Problem na wyzszych obrotach po zamontowaniu dynojet stage 1
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problem na wyzszych obrotach po zamontowaniu dynojet stage 1
A wiec tak,witam wszystkich tak na poczatek,motor to kawasaki zx9r z 2000, moj problem polega na tym ze po zaistalowaniu dynojet stage 1 mam problem z wyzszymi obrotami,motor sie zbiera jak strzala,nie ma co mowic,ale tak przy 200km/h zaczyna mi przycinac,doslownie jakby paliwo nie dochodzilo,przed wymiana tak nie bylo,czasami dokrece do 240km/h nie ma reguly na to,wydaje sie ze wystepuje to dopiero po jakims czasie ,a wiec powiedzmy ze jade te 220 z 10sekund i dopiero pozniej zaczyna przycinac,dodam ze mam filter k&n i i tlumik przelotowy ixil.i teraz pytanie czy mozliwe jest ze po jakims czasie jest problem z paliwem,czy mieszanka za tlusta albo za sucha,ma ktos moze jakis pomysl??????
- rafti
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
- Lokalizacja: Stockholm
A stage 1 to nie jest przypadkiem do seryjnego wydechu i filtra... Powinieneś do K&Na i przelotu kupić Stage 3.
http://ptm.pl/index.php?page=dynojet (otwórz link)
Poziom 1 (Stage 1)
Zaprojektowany do motocykli z nieprzerobionym silnikiem wyposazonym w fabryczny filtr i puszke powietrzna oraz fabryczny wydech. Stage 1 jest w pelni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage 1 jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiekszonej kontroli manetka gazu oraz osiagniecia nawet 5% wzrostu mocy w calym zakresie predkosci obrotowej silnika.
Poziom 2 (Stage 2)
Zaprojektowany do motocykli z fabrycznym lub „lekko” stuningowanym silnikiem przy uzyciu fabrycznego lub tuningowego wydechu oraz zmodyfikowanej puszki powietrza z oryginalnym lub K&N’owskim filtrem. Stage 2 stosuje sie, gdy nie mozna uzyc indywidualnego (osobny dla kazdego cylindra) filtra K&N oraz kiedy przeprowadzone modyfikacje puszki powietrza polepszaja prace silnika. W wiekszosci przypadków Stage 2 zapewnia wzrost mocy nawet o 8%.
Poziom 3 (Stage 3)
Zaprojektowany do motocykli z oryginalnym lub srednio stuningowanym silnikiem przy uzyciu indywidualnego filtra powietrza K&N oraz oryginalnego lub tuningowego wydechu . Uzyskany wzrost mocy do 10-15% . W niektórych nowoczesnych, krótkoskokowych, wysokoobrotowych silnikach przeprowadzone modyfikacje nie wplywaja na osiagi i moga zaszkodzic porecznosci motocykla. W takich przypadkach Stage 3 jest niedostepny.
Poziom 7 (Stage 7)
Zaprojektowany tylko do uzytkowania podczas wyscigów lub przypadkach „specjalnych”. Z wyjatkiem naszego Stage 7 do V-MAX-a wszystkie pozostale stworzono do pracy na „wysokich obrotach” na torze wyscigowym i nie stosuje sie ich w motocyklach drogowych.
Thunderslide
Jest to tworzacy nowa klase zestaw przeznaczony do motocykli Harley-Davidson i Buell. Zawiera on pierwsze plaskie tuningowe przepustnice typu custom. Unikalna konfiguracja pozwala precyzyjnie kontrolowac mechanizm przepustnicy, a takze polepsza rozpylanie paliwa, co podnosi moc, zwieksza ekonomike oraz precyzyjnosc sterowania gazem.
http://ptm.pl/index.php?page=dynojet (otwórz link)
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
wiesz zalezy gdzie czytasz ostatnio zauwazylem,ale na instrukcji ktora ja mam jest napisane For mildly tuned machines using the stock air-box,with stock or k&n filter .may also be used with a good aftermarket exhaust system. a wiec w moim przypadku more uzyc tego zestawu,poniewaz dostaje sie rozne rozmiary tych dysz ,i w zaleznosci czy masz orginalny wydech czy tez przelotowke to je zmieniasz.
- rafti
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
- Lokalizacja: Stockholm
kolor swiecy postaram sie sprawdzic jutro,i wtedy sie odezwe,sklad mieszanki byl zmieniany tak jak w opiesie,jezeli (do konca zgodnie ze wskazuwkami zegara,a potem 1,5 obrotu w przeciwna strone),myslisz ze tylko dysza by wystarczyla??? dziwne w tym wszystkim ze orginalna ma wiekszy przeswit od tej z zestawu,dysza do powietrza tez zostala zmienion przerobiona na mniejsza.
- rafti
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
- Lokalizacja: Stockholm
opis to kury zjadły
przerabiałem większe dysze i to gówno, bez hamowni możesz se wiesz co
daj kolor swiec bo to podstawa

przerabiałem większe dysze i to gówno, bez hamowni możesz se wiesz co

daj kolor swiec bo to podstawa
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
a wiec zrobilem zdjecia ,ale nie dalo rady tu ich zamiescic jakis blad wyskakuje tutaj jest link do zdjec,mam nadzieje ze wystarcza zeby wiedzic.pozdro http://youtu.be/c7qQXgOpn6o
- rafti
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
- Lokalizacja: Stockholm
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości