DERBI GPR rok2000 problem brak mocy POMOCY !!!!
Posty: 10
• Strona 1 z 1
DERBI GPR rok2000 problem brak mocy POMOCY !!!!
witam mam zajebist# problem mam derbi z roku 2000 silnik ebs zacznę od początku przetarła mi się opona i musiałem jakoś dojechać do domu więc piłowałem ja na 1biegu i 2rugim potem zmieniłem oponę na 150/80 brak mocy pomyślałem że kompresja kupiłem nowe uszczelki cylinder tłok jednak nic to nie dało czyszczeni gaźnika też nic nie dało filtr powietrza kupiłem nowy nic nie dało świeca nowa irydowa nic nie dało dziś zmieniłem oponę na mniejszą nic nie dało jadę do 3 biegu normalnie potem brak mocy 4 bieg bez siania ani rusz i ledwo co 60 na godzinę każda górka słabnie zbijać muszę do 3 biegu pomocy może ktoś miał podobny problem
zrobiłem wszystko co mogłem nie wiem co może być jeszcze przyczyną
LICZĘ NA WASZĄ POMOC
-----------------------------
a ja liczę że przeczytasz regulamin
senekkorzenna
zrobiłem wszystko co mogłem nie wiem co może być jeszcze przyczyną
LICZĘ NA WASZĄ POMOC
-----------------------------
a ja liczę że przeczytasz regulamin
senekkorzenna
-
bestia00 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26/9/2013, 11:07
Zapłon może i tak ale klin mogło ściąć na wale. A gaźnik tylko regulowałeś? Rozbierz wyczyść. Sprawdź poziom paliwa w gaźniku i szczelność płytek w zaworze membranowym, filtr powietrza i jaki kolor ma świeca? Jaki ma przebieg silnik? Być może poszły uszczelniacze na wale. Jeżeli kopci mocniej lub świeca jest siwa to jest duże prawdopodobieństwo.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
świeca jest nieźle opalona tak jak by dostawała mało paliwa z elektryką wszystko oki sprawdzałem przed chwilą ,nie kopci chodzi normalnie
gaźnik jest czysty i słuchy a powiedzcie mi jeszcze w gaźniku sa 2 śrubki jedna do regulacji paliwa druga do regulacji powietrza i ta właśnie jak powinna być ustawiona? mi sie wydaje jak by on za mało paliwa dostawał bo jak mu dam sanie to lepiej ciągnie nie wiele ale lepiej
[/i]
gaźnik jest czysty i słuchy a powiedzcie mi jeszcze w gaźniku sa 2 śrubki jedna do regulacji paliwa druga do regulacji powietrza i ta właśnie jak powinna być ustawiona? mi sie wydaje jak by on za mało paliwa dostawał bo jak mu dam sanie to lepiej ciągnie nie wiele ale lepiej
[/i]
-
bestia00 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26/9/2013, 11:07
Jedna jest od regulacji paliwo/powietrze druga od obrotów biegu jałowego. Jeżeli jest siwa to za dużo powietrza. Więc zostaje teraz zacząć regulację kręcąc tą srubką paliwo/powietrze nie tą przy przepustnicy( nią regulujesz sobie wolne obroty tylko) jak to nie pomoże to iglica do góry i znów to samo.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości