[Aktualności] Honda NM4 Concept - futurystycznie
Posty: 6
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Honda NM4 Concept - futurystycznie
Dyskusja na temat: Honda NM4 Concept - futurystycznie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NM4 Concept - futurystycznie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NM4 Concept - futurystycznie
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z onetu o Honddzie NM4 Vultus
Vultus jest napÄ™dzany przez dwucylindrowy silnik w ukÅ‚adzie V o pojemnoÅ›ci 745 ccm. Motor ma moc 54 koni mechanicznych i dysponuje momentem obrotoÂwym wynoszÄ…cym 68 Nm. Ten sam silnik spotkamy w Hondzie NC750.
Kto nie odrobił lekcji? Onet czy Ścigacz?<br><hr>Yoggi
Vultus jest napÄ™dzany przez dwucylindrowy silnik w ukÅ‚adzie V o pojemnoÅ›ci 745 ccm. Motor ma moc 54 koni mechanicznych i dysponuje momentem obrotoÂwym wynoszÄ…cym 68 Nm. Ten sam silnik spotkamy w Hondzie NC750.
Kto nie odrobił lekcji? Onet czy Ścigacz?<br><hr>Yoggi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pamietam jeden odcinek best motoring gdzie porownywali manual z dsg w 2 golfach gti 5 zrobil drag na 1,4 mili na kazdej zmianie manual zostawał 3-5 metrow z tyłu im wyzsza predkosc tym bardzej zostawal na kazdej zmianie jesli ta skrzynia dct ma porzadnie skonfigurowany antyhopping ii miedzygaz tpo zdecydowanie wole taka skrzynie niz manual co do moto 200 kg full bak 750 cm moze byc ale 80-90 kucy i pasuje i przód przezroczysty zeby nezasłaniał widoku do przodu ,predkosc w zakretach raczej mała- nisko podesty na nogi ,wygalda na bardzo wygodne moto .<br><hr>Levy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kokpit ładny ,ale łancuch ? h,jnia lepszy byłby wał z nowoczesnych kompozytów tytanowo weglowych o niskiej masie i dozywotniej trwałosci moto by było ciut drozsze ale z czasem by sie zwrociło i mnej upierdliwy przy wsiadaniu i zsiadaniu
<br><hr>Levy

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws</a> golf dzieki szybkosci dsg nietylko pokonuje na przyspeiszenie na wprost tego samego golfa zmanualem ale nawet szybsze auta gti jak megane jak maja biegi zapiete widac ze megan powoli dogania golfa na zmianie megane zostaje z tyłu .<br><hr>LevyKomentatorzy napisał(a):Pamietam jeden odcinek best motoring gdzie porownywali manual z dsg w 2 golfach gti 5 zrobil drag na 1,4 mili na kazdej zmianie manual zostawał 3-5 metrow z tyłu im wyzsza predkosc tym bardzej zostawal na kazdej zmianie jesli ta skrzynia dct ma porzadnie skonfigurowany antyhopping ii miedzygaz tpo zdecydowanie wole taka skrzynie niz manual co do moto 200 kg full bak 750 cm moze byc ale 80-90 kucy i pasuje i przód przezroczysty zeby nezasłaniał widoku do przodu ,predkosc w zakretach raczej mała- nisko podesty na nogi ,wygalda na bardzo wygodne moto .<br><hr>Levy <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości