[Aktualności] BMW R1250GS - uwaga, nadjeżdżam!
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Są ludzie ktorzy nie dopuszczaja do siebie myśli że cos może byc lepszego od ich japońskich sprzetów (polowe tańszych) Niestety fakt jest faktem i można sobie wmawiać że wszyscy dziennikarze na calym swiecie sa przekupieni i że bmw sie tylko psuje i stoi w serwisie wiecej niz jezdzi. Niestety prawda jest taka że tak samo w serwisach stoją japończyki jak i bmw i każdy inny sprzet. Nie ma motocykli idealnych! Ze wszystkimi motocyklami BMW tak bedzie, fani ryżojadów itak beda sie upierać że są lepsze. A puki co Europejskie marki odżywaja i zdecydowanie najlepiej sie sprzedają...<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Zaprzysięgli antyfani BMW, Ojczyzna wzywa! Jednoczcie się i do ataku! Proponuję podział na dwie grupy - jedna będzie wyśmiewała pozostawienie chłodzenia powietrze, a druga wprowadzenia chłodzenia cieczą!:) Piąta kolumna może zaatakować elektronikę i wycieki z wału kardana! Będziecie mieli temat ogarnięty na 100%<br><hr>HG750<br>Komentatorzy napisał(a):Ty gościu dostajesz kasę od PR-owców BMW czy toczysz ten jad za frajer? Przecież te wszystkie artykuły o tej super marce to pr-owski bełkot, żeby naciągnąć głupich nowobogackich na kasę, a w naszym kraju wszystko co niemieckie jest the best, tak jak stare golfy i inne szroty. Tak jest i z tym wynalazkiem - nowy lakier - i wow! rewolucyjne rozwiązanie. <br><hr>monthy<br>Komentatorzy napisał(a):Opowiedz jeszcze o padającej elektronice i wyciekach, to takie pasjonujące!:)<br><hr>HG750<br>Komentatorzy napisał(a):pasjonujące jest twoje frajerstwo gościu, wierzysz we wszystko co kupieni dziennikarze napiszą i traktujesz to jak świętość<br><hr>zenek<br>Komentatorzy napisał(a):Wierzę w mojego R1150GS w którym mimo 11 lat na karku i 150 tyś km na kołach sypią sie tylko żarówki...Dlatego tak bardzo śmieszą mnie najazdy na BMW
<br><hr>HG750<br>
Komentatorzy napisał(a):to powinieneś czytać artykuły sprzed 11 lat i tam pisaćdzięki takim jak ty naciągają innych na moto, które tej samej klasy z japonii można kupić za polowe ceny. Zapytaj redaktorków, dlaczego nic nie napisali o MG stelvio, kiedy poprawiało swojego NTX? albo zajrzyj na dół tej strony i popatrz na sponsorów ŚM.<br><hr>monthy<br>
Komentatorzy napisał(a):Slyszalem te wszystkie opowiesci ze nowe BMW to juz nie to co te stare. Ja mam tylko jedno pytanie. Jesli MotoGuzzi jest tak wypasne a BMW tak dziadowskie to czemu MG jest na skraju bankructwa, a BMW notuje kolejne rekordy sprzedazy? Tego nie da sie zrobic samym PRem.<br><hr>HG750<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Prawda jest taka że Moto Guzzi Stelvio to złom któremu zegary padają po niby deszczu, jest niedbale złożony z plastików o niskiej jakości , lakier szybko się ściera, a na dodatek pochłania lekko 9 litrów co przy 18 litrowym oznacza żałosny zasięg. A to że dali mu teraz 33 litrowy zbiornik paliwa nie oznacza że może konkurować z beemką która rozdaje karty. Owszem MG ma parę zalet : hamulce,ochronę przed wiatrem i komfort, ale te zalety chyba nie rekompensują wad tego motocykla . GS to inna półka , moto guzzi jest dopracowane w 3,4 aspektach ale bmw we wszystkich, na dodatek cena obu jest prawie taka sama.<br><hr>TopgearKomentatorzy napisał(a):Zaprzysięgli antyfani BMW, Ojczyzna wzywa! Jednoczcie się i do ataku! Proponuję podział na dwie grupy - jedna będzie wyśmiewała pozostawienie chłodzenia powietrze, a druga wprowadzenia chłodzenia cieczą!:) Piąta kolumna może zaatakować elektronikę i wycieki z wału kardana! Będziecie mieli temat ogarnięty na 100%<br><hr>HG750<br>Komentatorzy napisał(a):Ty gościu dostajesz kasę od PR-owców BMW czy toczysz ten jad za frajer? Przecież te wszystkie artykuły o tej super marce to pr-owski bełkot, żeby naciągnąć głupich nowobogackich na kasę, a w naszym kraju wszystko co niemieckie jest the best, tak jak stare golfy i inne szroty. Tak jest i z tym wynalazkiem - nowy lakier - i wow! rewolucyjne rozwiązanie. <br><hr>monthy<br>Komentatorzy napisał(a):Opowiedz jeszcze o padającej elektronice i wyciekach, to takie pasjonujące!:)<br><hr>HG750<br>Komentatorzy napisał(a):pasjonujące jest twoje frajerstwo gościu, wierzysz we wszystko co kupieni dziennikarze napiszą i traktujesz to jak świętość<br><hr>zenek<br>Komentatorzy napisał(a):Wierzę w mojego R1150GS w którym mimo 11 lat na karku i 150 tyś km na kołach sypią sie tylko żarówki...Dlatego tak bardzo śmieszą mnie najazdy na BMW
<br><hr>HG750<br>
Komentatorzy napisał(a):to powinieneś czytać artykuły sprzed 11 lat i tam pisaćdzięki takim jak ty naciągają innych na moto, które tej samej klasy z japonii można kupić za polowe ceny. Zapytaj redaktorków, dlaczego nic nie napisali o MG stelvio, kiedy poprawiało swojego NTX? albo zajrzyj na dół tej strony i popatrz na sponsorów ŚM.<br><hr>monthy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a w jego tle jedzie samochod serwisowyKomentatorzy napisał(a):GS - przereklamowana niemiecka beznadzieja! Widziałem kiedyś jednego w serwisie z pękniętym wałem napędowym. Szwabska drożyzna. Nigdy nie bedzie tak dobry jak japonskie marki.<br><hr>Johnny Bravo<br>Komentatorzy napisał(a):nie musi byc tak dobry jak japonskie marki. tylko dlaczego wszystkie relacje z objazdu swiata sa z gs w tle?<br><hr>raymund<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie tak, dodam od siebie że moim zdaniem to pierwszy ładny Gejes - stylistycznie idący trochę w stronę Multistrady, a to dobry kierunek... No i ta lampa... Może kiedyś będę takiego chciał?Komentatorzy napisał(a):Czy będzie chłodzony cieczą czy nie, ważne aby miał te 130 kucy i był lżejszy od '' bieżącej " wersji. Jeśli przybędzie nowemu gs-owi trochę kilogramów to będzie to krok wstecz dla bmw, czy będzie chciało rozwijać swój flagowy model w stronę mocnej i zwrotnej Multistrady czy ciężkiego i ospałego (sądząc po masie) Crosstourera to zależy od bmw. Sytuacja nie jest ciekawa choćby z powodu triumpha explorera ważącego tyle samo a mocniejszego od gs-a i nowego versysa 1000. Co do R1250 , wygląda naprawdę nieźle, z daleka przypomina tigera 800. Jestem chyba pewny że beemka pójdzie w dobrą stronę bo "czasy" coraz trudniejsze<br><hr>Topgear<br>
pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a kto ci powiedzial ze Multistrada jest ladna? kapeluch do potegi kolego. wyglad rzecz gustu. Dla mnie multistrada nie wyglada i tyle. <br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Czy będzie chłodzony cieczą czy nie, ważne aby miał te 130 kucy i był lżejszy od '' bieżącej " wersji. Jeśli przybędzie nowemu gs-owi trochę kilogramów to będzie to krok wstecz dla bmw, czy będzie chciało rozwijać swój flagowy model w stronę mocnej i zwrotnej Multistrady czy ciężkiego i ospałego (sądząc po masie) Crosstourera to zależy od bmw. Sytuacja nie jest ciekawa choćby z powodu triumpha explorera ważącego tyle samo a mocniejszego od gs-a i nowego versysa 1000. Co do R1250 , wygląda naprawdę nieźle, z daleka przypomina tigera 800. Jestem chyba pewny że beemka pójdzie w dobrą stronę bo "czasy" coraz trudniejsze<br><hr>Topgear<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie tak, dodam od siebie że moim zdaniem to pierwszy ładny Gejes - stylistycznie idący trochę w stronę Multistrady, a to dobry kierunek... No i ta lampa... Może kiedyś będę takiego chciał?
pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja sobie tak powiedziałem. Jeśli chodzi o kwestie stylistyki to ilu ludzi tyle opinii. Za absurdalną uważam sytuację gdy ktoś twierdzi że coś jest ładne dlatego że ktoś inny mu tak powiedział. I nadal uważam że to moim zdaniem najładniejszy duży GS jak dotychczas.<br><hr>LC4 WroKomentatorzy napisał(a):Czy będzie chłodzony cieczą czy nie, ważne aby miał te 130 kucy i był lżejszy od '' bieżącej " wersji. Jeśli przybędzie nowemu gs-owi trochę kilogramów to będzie to krok wstecz dla bmw, czy będzie chciało rozwijać swój flagowy model w stronę mocnej i zwrotnej Multistrady czy ciężkiego i ospałego (sądząc po masie) Crosstourera to zależy od bmw. Sytuacja nie jest ciekawa choćby z powodu triumpha explorera ważącego tyle samo a mocniejszego od gs-a i nowego versysa 1000. Co do R1250 , wygląda naprawdę nieźle, z daleka przypomina tigera 800. Jestem chyba pewny że beemka pójdzie w dobrą stronę bo "czasy" coraz trudniejsze<br><hr>Topgear<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie tak, dodam od siebie że moim zdaniem to pierwszy ładny Gejes - stylistycznie idący trochę w stronę Multistrady, a to dobry kierunek... No i ta lampa... Może kiedyś będę takiego chciał?
pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro<br>Komentatorzy napisał(a):a kto ci powiedzial ze Multistrada jest ladna? kapeluch do potegi kolego. wyglad rzecz gustu. Dla mnie multistrada nie wyglada i tyle. <br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to nie gs ,ale Africa Twin<br><hr>ozKomentatorzy napisał(a):GS - przereklamowana niemiecka beznadzieja! Widziałem kiedyś jednego w serwisie z pękniętym wałem napędowym. Szwabska drożyzna. Nigdy nie bedzie tak dobry jak japonskie marki.<br><hr>Johnny Bravo<br>Komentatorzy napisał(a):nie musi byc tak dobry jak japonskie marki. tylko dlaczego wszystkie relacje z objazdu swiata sa z gs w tle?<br><hr>raymund<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziewczyny, nie kłóćcie się! Przecież i tak król Gold-Wing jest tylko jeden!!!<br><hr>bike lover
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no i sie wyjasnilo dzis w MCN ukazal sie kolejny atrykul o nowym Gsie gdzie pisza iz bedzie to 1250cc oraz gdzie jest podfierdzenia od samego BMW ze nowy model jest chlodzony ciecza oto cytat
"Handily for us, BMW has confirmed the advent of water-cooling with a “Liquid Cooling” badge on the cylinder head! Which was very nice of them."
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/January/jan0312-new-water-cooled-1250-gs-spied" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/January/jan0312-new-water-cooled-1250-gs-spied</a>/<br><hr>Andrew
"Handily for us, BMW has confirmed the advent of water-cooling with a “Liquid Cooling” badge on the cylinder head! Which was very nice of them."
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/January/jan0312-new-water-cooled-1250-gs-spied" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/January/jan0312-new-water-cooled-1250-gs-spied</a>/<br><hr>Andrew
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
padła ci elektronika w GS-ie? ciekawe, zrobiłem ponad 40tys po różnych drogach (albania , macedonia,rumunia etc...) i jeszcze mi nic nie padło...powielanie takich stereotypów jest dość mało prawdziwe...<br><hr>1cezar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Testowałem to dziadostwo i wiele innych beemek i powiedzałem ze nigdy beemki!!! Od trzymania kierowncy rece bolą.. Jeśli wiecie o czym mówię.. Większosc komentarz tutaj sa od ludzi co nigdy nie jeździli motocyklem.. Awarie typu wyciek oleju z przekłądni na tylną oponę.. Z 6 na 5 przy 200km am zrzuycił bieg!!!! Tandeta na maxa. W najnowszym swiece motocyli chyba zapłacili zeby pobić super teneree i explorera xc który bije jakościa w wyposażeniem motocykle te klasy. Wiem bo od 2 miesięcy jestem jego posiadaczem<br><hr>max
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 99 gości