaj, wymienione czynności robisz na własną odpowiedzialność i pamiętaj, że są to nielegalne zmiany. Tracisz tym samym ważność OC i w razie kolizji zawsze ty będziesz sprawcą (choćbyś nawet zgodnie z przepisami jechał i Cię jakiś wariat potrąci - twoja wina). Tym samym posiadając kartę motorowerową poruszając się tym pojazdem nie posiadasz odpowiednich do tego uprawnień - karta w tym wypadku jest nieważna.
Co do zdejmywania blokad jest tego pełno w necie wraz z krótką instrukcją jak to ustrojstwo zdjąć - ale powiem ci gdzie znajduje się kilka podstawowych blokad, które w znacznym stopniu przyspieszą tego złoma :D
1. Na wariatorze - w nim znajduje sie taki srebrny pierścień, który w znaczącym stopniu ogranicza możliwości twojego skutera (przyspieszenie i V/max). Zdejmij to a z 50km/h zrobisz 70 i to z nie byle jakim przyspieszeniem. Możesz także kupić sportowy wariator, który da jeszcze większego kopa, ale to podchodzi pod tuning, aniżeli zdejmywanie blokad.
2. Wydech - w 2T wymiana wydechu (albo chociaż całkowite odblokowanie go) to podstawa. Znacząco wpływa na moc silnika. W twoim może być:
a) ślepa kiszka - na kolanku wydechu znajduje się odstająca rurka zapętlająca spaliny z powrotem do silnika, tym samym dławiąc go i ograniczając potencjał maszyny. Najprościej jest (tak samo i ja zrobiłem w swoim) odczepić rurkę, wkręcić w otwór śrubę i problem z głowy, ale równie dobrze możesz dziurę zaspawać.
b) w wydechu możesz mieć zamocowany pierścień, który zmniejsza przepływ spalin. Jeśli jest gdzieś bliżej któregoś ujścia możesz go wybić za pomocą dłuta, większego gwoździa i młotka (popisz się kreatywnością i wybierz swój sprzęt :) ). Jeśli nie - do wymiany cały wydech. Nie inwestuj w "sportowe" chińskie wydechy. Mają takie same właściwości co seryjny, jedynie mogą mieć ciut fajniejszy dźwięk. Osiągów one nie poprawiają.
3. Na gaźniku. Tu jest prawdziwe pole do popisu (co może skutkować większym spalaniem, ale kopa to daje :D ). Możesz zmienić gaźnik na większy, w seryjnym możesz wsadzić większe dysze - wybór należy do ciebie. W moim chińczyku spotkałem się z ciekawą blokadą, która ogranicza maksymalne otworzenie przepustnicy.
4. Na module - to już bardziej skomplikowana blokada. Seryjny moduł ogranicza ci maksymalne obroty, na które wkręca ci się silnik. Możesz kupić nowy, odblokowany i śmigać zdecydowanie szybciej. Pamiętaj, że oprócz mocy, drastycznie wzrasta także spalanie (bo silnik kręci sie wyżej).
5. W filtrze powietrza - seryjny ma mniejszą dyszę, co oznacza, że silnik dostaje mniej powietrza. Kup nowy, odblokowany i śmigaj.
6. Króciec ssący - seryjny ma małą przepustowość paliwa, zmodyfikuj go własnoręcznie bądź kup odblokowany.

To jest kilka tych podstawowych. Na początek skupiłbym sie na najbardziej wyrazistych blokadach, czyli 1, 2 i 5 - dadzą największy efekt. Pamiętaj, aby po każdej modyfikacji wyregulować gaźnik.
yozone
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/6/2014, 19:58
Lokalizacja: Siedlce




Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na g�r�