[GPZ600r] Dolot powietrza airbox->gaziory
Posty: 6
• Strona 1 z 1
[GPZ600r] Dolot powietrza airbox->gaziory
Ave.
Mam następujący problem z moją giepezetą.
Otóż przewody (kanały, jakkolwiek to nazwać) pomiędzy airboxem a gaźnikami są stare, sztywne i zwyczajnie pospadały z końcówek gaźnika. Co idzie za tym - moto łapie lewe powietrze ze wszystkimi tego konsekwencjami. Omordowałem się trochę żeby to pozakładać na gaźniki, ale bez efektów. Nawet jeżeli to założę jakimś cudem, za chwilę samo znowu spada. Dramat
.
Szukałem nowych kanałów, ale znaleźć mi się nie udało. Zacząłem więc kombinować co z tym zrobić.
Jedyny pomysł na jaki wpadłem, to zakup węża silikonowego http://allegro.pl/rura-przewod-lacznik-zbrojony-silikon-turbo-50mm-i3133734781.html (otwórz link) (o odpowiedniej średnicy), wywalenie oryginalnych przewodów, i przeciśnięcie przez airbox przewodu od środka, tak żeby sięgnął gaźników, po czym na gaźniku zacisnąć to opaską, a od strony airboxu uszczelnić np. silikonem.
W związku z powyższym - chętnie wysłucham wszelkich uwag i porad, ew. alternatywnych pomysłów.
Z góry dzięki i pozdrówka
Mam następujący problem z moją giepezetą.
Otóż przewody (kanały, jakkolwiek to nazwać) pomiędzy airboxem a gaźnikami są stare, sztywne i zwyczajnie pospadały z końcówek gaźnika. Co idzie za tym - moto łapie lewe powietrze ze wszystkimi tego konsekwencjami. Omordowałem się trochę żeby to pozakładać na gaźniki, ale bez efektów. Nawet jeżeli to założę jakimś cudem, za chwilę samo znowu spada. Dramat

Szukałem nowych kanałów, ale znaleźć mi się nie udało. Zacząłem więc kombinować co z tym zrobić.
Jedyny pomysł na jaki wpadłem, to zakup węża silikonowego http://allegro.pl/rura-przewod-lacznik-zbrojony-silikon-turbo-50mm-i3133734781.html (otwórz link) (o odpowiedniej średnicy), wywalenie oryginalnych przewodów, i przeciśnięcie przez airbox przewodu od środka, tak żeby sięgnął gaźników, po czym na gaźniku zacisnąć to opaską, a od strony airboxu uszczelnić np. silikonem.
W związku z powyższym - chętnie wysłucham wszelkich uwag i porad, ew. alternatywnych pomysłów.
Z góry dzięki i pozdrówka
Dyplomacja - eskalacja. Najpierw strzelaj, potem pytaj.
-
CyberKozA - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 4/9/2007, 16:39
- Lokalizacja: Rzeszów
stozki bezposrednio na gazniki plus wieksze dysze do gaznikow. ale twoj pomysl z wezem jest raczej lepszy. powiem tak moim zdaniem moto i tak nie jest warty nie wiadomo ile wiec nie ma co sie przejmowac wystajacym silikonem
pamietaj zeby uzywac czarnego 


TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Stożki odpadają. Może fajnie to wygląda, ale w tym silniku dosyć mocno obcina to dół, i jest to raczej zgodna opinia z wielu źródeł, z mechanikiem włącznie. Jako że moto ujeżdżam głównie po mieście, dół się przydaje
Czy moto jest warte czy nie, to osobny temat. Plan jest taki żeby w przyszłości sprzęta odrestaurować i zachować jako youngtimera, ale zobaczymy jak z kasą będzie
.
Silikon poszedłby od wewnątrz airboxa, więc nic nie będzie wystawało
.

Czy moto jest warte czy nie, to osobny temat. Plan jest taki żeby w przyszłości sprzęta odrestaurować i zachować jako youngtimera, ale zobaczymy jak z kasą będzie

Silikon poszedłby od wewnątrz airboxa, więc nic nie będzie wystawało

Dyplomacja - eskalacja. Najpierw strzelaj, potem pytaj.
-
CyberKozA - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 4/9/2007, 16:39
- Lokalizacja: Rzeszów
Zostawię trochę rury wystającej wewnątrz airboxa (ze 3mm powiedzmy), więc jak położę na to silikon, nie powinno się nic stać.
Na jebaju części szukałem, ale jezeli coś jest, to albo nie wysyłają do PL, albo przesyłka jest kurewsko droga. Wolę to zrobić druciarsko, a jak wpadnie kasa to się szarpnę na oryginały.
Zresztą dzisiaj gadałem z moim mechanikiem, i mówił że będzie ok. Może nie idealnie, ale lepiej jak jest teraz
Na jebaju części szukałem, ale jezeli coś jest, to albo nie wysyłają do PL, albo przesyłka jest kurewsko droga. Wolę to zrobić druciarsko, a jak wpadnie kasa to się szarpnę na oryginały.
Zresztą dzisiaj gadałem z moim mechanikiem, i mówił że będzie ok. Może nie idealnie, ale lepiej jak jest teraz

Dyplomacja - eskalacja. Najpierw strzelaj, potem pytaj.
-
CyberKozA - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 4/9/2007, 16:39
- Lokalizacja: Rzeszów
Zawsze można na obecne rury od Air-boxa założyć opaski zaciskowe, powinno pomóc żeby nie spadały.
W niektóych motocyklach Air-box ma regulację - można dodatkowo przybliżyć go do gaźników.
Z silikonem bym nie kombinował.
Zobacz czy występują takie rurki do twojego motocykla:
http://www.bikebandit.com/kawasaki-moto ... rts/s/m8s2
Ewentualnie lepszym pomysłem było poszukać króćców od stożkowych filtrów -
coÅ› w tym stylu:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ1MDIxMw==
W niektóych motocyklach Air-box ma regulację - można dodatkowo przybliżyć go do gaźników.
Z silikonem bym nie kombinował.
Zobacz czy występują takie rurki do twojego motocykla:
http://www.bikebandit.com/kawasaki-moto ... rts/s/m8s2
Ewentualnie lepszym pomysłem było poszukać króćców od stożkowych filtrów -
coÅ› w tym stylu:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ1MDIxMw==
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości