Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Motocykle Hyosung: dobra jakość w...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Motocykle Hyosung: dobra jakość w...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Motocykle Hyosung: dobra jakość w...

Postprzez Åšcigacz » 29/3/2012, 12:40

Dyskusja na temat: Motocykle Hyosung: dobra jakość w rozsądnej cenie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle Hyosung: dobra jakość w rozsądnej cenie
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 12:40

Gdyby jeszcze były trochę tańsze - poniżej 20.000 zł. Na przykład 18.900 zł na GT650 naked. I dlaczego Romet nie importuje tych mniejszych modeli? Np aquila 250 lub Karion 125? To byłyby fajne propozycje na naszym rynku.<br><hr>motocyklista_PL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 12:59

może dlatego romet nie importuje bo to była by konkurencja dla jego mniejszych modeli odpowiadającym klasom 125 i 250 ? Zapewne o to chodzi.<br><hr>DD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 13:19

DeJaVu - czy nie bylo jakies 5 lat temu w ramach WMMP pucharu Hyosung w ktorycm jezdzily wlasnie widlaste GTR650? Na moje oko obecny model nie rozni sie od tego co jezdzilo na poznanskim torze pare latek temu. Nie chce oczywiscie narzekac, ciekaw jestem tylko czy pomiedzy tym co jest oferowane przez Romet&Arkus teraz a pojazdami jakie mozna bylo kupic w 2007 roku jest jakas roznica. <br><hr>Daniel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 14:34

Komentatorzy napisał(a):Gdyby jeszcze były trochę tańsze - poniżej 20.000 zł. Na przykład 18.900 zł na GT650 naked. I dlaczego Romet nie importuje tych mniejszych modeli? Np aquila 250 lub Karion 125? To byłyby fajne propozycje na naszym rynku.<br><hr>motocyklista_PL<br>
Może najlepiej byłoby jakby kosztowały 1,22 + VAT?
20k za nowy motocykl w miarę przyzwoitym wykończeniem, to nie jest aż tak dużo...bez przesady. <br><hr>Blacha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 16:10

Komentatorzy napisał(a):DeJaVu - czy nie bylo jakies 5 lat temu w ramach WMMP pucharu Hyosung w ktorycm jezdzily wlasnie widlaste GTR650? Na moje oko obecny model nie rozni sie od tego co jezdzilo na poznanskim torze pare latek temu. Nie chce oczywiscie narzekac, ciekaw jestem tylko czy pomiedzy tym co jest oferowane przez Romet&Arkus teraz a pojazdami jakie mozna bylo kupic w 2007 roku jest jakas roznica. <br><hr>Daniel<br>
Nie ma różnicy. To jest dokładnie to samo. Zmienił się tylko importer!<br><hr>motocykllista_PL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 16:13

Komentatorzy napisał(a):Gdyby jeszcze były trochę tańsze - poniżej 20.000 zł. Na przykład 18.900 zł na GT650 naked. I dlaczego Romet nie importuje tych mniejszych modeli? Np aquila 250 lub Karion 125? To byłyby fajne propozycje na naszym rynku.<br><hr>motocyklista_PL<br>
Komentatorzy napisał(a):Może najlepiej byłoby jakby kosztowały 1,22 + VAT?
20k za nowy motocykl w miarę przyzwoitym wykończeniem, to nie jest aż tak dużo...bez przesady. <br><hr>Blacha<br>
Weź pod uwagę spadek wartości dla tej marki! I zobacz sobie za jaką cenę wyprzedawał importer z Tarnowskich Gór ostatnie sztuki GT650 z 2011 r.! Fabrycznie nowe sztuki kosztowały ok. 13.000 zł.. a chyba nawet mniej.<br><hr>motocyklista_PL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 16:15

Komentatorzy napisał(a):może dlatego romet nie importuje bo to była by konkurencja dla jego mniejszych modeli odpowiadającym klasom 125 i 250 ? Zapewne o to chodzi.<br><hr>DD<br>
Na to właśnie wygląda. Nie chcą robić sobie konkurencji dla swoich chinoli. Ale to i tak dziwna polityka. Co to za importer, który nie oferuje kompletnej palety modeli. Ciekawe czy będzie dostarczal części do pozostałych modeli Hyosunga, których nie importuje? Wątpię..<br><hr>motocyklista_PL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 21:20

aż się prosi o porównanie z junakami tej samej pojemności<br><hr>baphomet1984
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2012, 23:09

Kocham ten kraj. Nieważne ile Polak ma zapłacić za cokolwiek zawsze jest za drogo. Ludzie jak chcecie dużo zarabiać, to ten co was zatrudnia musi drożej sprzedać, żeby było na waszą pensje. Więc nowy motocykl musi kosztować, w tym jest cena wytworzenia, dowiezienia, podatki i marża sprzedawcy, z której musi opłacić sprzedawców.<br><hr>maleństwo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/3/2012, 08:37

Sekunda. Przecież HONDA (!) NC700 o niewiele niższej mocy i miażdżąco lepszej jakości i o wiele niższej utracie wartości przy odsprzedaży kosztuje 24 tysiące, czyli taniej niż Hyosung. O czym my w ogóle tutaj mówimy? Kto woli jeździć Hondą a kto Hyosungiem? Jaki Hyosung, ludzie!<br><hr>Paczacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/3/2012, 07:15

Hahahaha ile wam zaplacili za taka "reklame" ?? Sami sobie na tym jezdzijcie. Zaden z was - tworzacych SCIGACZ.PL w zyciu sobie tego nie kupi. Po kazdej dluzszej trasie spedzasz weekend na skrecaniu twojej dobrej maszyny w rozsadnej cenie :) heheheheheheh<br><hr>ałtor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/3/2012, 15:39

Hyosung to nie jest jakaś tam marka do d... W tej samej fabryce co Hyosung powstają także motocykle suzuki. To motocykle podobne charakterem do SV650, do tego mają z przodu widelec USD. Ceny są niższe niż w UK jeśli spbie przeliczymy i dlaczego by nie kupić takiej maszyny? Honda NC700 ma 0 25KM koni mniej więc to nie jest ta sama kategoria sprzętu. Dziwi mnie bardzo brak motocykli 250 jak np. GT250 EFI w cenie około 14000pln. To by była dobra propozycja, a co do wewnętrznej konkurencji z Divisionem to chyba jakieś żarty? Chiński motorek Senke nie może nawet zbliżyć się technicznie ani jakościowo do Hyosunga więc nie ma o czym mówić. Inna liga.<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/5/2012, 21:27

Komentatorzy napisał(a):Hahahaha ile wam zaplacili za taka "reklame" ?? Sami sobie na tym jezdzijcie. Zaden z was - tworzacych SCIGACZ.PL w zyciu sobie tego nie kupi. Po kazdej dluzszej trasie spedzasz weekend na skrecaniu twojej dobrej maszyny w rozsadnej cenie :) heheheheheheh<br><hr>ałtor<br>
Skoro tak twierdzisz to nigdy nie miałeś okazji jeździć Hyosung-iem,a przynajmniej GT650.2 lata już jednego testuje,używany kosztował śmieszną kasę,nawinąłem ok 20tyś i nic nie musiałem robić,czy dokręcać samemu.tylko planowany serwis co 6k.<br><hr>ignac
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/6/2012, 08:52

Komentatorzy napisał(a):Gdyby jeszcze były trochę tańsze - poniżej 20.000 zł. Na przykład 18.900 zł na GT650 naked. I dlaczego Romet nie importuje tych mniejszych modeli? Np aquila 250 lub Karion 125? To byłyby fajne propozycje na naszym rynku.<br><hr>motocyklista_PL<br>
Komentatorzy napisał(a):Może najlepiej byłoby jakby kosztowały 1,22 + VAT?
20k za nowy motocykl w miarę przyzwoitym wykończeniem, to nie jest aż tak dużo...bez przesady. <br><hr>Blacha<br>
Komentatorzy napisał(a):Weź pod uwagę spadek wartości dla tej marki! I zobacz sobie za jaką cenę wyprzedawał importer z Tarnowskich Gór ostatnie sztuki GT650 z 2011 r.! Fabrycznie nowe sztuki kosztowały ok. 13.000 zł.. a chyba nawet mniej.<br><hr>motocyklista_PL<br>
Witam. Masz rację ,jeżeli chodzi o spadek wartości. Ja kupiłem GT650R z 2006 z przebiegiem 10 tys. za 6000 zł. dwa lata temu.
Do dzisiaj motocykl wygląda jak nowy.Zrobiłem na nim kolejne 10 tys i nic się nie zepsuło, odkręciło, urwało... etc. Oblatałem nim Budapeszt i Chorwację i nadal nic.
Co do uśmieszków innych bikerów jeżdżących sobie wokół komina to mam to w d...e. Co do marki to powiem tyle ,że następny chyba będzie GV650,ponieważ bardziej podoba mi się ten styl, a w motocyklach siedzę już 25 lat, to mam jakąś skalę porównawczą. Pozdrawiam.<br><hr>1969
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/2/2014, 08:30

Komentatorzy napisał(a):Sekunda. Przecież HONDA (!) NC700 o niewiele niższej mocy i miażdżąco lepszej jakości i o wiele niższej utracie wartości przy odsprzedaży kosztuje 24 tysiące, czyli taniej niż Hyosung. O czym my w ogóle tutaj mówimy? Kto woli jeździć Hondą a kto Hyosungiem? Jaki Hyosung, ludzie!<br><hr>Paczacz<br>
Widzę że kolega zna się na cenach Hondy, i w ogóle taki ogarnięty w temacie Hondzi, a może jesteś z salonu, i psujesz markę Hyosungowi. Cofnij się wstecz, jak Honda wchodziła na rynek Europy, co o niej mówiono ? Powiem ci już teraz, że to samo co ty teraz o Hyosungu. Dajmy szansę nowej marce, skoro na niemieckim rynku jeżdżą już jakiś czas, i to z powodzeniem.<br><hr>XXX
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê