Honda Ax1 /Nx250
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Honda Ax1 /Nx250
Witam wszystkich. udzielam się z problemem: mam problem z korbowodem w swojej ćwiartce a mianowicie luz na głowce korby, chce sie zorientować czy miał ktoś moze podobny problem. Postanowiłem na przetoczenie główki i wprasowanie tulejki lecz zastanawiam sie jaki będzie odpowiedni materiał do wykonania tulejki i czy głowka po przetoczeniu wytrzyma obciążenia. pozdrawiam. mam zrobione fotki dla zainteresowanych
- danek182
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/2/2014, 20:47
- Lokalizacja: Białystok
Fakt, ale każdy ślusarz mosiądz ma, a tulejke ze stopu trzeba by szukać lub dorabiać na zamówienie... Wolałbym już osobiście dobrać igiełkowe łożysko i roztoczyć korbe...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Wiesz trzeba by koledze dobrać coś optymalnego w tematach czas/cena/trwałość...
Z mosiądzem możesz mieć racje, choć w autach czasem stosowali...
Zostajemy przy opcji łożyska igiełkowego
Z mosiądzem możesz mieć racje, choć w autach czasem stosowali...
Zostajemy przy opcji łożyska igiełkowego

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
jest wielki problem z tym brdzo mało motocykli jest takich . żeby trafić na części graniczy z cudem, byłem dzisiaj u mechanika zajmującego sie tylko motocyklami .wynalazł w necie gdzieś że wał z korba kosztuje 4300 co dwukrotnie przekracza wartośc motocykla, chcę wymienić pierścienie też koszt około 300 zł , jestem załamany :/
\
\
- danek182
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/2/2014, 20:47
- Lokalizacja: Białystok
sam pracuje jako mechanik, remonty silnikow głowic naprawa aut itp. jednak nie robimy regeneracji korbowodów, jednak udało mi znaleść zakład w mieście co to robi ,powiedziano mi ze mogą wprasować tulejkę lecz nie dają pewności ze to wytrzym, jest duże prawdopodobieństwo ze korba może ulec pęknięciu. A co do pierścieni dzwoniłem do zakładu zajmującego sie dorabianiem i powiedzieli mi że robią maks. 10-11 tys obr/min i że są bardzo cienkie i wykonane ze stali(nie pamiętam dokładnie jakiej) ale takie info uzyskałem
- danek182
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/2/2014, 20:47
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości