Er-5 hamulec
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Er-5 hamulec
Witam. Mam problem a mianowicie klamka przedniego hamulca jest zbyt miekka(bez problemu dochodzi do manetki) uklad byl odpowietrzany wiele razy, pompa i przewod hamulcowy zostala wymieniona na 100% sprawny. W trakcie jazdy i hamowania klamka jakby robila sie twarsza.Tloczki zacisku nasmarowane. Licze na pomoc bo juz naprawde nie wiem co robic. Pozdrawiam
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Sprawdź stan klocków z przodu - czy aby się nie kończą lub nierównomiernie nie są zurzyte-jak tak to do wymiany komplet!!. To raz. Dwa sprawdź czy nie wystarczy przestawić klamki hampla na pozycje "1" - najdalszą od manety. Trzy - smarowałeś tłoczki, ale pewnie bez rozbierania zacisków - jeżeli tak torozbierz zaciski , wyjmij ostrożnie oringi, przeczyść z syfu z zarobień, złóż do kupy, nowy płyn, odpowietrzenie (tylko poprawnie!!) i wtedy sprawdź. Stan płynu hamulcowego dobry? Płyn nowy?
Dodatkowo jak nie pomoże to co powyżej to zostaje Ci zmiana moto
lub stalowy oplot - bo stare przewody pewnie masz i puchną szybko-bo piszesz, że wymieniony ale czy na NOWY?.
Sprawdź jeszcze czy zaciski dokręcone są dobrze do lag.
ps. było 820321 tyś razy ;] - szukajka się kłania.
Dodatkowo jak nie pomoże to co powyżej to zostaje Ci zmiana moto

Sprawdź jeszcze czy zaciski dokręcone są dobrze do lag.
ps. było 820321 tyś razy ;] - szukajka się kłania.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Zobacz czy nie masz krzywej tarczy hamulcowej, bo ja bym obstawiał na to. Ewentualnie koniec klocków.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Klocki jeszcze ten sezon przejezdza, plyn hamulcowy nowy, przewod uzywany ale 100% sprawny. Regulacja na pozycji "1" czyli najdlaej od manetki. Zasisku nie rozbieralem na drobny mak. Aha jeszcze jedno ostatnio wymienialem uszczelniacze przedniego zawieszenia i olej( wlalem 15w) wszystko poskercalem i przez jakies 50 km hamulcec byl twarszy niz zawsze. Tylko to nie ma nic wspolnego z zawieszeniem wiec nie weim.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
właśnie udowodniłeś, że klocki do wymiany i zaciski do rozebrania przed wimianą i do wyczyszczenia w nich tłoczki i zarobienia pod oringami.
Wszystkie klocki masz identycznie zużyte czy któryś jest np bardziej ścięty niż pozostałe? Przewód poza tym pomimo iż jest szczelny to nie znaczy, że jest SPRAWNY! - jak ma wiecej niż 5 lat to nadaje się do wymiany z tytułu wieku. Masz na nim na 90% nadrukowaną datę. Zobacz sam. jak jest wcześniejszy niż z 2004 roku to będzie puchł i będzie klama miękka.
Jednak najpierw zajmij się zaciskami i klockami. Po złożeniu lag miałeś klamkę twardszą bo się klocki układały do tarczy, tłoczki działały dobrze ale po tym czasie 50km najwyraźniej znowu zaczęły ciężko chodzić i dalej bieda.
Wierz mi - ja robiłem wszystkie cuda niewidy by miec twardszą klamkę (dociskałem mocno do manetki z pozycji 1 na postoju zawsze..) Wymieniałem płyn, czyściłem z zewnątrz tłoczki po wyciśnieciu ich i wyciągnięciu klocków. Odpowietrzałem idealnie i nic...Poza tym też miałem wycieki z lag wczesniej i na zacisk prawy mi ciekło i doszło do klocków. Niby je wtedy odtłuściłem break cleanerem i przetarłem pilnikiem ale i tak były zaoilejone na wskroś zostawiając smugi na tarczy.
Mój problem rozwiazałem kupując nowe klocki i rozbierając zaciski na pół i wyjmując tłoczki i czyszcząc wszystko dokładnie i szlifując.
Po odpowietrzeniu przez pierwsze pare km było tak sobie. Ale po około 20km hamowań (jak się ułożyły) to mam pierwszy raz od kupna moto twardą klamkę. Hampel jak zyleta i spokój w głowie
Nie zmieniałem na oplot a poprawa była znaczna (a mam stary przewód hamulcowy). Jak dołoże oplot to będzie strach hamować!
Serio - zrób to co pisałem - nowe klocki pół syntetyczne EBC, GAFLERA lub SBS, "regeneracja" zacisków i zobaczysz jaka będzie różnica jak to zrobisz poprawnie!!
Gwarantuje
Wszystkie klocki masz identycznie zużyte czy któryś jest np bardziej ścięty niż pozostałe? Przewód poza tym pomimo iż jest szczelny to nie znaczy, że jest SPRAWNY! - jak ma wiecej niż 5 lat to nadaje się do wymiany z tytułu wieku. Masz na nim na 90% nadrukowaną datę. Zobacz sam. jak jest wcześniejszy niż z 2004 roku to będzie puchł i będzie klama miękka.
Jednak najpierw zajmij się zaciskami i klockami. Po złożeniu lag miałeś klamkę twardszą bo się klocki układały do tarczy, tłoczki działały dobrze ale po tym czasie 50km najwyraźniej znowu zaczęły ciężko chodzić i dalej bieda.
Wierz mi - ja robiłem wszystkie cuda niewidy by miec twardszą klamkę (dociskałem mocno do manetki z pozycji 1 na postoju zawsze..) Wymieniałem płyn, czyściłem z zewnątrz tłoczki po wyciśnieciu ich i wyciągnięciu klocków. Odpowietrzałem idealnie i nic...Poza tym też miałem wycieki z lag wczesniej i na zacisk prawy mi ciekło i doszło do klocków. Niby je wtedy odtłuściłem break cleanerem i przetarłem pilnikiem ale i tak były zaoilejone na wskroś zostawiając smugi na tarczy.
Mój problem rozwiazałem kupując nowe klocki i rozbierając zaciski na pół i wyjmując tłoczki i czyszcząc wszystko dokładnie i szlifując.
Po odpowietrzeniu przez pierwsze pare km było tak sobie. Ale po około 20km hamowań (jak się ułożyły) to mam pierwszy raz od kupna moto twardą klamkę. Hampel jak zyleta i spokój w głowie

Nie zmieniałem na oplot a poprawa była znaczna (a mam stary przewód hamulcowy). Jak dołoże oplot to będzie strach hamować!
Serio - zrób to co pisałem - nowe klocki pół syntetyczne EBC, GAFLERA lub SBS, "regeneracja" zacisków i zobaczysz jaka będzie różnica jak to zrobisz poprawnie!!
Gwarantuje
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Jeden z klockow jest bardziej zuzyty(chyba ten od strony co dociskaja je tloczki) Mowisz ze klocki do wymiany, ale przeciez one nie sa jeszcze calkiem zuzyte. Przewod hamulcowy jest z roku 2000, poprzedni byl z 1996. Moze na poczatek zrobie "regeneracje" zacisku. I jeszcze takie pytanie jak bede skaladal to czym najlepiej nasmarowac tloczki?
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
[quote="tobiach"]Jeden z klockow jest bardziej zuzyty(chyba ten od strony co dociskaja je tloczki)/quote]
co to znaczy od strony co dociskają tłoczki?
w zacisku masz z obu stron tłoczki przecież - chyba, że w tym modelu masz tylko z jednej strony?? - jak wygląda zacisk (ile tłoczków i jak?)
Poza tym jak tłoczki wypchniesz i wyciągniesz , wyczyści je z tego syfu na błysk (nie uszkodź powierzchni np kombinerkami czy czymś!), wyciągnij delikatnie oringi z zagłębień. wyczyść czymś je. Wyczyść delikatnie te uszczelki. Wogóle ma być czysto i ładnie. Ścianki cylinderków między oringami możesz przesmarować smarem miedzianym i rozprowadzić to ładnie paluchem ( kupisz w praktiker, castoram, sklep do majsterkowania itp) Ale nie trzeba smarowac tym - czasem wystrczy tylko lekko zwilzyć ścianki plynem hamulcowym (nowym). Dalej w zacisku zabierz się za wyczyszczenie i wyszlifowanie miejsc w których klocek ma styk z zaciskiem. Z prowadnicą, ściankami itd. Ma być czysto, bez olejów, smarów i sucho. (polecam Break cleanery lub aceton i szmatki oraz papier 1np 600.
Klockek jak masz nierównomiernie zurzyty (jeden bardziej drugi mnie) to i tak może wystepować tendencja do słabej pracy hampla i ponownej dziwnej pracy (miekkiej) klamki. Ja bym wymienił - to nie jest aż tak duży koszt - tym bardziej że to jedna tarcza tylko. - max 120zł za pełen wypas zestaw
ps. tłoczki wciskaj przy otwartych odpowietrznikach - idzie łatwiej - ma iśc z oporem ale lekko.
pzodro! i czekam na dalsze info
co to znaczy od strony co dociskają tłoczki?
w zacisku masz z obu stron tłoczki przecież - chyba, że w tym modelu masz tylko z jednej strony?? - jak wygląda zacisk (ile tłoczków i jak?)
Poza tym jak tłoczki wypchniesz i wyciągniesz , wyczyści je z tego syfu na błysk (nie uszkodź powierzchni np kombinerkami czy czymś!), wyciągnij delikatnie oringi z zagłębień. wyczyść czymś je. Wyczyść delikatnie te uszczelki. Wogóle ma być czysto i ładnie. Ścianki cylinderków między oringami możesz przesmarować smarem miedzianym i rozprowadzić to ładnie paluchem ( kupisz w praktiker, castoram, sklep do majsterkowania itp) Ale nie trzeba smarowac tym - czasem wystrczy tylko lekko zwilzyć ścianki plynem hamulcowym (nowym). Dalej w zacisku zabierz się za wyczyszczenie i wyszlifowanie miejsc w których klocek ma styk z zaciskiem. Z prowadnicą, ściankami itd. Ma być czysto, bez olejów, smarów i sucho. (polecam Break cleanery lub aceton i szmatki oraz papier 1np 600.
Klockek jak masz nierównomiernie zurzyty (jeden bardziej drugi mnie) to i tak może wystepować tendencja do słabej pracy hampla i ponownej dziwnej pracy (miekkiej) klamki. Ja bym wymienił - to nie jest aż tak duży koszt - tym bardziej że to jedna tarcza tylko. - max 120zł za pełen wypas zestaw
ps. tłoczki wciskaj przy otwartych odpowietrznikach - idzie łatwiej - ma iśc z oporem ale lekko.
pzodro! i czekam na dalsze info
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
1. wymień klocki,
2. sprawdź czy tarcza nie jest zjechana na żyletkę,
3. ten typ tak ma, hamulce w ER5 to po prostu tragedia...
btw. tak tu są tylko 2 tłoczki z jednej strony zacisku
2. sprawdź czy tarcza nie jest zjechana na żyletkę,
3. ten typ tak ma, hamulce w ER5 to po prostu tragedia...
btw. tak tu są tylko 2 tłoczki z jednej strony zacisku
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Troszkę się podłącze pod temat.
Ostatnio tak zaglądałem na klocki i jeden z klocków przednich (patrząc z przodu najbardziej po lewej) jest praktyczni do wymiany ale jest o jakieś ok2mm(w każdym razie widocznie więcej) starty niż reszta klocków. Dodam tylko, że u mnei hamulce działają bez problemu, żądnej luźnej klamki czy coś...
Czym to może być spowodowane? Coś powinienem zrobić przy wymianie klocków z przodu ?
Ostatnio tak zaglądałem na klocki i jeden z klocków przednich (patrząc z przodu najbardziej po lewej) jest praktyczni do wymiany ale jest o jakieś ok2mm(w każdym razie widocznie więcej) starty niż reszta klocków. Dodam tylko, że u mnei hamulce działają bez problemu, żądnej luźnej klamki czy coś...
Czym to może być spowodowane? Coś powinienem zrobić przy wymianie klocków z przodu ?
Ostatnio edytowano 26/6/2009, 09:31 przez patryk83, łącznie edytowano 1 raz
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
melvin napisał(a):1. wymień klocki,
2. sprawdź czy tarcza nie jest zjechana na żyletkę,
3. ten typ tak ma, hamulce w ER5 to po prostu tragedia...
btw. tak tu są tylko 2 tłoczki z jednej strony zacisku
To faktycznie słabo to musi hamować - zacisk jeden i to taki jak na tył prawie... Kolego od ER5 - widzisz - teraz jużwiesz co masz zrobić by było choć troche lepiej

Troszkę się podłącze pod temat.
Ostatnio tak zaglądałem na klocki i jeden z klocków przednich (patrząc z przodu najbardziej po lewej) jest praktyczni do wymiany ale jest o jakieś ok2mm(w każdym razie widocznie więcej) starty niż reszta klocków. Czym to może być spowodowane? Coś powinienem zrobić przy wymianie klocków z przodu ?
Zapieczone tłoczki w zacisku lub prowadnice. Tak czy inaczej - rozbeiranie zacisku, czyszczenie tłoczków i zacisków i bedzie hulac super

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
klocki to pasują od setki innych modeli, z tych co mogę potwierdzić (napisane na opakowaniu i na stronie):
HYOSUNG
- Comet 250/600 02 PRZÓD
KAWASAKI
- GPX 250 R GPX250 ( ZX 250 F2-F9 ) 88-95 PRZÓD
- GPX 50R ( EX 250 F ) 87 PRZÓD
- KLE250 A2 ( Anhelo ) 95 PRZÓD
- KLE 250 A3/A5/A6 97/00-01 PRZÓD
- ZZR 250 ZZR250 ( EX 250 H1-H13) 90-03 PRZÓD
- ZR 250 ZR250 A1-A5 91-95 PRZÓD
- GPX 400 R GPX400R GPX400 ( ZX 400 F1 ) 87 TYŁ
- GPZ 400 R GPZ400 ʻD4ʼ 88 TYŁ
- ZRX 400 ZRX400 ( ZR400 E1/E2) 94-95 PRZÓD
- ZZR 400 ZZR400 ( ZX 400 K1/K2/K3) 90-92 TYŁ
- ER-5 ER ER5 ( ER500 A1/A2/A3/A4) 97-00 PRZÓD
- KLE 500 A1-A12 91-04 PRZÓD
- KLE500 B1/B1P/B6F 05-06 PRZÓD
- ZR 550 B2-B6 ZR550 “ Zephyr ” 91-99 PRZÓD
- GPx 600 R GPX600R GPX600 (ZX 600 C1-C7) 88-96 PRZÓD I TYŁ
- ZL 600 B1 ZL600 “ Eliminator ” 95-97 PRZÓD
- ZZ-R 600 ZZR ZZR600 ( ZX 600 D1-D3) 90-93 TYŁ
- KL 650 B1-B3 KL650 " Tengai " 89-92 PRZÓD
- GPX 750 R GPX750R GPX750 ( ZX750 F1-F3) 87-89 PRZÓD I TYŁ
- ZR 750 C1-C5 XR750 Zephyr 92-95 PRZÓD I TYŁ
- ZR 750 D1 Zephyr 96- TYŁ
- GPz 900R A7-A8 90-96 TYŁ
- GPZ900 R ( ZX900 A11) 98 TYŁ
- GPZ900R ( ZX 900 A12-15) 99-02 TYŁ
- ZX 10 ZX10 B1-B3 ( ZX-10 ) 88-90 PRZÓD I TYŁ
- ZG 1000 A9-A18 (1000 GTR) 94-03 PRZÓD
- ZZR 1100 ZZR1100 ( ZX 1100 C1-C3) 90-92 TYŁ
- ZR 1100 ZR1100 A1-A4 ʻ Zephyr ʼ 92-95 TYŁ
- ZR 1100 B1 ʻ Zephyr ʼ 96-97 TYŁ
- ZR 1100 B5 ( Zephyr 1100 RS) 02 TYŁ
SUZUKI
- RG 125 UN RG125 ʻ Wolf ʼ 92-94 PRZÓD
- GSF 250 GSF250 N/ZM/P/NP/ZP/N/NR 92-96 PRZÓD
- GSX 250 GSX250 SSM Katana (GJ76A) 91 PRZÓD
- SW-1 250 ( NJ45A ) 92 PRZÓD
- GSF 400 GSF400 M/N/P Bandit 91-95 PRZÓD
- GS 500 GS500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES 89-95 PRZÓD
- DR 800 SM 91 DR800 PRZÓD
- VX 800 VX800 L/M/N/P/R 90-96 PRZÓD
- GSX 1100 GSX1100 GM/GN 91-94 PRZÓD
HYOSUNG
- Comet 250/600 02 PRZÓD
KAWASAKI
- GPX 250 R GPX250 ( ZX 250 F2-F9 ) 88-95 PRZÓD
- GPX 50R ( EX 250 F ) 87 PRZÓD
- KLE250 A2 ( Anhelo ) 95 PRZÓD
- KLE 250 A3/A5/A6 97/00-01 PRZÓD
- ZZR 250 ZZR250 ( EX 250 H1-H13) 90-03 PRZÓD
- ZR 250 ZR250 A1-A5 91-95 PRZÓD
- GPX 400 R GPX400R GPX400 ( ZX 400 F1 ) 87 TYŁ
- GPZ 400 R GPZ400 ʻD4ʼ 88 TYŁ
- ZRX 400 ZRX400 ( ZR400 E1/E2) 94-95 PRZÓD
- ZZR 400 ZZR400 ( ZX 400 K1/K2/K3) 90-92 TYŁ
- ER-5 ER ER5 ( ER500 A1/A2/A3/A4) 97-00 PRZÓD
- KLE 500 A1-A12 91-04 PRZÓD
- KLE500 B1/B1P/B6F 05-06 PRZÓD
- ZR 550 B2-B6 ZR550 “ Zephyr ” 91-99 PRZÓD
- GPx 600 R GPX600R GPX600 (ZX 600 C1-C7) 88-96 PRZÓD I TYŁ
- ZL 600 B1 ZL600 “ Eliminator ” 95-97 PRZÓD
- ZZ-R 600 ZZR ZZR600 ( ZX 600 D1-D3) 90-93 TYŁ
- KL 650 B1-B3 KL650 " Tengai " 89-92 PRZÓD
- GPX 750 R GPX750R GPX750 ( ZX750 F1-F3) 87-89 PRZÓD I TYŁ
- ZR 750 C1-C5 XR750 Zephyr 92-95 PRZÓD I TYŁ
- ZR 750 D1 Zephyr 96- TYŁ
- GPz 900R A7-A8 90-96 TYŁ
- GPZ900 R ( ZX900 A11) 98 TYŁ
- GPZ900R ( ZX 900 A12-15) 99-02 TYŁ
- ZX 10 ZX10 B1-B3 ( ZX-10 ) 88-90 PRZÓD I TYŁ
- ZG 1000 A9-A18 (1000 GTR) 94-03 PRZÓD
- ZZR 1100 ZZR1100 ( ZX 1100 C1-C3) 90-92 TYŁ
- ZR 1100 ZR1100 A1-A4 ʻ Zephyr ʼ 92-95 TYŁ
- ZR 1100 B1 ʻ Zephyr ʼ 96-97 TYŁ
- ZR 1100 B5 ( Zephyr 1100 RS) 02 TYŁ
SUZUKI
- RG 125 UN RG125 ʻ Wolf ʼ 92-94 PRZÓD
- GSF 250 GSF250 N/ZM/P/NP/ZP/N/NR 92-96 PRZÓD
- GSX 250 GSX250 SSM Katana (GJ76A) 91 PRZÓD
- SW-1 250 ( NJ45A ) 92 PRZÓD
- GSF 400 GSF400 M/N/P Bandit 91-95 PRZÓD
- GS 500 GS500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES 89-95 PRZÓD
- DR 800 SM 91 DR800 PRZÓD
- VX 800 VX800 L/M/N/P/R 90-96 PRZÓD
- GSX 1100 GSX1100 GM/GN 91-94 PRZÓD
- Thomsonicus
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
- Lokalizacja: Lubelskie
Przemo_rene napisał(a):tobiach napisał(a):Jeden z klockow jest bardziej zuzyty(chyba ten od strony co dociskaja je tloczki)/quote]
co to znaczy od strony co dociskają tłoczki?
w zacisku masz z obu stron tłoczki przecież - chyba, że w tym modelu masz tylko z jednej strony?? - jak wygląda zacisk (ile tłoczków i jak?)
Poza tym jak tłoczki wypchniesz i wyciągniesz , wyczyści je z tego syfu na błysk (nie uszkodź powierzchni np kombinerkami czy czymś!), wyciągnij delikatnie oringi z zagłębień. wyczyść czymś je. Wyczyść delikatnie te uszczelki. Wogóle ma być czysto i ładnie. Ścianki cylinderków między oringami możesz przesmarować smarem miedzianym i rozprowadzić to ładnie paluchem ( kupisz w praktiker, castoram, sklep do majsterkowania itp) Ale nie trzeba smarowac tym - czasem wystrczy tylko lekko zwilzyć ścianki plynem hamulcowym (nowym). Dalej w zacisku zabierz się za wyczyszczenie i wyszlifowanie miejsc w których klocek ma styk z zaciskiem. Z prowadnicą, ściankami itd. Ma być czysto, bez olejów, smarów i sucho. (polecam Break cleanery lub aceton i szmatki oraz papier 1np 600.
Klockek jak masz nierównomiernie zurzyty (jeden bardziej drugi mnie) to i tak może wystepować tendencja do słabej pracy hampla i ponownej dziwnej pracy (miekkiej) klamki. Ja bym wymienił - to nie jest aż tak duży koszt - tym bardziej że to jedna tarcza tylko. - max 120zł za pełen wypas zestaw
ps. tłoczki wciskaj przy otwartych odpowietrznikach - idzie łatwiej - ma iśc z oporem ale lekko.
pzodro! i czekam na dalsze info
Zacisk "zregenerowany" jest troche lepiej ale tylko troche( narazie zrobilem na tym 5 km wiec moze bedzie jeszcze lepiej) klocki sprawdzalem dokladnie i zuzyte sa obydwa tak samo.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
masz prawie 10 letni przewód, on się nadaje do wywalenia tylko! kup nowy (np. Hel w oplocie) klocki drogie nie są, jak te już są bliżej końca to przy wsadzaniu nowego przewodu, daj też nowe klocki, wyczyść pompę z syfu, zalej nowym porządnym płynem i będzie dobrze. pamiętaj, że hamulce odpowiadają bezpośrednio za twoje życie!
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
Witam mam problem mam od niedawna kawe zx11 i mam problem musze wmienic wybierak tlnego kola ale niemam pojecia jak to zrobic zeby nie spie....szyc pomozcie i jak pozniej ustawic kolo zeby bylo idelnie na miejscu??pozdro
- seba8012010
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 24/4/2014, 21:27
ja wybierak obkleiłem ciasno taśma taka izolacyjna coś tam pomogło
kolo według znaków ustawiasz tam nie bardzo da się coś spierdolić, porób fotki przed rozebraniem i w trakcie a najlepiej ściągnij service manuala

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości