Motocykl do 10tyś zł
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Motocykl do 10tyś zł
- Jakie masz doświadczenie
Rieju rr 50 10k km
Virago 250 25k km
SV 650 10k km
ZR7 18k KM
- Wiek, waga, wzrost,
Wiek 19 Waga 80kg Wzrost 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla
Dojazd do szkoły 25km w jedną stronę, latanie po mieście, i troszkę poza miasto,do polatania na kole.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
JakieÅ› 20k KM
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na moto mam do wydania do 10 tyś zł ciuchy mam z poprzedniego moto.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Enduro,Nakedy, turysta i sport odpada
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
XTX, DRZ 400 SM
Ogółem podsumowując moto do 10k, do latania po mieście i na dojazd do szkoły czasem do latania na kole,najlepiej by mi pasowało moto z suchą miską, dobrze jeśli miałoby wtrysk, ale nie wymagam tego,chciałbym żeby serwis nie był za drogi np tak jak drz 400sm,o ile mogę sobie pozwolić na wymianę oleju co 1000km,to nie jestem w stanie co chwila wykładać kasy na nowe zawory czy tłok.
Chciałbym też moto nie chlapało po 10 ja rozumiem że przy katach spali więcej no ale nie chcę żeby przy normalniej jeździe poza miastem 90km/h paliło 8l
Dlatego że robię dużo km w sezonie szukam motocykla w którym serwis robi się troszkę rzadziej serwis niż w typowej wyczynówce.
Ważna jest dla mnie w miarę normalna pozycja nie jak na sporcie tylko tak jak w turyście niewielkie pochylenie lub siedzi się prosto.
Kumpel polecił mi XTX 660, jeździł nim i twierdzi że nie pali jak smok, i fajnie idzie na koło.
Rieju rr 50 10k km
Virago 250 25k km
SV 650 10k km
ZR7 18k KM
- Wiek, waga, wzrost,
Wiek 19 Waga 80kg Wzrost 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla
Dojazd do szkoły 25km w jedną stronę, latanie po mieście, i troszkę poza miasto,do polatania na kole.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
JakieÅ› 20k KM
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na moto mam do wydania do 10 tyś zł ciuchy mam z poprzedniego moto.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Enduro,Nakedy, turysta i sport odpada
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
XTX, DRZ 400 SM
Ogółem podsumowując moto do 10k, do latania po mieście i na dojazd do szkoły czasem do latania na kole,najlepiej by mi pasowało moto z suchą miską, dobrze jeśli miałoby wtrysk, ale nie wymagam tego,chciałbym żeby serwis nie był za drogi np tak jak drz 400sm,o ile mogę sobie pozwolić na wymianę oleju co 1000km,to nie jestem w stanie co chwila wykładać kasy na nowe zawory czy tłok.
Chciałbym też moto nie chlapało po 10 ja rozumiem że przy katach spali więcej no ale nie chcę żeby przy normalniej jeździe poza miastem 90km/h paliło 8l
Dlatego że robię dużo km w sezonie szukam motocykla w którym serwis robi się troszkę rzadziej serwis niż w typowej wyczynówce.
Ważna jest dla mnie w miarę normalna pozycja nie jak na sporcie tylko tak jak w turyście niewielkie pochylenie lub siedzi się prosto.
Kumpel polecił mi XTX 660, jeździł nim i twierdzi że nie pali jak smok, i fajnie idzie na koło.
- pyra1
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/8/2009, 00:40
Ja bym widział DRZ400 SM albo coś od KTM-a.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
a jakie przebiegi chcesz robic ? DRZ fajne moto do opanowania w wielu względach. i tanie w eksplo. ktm w wersji EXC jest duzo drozszy i za bardzo sportowy zeby tylko z pkt a do b ganiać. jak juz to lc4 dobre moto. co do spalania, licz że taka DRZ przy srednim zakresie obrotów troche spali, a KTM ogólnie wiecej... ale ktma żeby jechac z prędkosciami DRZ nie musisz tak kręcic i wtedy pali mniej. wiec lc4 też weź pod uwage. na temat XT za bardzo sie nie wypowiem, ale wątpie żeby paliła duzo wiecej niz kręcona DRZ, czy lc4
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak jak pisałem przebiegi rzędu około 15-20k km w sezonie, właśnie skłaniam się ku DRZ lub XTX,ale jeszcze szukam najlepiej mi narazie odpowiada własnie DRZ 400SM ze względu na to że nie jest tak ciężke jak XTX tylko że strasznie znaleźć fabrycznego SM za te 10tyś
- pyra1
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/8/2009, 00:40
przerabiany nie zawsze znaczy gorszy. nawet czasem lepiej bo dostajesz zamiast fabrycznych kół jakies lepsze, to samo heble itp itd...
moim zdaniem lc4 była by ciekawsza, bo cos pomiedzy drz a xtx.
moim zdaniem lc4 była by ciekawsza, bo cos pomiedzy drz a xtx.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Henio to zależy bo jak był przerabiany z wersji S tej na kostkach to pasuje bo ma silnik ten co SM a wersje E przerabianej nie chce bo ma silnik co prawda troszkę mocniejszy tylko że wyczynowy, co za sobą ciagnie co chwila serwis, a to zawory a to olej co chwilke, kontrola tłoka, jakbym chciał wyczyn to bym wr450 w SM brał albo 426.
- pyra1
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/8/2009, 00:40
klx piękny ale rok troszkę za stary
łądnie dopieszczony ale ja bym sie w to nie pchał bo ja ok 2 lat temu miałem wybór kupienia klx 250 i drz 400 za 7500 zł chyba z 2005 ale wybrałem klx bo wtedy jeszcze tyle kasy nie miałem ;/ wiec pomiędzy tym klx na filmiku było ok 10 lat w tej samej cenie wiec ja bym szukał czegoś młodszego
a w drz nie będziesz musiał często grzebać z resztą jak w klx tez co do xtx nie mam poj


--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość