Zobacz wÄ…tek - <i>[Kawasaki Z800]</i> Kawasaki Z800 - skazany na sukces
NAS Analytics TAG

[Kawasaki Z800] Kawasaki Z800 - skazany na sukces

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2012, 18:40

ale filmik promo beznadziejny jak dla klasy Zeta... mój pierwszy Z750/2005 jakoś lepsze wrażenie robił nawet stojąc w garażu<br><hr>OKO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/12/2012, 20:05

Komentatorzy napisał(a):"Gdy w latach 90-tych do naszej motocyklowej rzeczywistości przebojem wkroczyły motocykle typu naked, Kawasaki długo nie miało pomysłu na takie hity jak Bandit, Hornet czy też Fazer."
A Zephyr? Czy to nie od Zephyra wszystkie nakedy się zaczęły?<br><hr>w<br>
Konkurentem zephyra było suzuki inazuma i honda CB <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/12/2012, 05:30

Nie wiem czy widzieliście Er-6f 2013 - jest o wiele ładniejsza od tego Z800.<br><hr>samonek4
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/12/2012, 16:43

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy widzieliście Er-6f 2013 - jest o wiele ładniejsza od tego Z800.<br><hr>samonek4<br>
Hej tylko dlaczej jest taki tłusty ten Z800? 229 kg wagi z płynami to masakra. Mój Triumph street triple R waży 190 kg. Czyli 39 kg różnicy. Przepaść.<br><hr>stiw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2013, 15:04

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy widzieliście Er-6f 2013 - jest o wiele ładniejsza od tego Z800.<br><hr>samonek4<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej tylko dlaczej jest taki tłusty ten Z800? 229 kg wagi z płynami to masakra. Mój Triumph street triple R waży 190 kg. Czyli 39 kg różnicy. Przepaść.<br><hr>stiw<br>
A mój Speed Triple z 1994 roku waży z płynami 250kg i jest za****** zwrotny. Masa nie robi różnicy :P<br><hr>Maniac
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2013, 16:32

Interesowaloby mni zestawienie z Hornetem w sumie bo pojawienie sie z'etki dosc mocno podwazylo chec kupna szerszenia. Wyglad kawy jest piorunujacy. Z tego co widze wyswietlacz tez jest czytelniejszy, silnik mocniejszy i porownywalny jakosciowo, ale jak sie prowadzi z800 w porownaniu do Horneta? Czy C-ABS jest nadal lepszym systemem niz ten w z800? Czy ta waga ramy o 22kg bedzie miala wplyw na prowadzenie sie bika?<br><hr>hondziarz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/3/2013, 15:57

Komentatorzy napisał(a):Interesowaloby mni zestawienie z Hornetem w sumie bo pojawienie sie z'etki dosc mocno podwazylo chec kupna szerszenia. Wyglad kawy jest piorunujacy. Z tego co widze wyswietlacz tez jest czytelniejszy, silnik mocniejszy i porownywalny jakosciowo, ale jak sie prowadzi z800 w porownaniu do Horneta? Czy C-ABS jest nadal lepszym systemem niz ten w z800? Czy ta waga ramy o 22kg bedzie miala wplyw na prowadzenie sie bika?<br><hr>hondziarz<br>
W tym roku przymierzałem się do obu - Z800 i Horneta. Bardzo zbliżone sprzęty, pozycja na wiatrołap, osobiście miałem ciut więcej miejsca na szerszeniu (185cm wzrostu) - wizualnie Kawa wygląda na ciut mniejszą. C-ABS Hondy jest odrobinę lepszy, ale to może być tylko subiektywne odczucie. Przyspieszenie i prowadzenie podobne, Honda jakby przyjaźniejsza trochę, ale w Kawie więcej widziałem w lusterkach i trochę bardziej podoba mi się jej brzmienie.
Aktualny Hornet jest już dwa lata na rynku, więc i więcej akcesoriów masz. Do Zeta tylko kufer centralny na razie, do Horneta można kupić spokojnie kufry boczne (chociazby Givi). Podoba mi się montaż oryginalnego U-Locka Hondy w zadupku, ale z drugiej strony jeśli jeździsz w deszczu to obowiązkowo trzeba dokupić tylny błotnik (prawie 1000zł) bo inaczej cały syf z drogi masz na plecach aż po kask :D
Jeśli miałbym wybierać to Horneta z 2012, bo 2013 ma złote felgi w każdym malowaniu co wygląda żałośnie moim zdaniem (2012 ma czarne). Do turystyki więcej miejsca ma plecaczek na Hornecie.
U mnie ostatecznie padło na mix sportowo turystyczny - CBR 600F - taki Hornet (w sumie na jego podwoziu), ale dla mnie wygodniejszy. 5 lat na nakedzie i jazda z owiewką jest miłą odmianą.<br><hr>Maniac
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/3/2013, 12:11

Komentatorzy napisał(a):Interesowaloby mni zestawienie z Hornetem w sumie bo pojawienie sie z'etki dosc mocno podwazylo chec kupna szerszenia. Wyglad kawy jest piorunujacy. Z tego co widze wyswietlacz tez jest czytelniejszy, silnik mocniejszy i porownywalny jakosciowo, ale jak sie prowadzi z800 w porownaniu do Horneta? Czy C-ABS jest nadal lepszym systemem niz ten w z800? Czy ta waga ramy o 22kg bedzie miala wplyw na prowadzenie sie bika?<br><hr>hondziarz<br>
Komentatorzy napisał(a):W tym roku przymierzałem się do obu - Z800 i Horneta. Bardzo zbliżone sprzęty, pozycja na wiatrołap, osobiście miałem ciut więcej miejsca na szerszeniu (185cm wzrostu) - wizualnie Kawa wygląda na ciut mniejszą. C-ABS Hondy jest odrobinę lepszy, ale to może być tylko subiektywne odczucie. Przyspieszenie i prowadzenie podobne, Honda jakby przyjaźniejsza trochę, ale w Kawie więcej widziałem w lusterkach i trochę bardziej podoba mi się jej brzmienie.
Aktualny Hornet jest już dwa lata na rynku, więc i więcej akcesoriów masz. Do Zeta tylko kufer centralny na razie, do Horneta można kupić spokojnie kufry boczne (chociazby Givi). Podoba mi się montaż oryginalnego U-Locka Hondy w zadupku, ale z drugiej strony jeśli jeździsz w deszczu to obowiązkowo trzeba dokupić tylny błotnik (prawie 1000zł) bo inaczej cały syf z drogi masz na plecach aż po kask :D
Jeśli miałbym wybierać to Horneta z 2012, bo 2013 ma złote felgi w każdym malowaniu co wygląda żałośnie moim zdaniem (2012 ma czarne). Do turystyki więcej miejsca ma plecaczek na Hornecie.
U mnie ostatecznie padło na mix sportowo turystyczny - CBR 600F - taki Hornet (w sumie na jego podwoziu), ale dla mnie wygodniejszy. 5 lat na nakedzie i jazda z owiewką jest miłą odmianą.<br><hr>Maniac<br>
Witam. Mam ten sam dylemat. A czy pozycja na Z800 nie jest troch bardziej pochylona? A twardość zawieszenia na fabrycznych ustawieniach, który jest twardszy? Jeśli w Przypadku Z800 wystarczy mi 95 km, proszę powiedz czy wybrał byś tą wersję czy mocniejszą.<br><hr>JM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/2/2014, 15:56

Jak dla mnie najpiekniejszy motocykl ... zakochalem sie w nim ... i go kupilem <br><hr>Stenvill
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Piter58 » 16/2/2014, 19:06

CBR600F podobno jest nudna... a z artykułu na ścigacz.pl "Z-etka" to całkiem dynamiczny motocykl ktoś może się wypowiedzieć w tej kwesti. :)
Zastanawiam się nad zakupem i pierwszą myślą była CBR-a, ale kawasaki mi zamieszał w głowie :)
Piter58
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24/8/2011, 19:04
Lokalizacja: Muszyna

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2014, 22:04

zna ktos moze osiagi i spalanie??? kupilem taka z800 ale niestety uszkodzona wiec remont troche potrwa
<br><hr>Z800
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2014, 13:38

Witam, orientuje sie ktos czy ten o mocy 70kw mozna jakos odblokowac zeby uzyskac te 83kw?????
Czy jest to stala moc<br><hr>DAVID Z800
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

z 800 prowadzenie

Postprzez oporowy22 » 23/8/2014, 11:25

Witam wszystkich.Jestem posiadaczem zetki. Pytacie o prowadzenie i osiągi?To najlepszy motocykl jaki miałem a kilka ich było. Prowadzi się super płynnie i jest bardzo elastyczny.Sam kładzie się w zakręty a przy korkach, krótko mówiąc to po prostu uliczny dromader.Ma fajny moment i cichutko chodzi dzięki seryjnemu kominowi.Co do biegów, zmienia płynnie i bez szarpnięcia.Można się poczuc jak by się jechało na odkurzaczu. Hamulce to też mocna strona zetki.Pozycja przy jezdzie bardzo wygodna. Minusem jest podmuch przy dużych prędkościach ale montaż szyby rozwiąże problem.Gorąco polecam....jak ktoś szuka ładnej zetki to piszcie bo jestem niestety zmuszony sprzedac swoje motocykle :(
oporowy22
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/8/2014, 11:00
Lokalizacja: piaseczno

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê