Zobacz wątek - Honda VTR 1000 f sprężanie dmucha w strone gaźnika
NAS Analytics TAG

Honda VTR 1000 f sprężanie dmucha w strone gaźnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda VTR 1000 f sprężanie dmucha w strone gaźnika

Postprzez corvette » 1/4/2013, 10:57

Witam, mam następujący problem otóż, sprężanie dmucha mi z cylindra w stronę gaźnika, paliwo zamiast dostawać się do cylindra zostaje wydmuchane na zewnątrz. Sprawdziłem czy luz zaworowy nie jest za mały lecz okazało się że jest w idealnym porządku. Wykręciłem głowicę i okazało się, że jakaś niewielka nie szczelność jest ale dosłownie na tyle mała że nie ma prawa przez to mi aż z taką siłą dmuchać z gaźnika. Nalałem nafty od strony tłoka w głowicę i poziom nafty ubywał w takim tempie, że musiał bym czekać chyba ze 3 godziny żeby mi całe uciekło. I tu pojawia się moje pytanie, czy dopuszczalna jest taka minimalna nieszczelność, czy niestety zawory mam do wymiany? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

P.S. motocykl to honda vtr 1000f 00 r, w poście mowa o tylnym cylindrze, przód pracuje normalnie.
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski


Postprzez henio12323 » 1/4/2013, 11:38

skoro rozebrałeś to warto wymienic zawór albo przynajmniej np przeszlifowac go i podfrezować gniazdo. ( zakłądam że zawory są stalowe ? ) ew po prostu dotrzeć zeby zlikwidować nieszczelnosc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez corvette » 1/4/2013, 11:41

Z wymianą będzie ciężka sprawa bo raczej mam skromny budżet ale myślę że przy takiej małej nieszczelności może warto właśnie spróbować podocierać te zawory pastą do docierania zaworów. A może jeszcze kojarzysz jakieś przyczyny dmuchania z gaźnika oprócz zaworów?
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez corvette » 1/4/2013, 12:04

W takim razie dzięki bardzo, będę coś kombinował z tym docieraniem, ewentualnie w ostateczności wymienię zawory. Pozdro
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez corvette » 1/4/2013, 21:36

Przy okazji, czy ktoś może zna jakiś sklep internetowy z częściami do hondy? bo na allegro ni widu ni słychu po zaworach. Pozdro

Regulamin. Posty edytujemy.
Cycu
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez corvette » 5/4/2013, 16:25

Potrzebuje kolejnej porady. Uporałem się z tymi zaworami. Teraz mam inny problem, silnik przerywa mi na 5-6 tyś obr, odrazu nadmieniam że zmieniłem świece i problem jest dalej. Dodam jeszcze że po tych operacjach z rozrządem zaworami itp teraz jest o wiele cichszy, wtedy łomotał tak basowo że cała okolica mnie słyszała a teraz pracuje jak jakaś 500. Jakie mogłą być przyczyny takich zachowań? pozdrawiam

Ps. na luzie kręci się do odcięcia i wchodzi na obroty bardzo żwawo
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez Raczek_6 » 7/4/2013, 21:21

1. Czy rozrząd jest prawidłowo ustawiony (na znaki wg. manuala i wiedzy technicznej tego modelu).
2. Czy luzy zaworowe są ustawione na środek normy wg manuala
3. Czy gaźniki są zsynchronizowane, oraz czy otwierają się w nich tłoczki zwiększające dawkę paliwa
4. Czy świece zapłonowe są o właściwym oznaczeniu (ciepłocie) i czy mają właściwy odstęp elektrody.

A najważniejsze czy stosowałeś nowe uszczelki przy składaniu ?

Jeśli chodzi o części jest jeszcze Larsson.pl (można zamawiać też przez internet).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê