Zobacz wÄ…tek - Honda Ax1 /Nx250
NAS Analytics TAG

Honda Ax1 /Nx250

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda Ax1 /Nx250

Postprzez danek182 » 19/2/2014, 21:43

Witam wszystkich. udzielam się z problemem: mam problem z korbowodem w swojej ćwiartce a mianowicie luz na głowce korby, chce sie zorientować czy miał ktoś moze podobny problem. Postanowiłem na przetoczenie główki i wprasowanie tulejki lecz zastanawiam sie jaki będzie odpowiedni materiał do wykonania tulejki i czy głowka po przetoczeniu wytrzyma obciążenia. pozdrawiam. mam zrobione fotki dla zainteresowanych
danek182
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/2/2014, 20:47
Lokalizacja: Białystok


Postprzez miki1406 » 20/2/2014, 09:57

jeśli nie było tam łożyska igiełkowego, to chyba mosiądz najlepszy będzie
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez miki1406 » 20/2/2014, 13:19

Fakt, ale każdy ślusarz mosiądz ma, a tulejke ze stopu trzeba by szukać lub dorabiać na zamówienie... Wolałbym już osobiście dobrać igiełkowe łożysko i roztoczyć korbe...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez miki1406 » 20/2/2014, 13:51

Wiesz trzeba by koledze dobrać coś optymalnego w tematach czas/cena/trwałość...

Z mosiądzem możesz mieć racje, choć w autach czasem stosowali...

Zostajemy przy opcji łożyska igiełkowego :)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez danek182 » 20/2/2014, 18:09

tylko panowie jest taki problem ze nie ma za bardzo z czego roztaczać główka jest dość cienka a po za tym główka jest stożkowa:/ wiez łożysko odpada
danek182
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/2/2014, 20:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez danek182 » 20/2/2014, 19:38

jest wielki problem z tym brdzo mało motocykli jest takich . żeby trafić na części graniczy z cudem, byłem dzisiaj u mechanika zajmującego sie tylko motocyklami .wynalazł w necie gdzieś że wał z korba kosztuje 4300 co dwukrotnie przekracza wartośc motocykla, chcę wymienić pierścienie też koszt około 300 zł , jestem załamany :/
\
danek182
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/2/2014, 20:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez danek182 » 20/2/2014, 21:04

sam pracuje jako mechanik, remonty silnikow głowic naprawa aut itp. jednak nie robimy regeneracji korbowodów, jednak udało mi znaleść zakład w mieście co to robi ,powiedziano mi ze mogą wprasować tulejkę lecz nie dają pewności ze to wytrzym, jest duże prawdopodobieństwo ze korba może ulec pęknięciu. A co do pierścieni dzwoniłem do zakładu zajmującego sie dorabianiem i powiedzieli mi że robią maks. 10-11 tys obr/min i że są bardzo cienkie i wykonane ze stali(nie pamiętam dokładnie jakiej) ale takie info uzyskałem
danek182
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/2/2014, 20:47
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości




na górê