Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Koniec Derbi? Piaggio zamyka fabrykę
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Koniec Derbi? Piaggio zamyka fabrykę

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Koniec Derbi? Piaggio zamyka fabrykę

Postprzez Åšcigacz » 19/2/2013, 13:11

Dyskusja na temat: Koniec Derbi? Piaggio zamyka fabrykÄ™
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Koniec Derbi? Piaggio zamyka fabrykÄ™
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 13:11

Może gdyby produkowali większe motocykle niż pierdziopędy ktoś by się zainteresował odkupieniem jej od piaggio. <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 13:57

Komentatorzy napisał(a):Może gdyby produkowali większe motocykle niż pierdziopędy ktoś by się zainteresował odkupieniem jej od piaggio. <br><hr>Black-Ghost<br>
Dokadnie... chodzi o różnorodność<br><hr>niemaboga
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 15:23

dokłądnie , za małe maszynki<br><hr>gutii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 16:57

Blask- Ghost robią małe motorki ale z pasją i które są na czele swojej klasy a nie ich wina że dzieciak woli kupic rozklekotaną tzr bo to YAMAHA<br><hr>ziom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 17:30

Głównym problemem np. w Polsce to bardzo mała ilość części do Derbików. Dlatego więcej osób siada na motorowery oparte na silniku Minarelli AM. Aprilia w 2006r. przesiadła się na ich silniki (d50b0), czyżby wielki powrót do AM6? Każdy kto był dajmy na to w Holandii, Norwegii, Włoszech, Hiszpanii czy w Niemczech dobrze wie, że tam prawie każdy małolat ma Sende po full tunie. Problemem jest to, że coraz więcej pseudo ekologicznych rodziców nakazuje małolatom jazdę na rowerkach w 4takcie typu CBR125 czy Zipp Pro.

Jeżeli marka padnie na dobre to pozostaje mi tylko postawienie pseudo świeczki i wspomnienia o ich jakże ślicznych motorowerach, które bardziej przypominały motocykle niż ich 4suwowe odpowiedniki innych marek. Chociaż mam już prawo jazdy i jeżdżę 750tką Suzuki to i tak mam w garażu taki motorower, to jak z jazdą na Vespie. To styl życia.:P

<br><hr>entuzjasta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 18:06

Komentatorzy napisał(a):Głównym problemem np. w Polsce to bardzo mała ilość części do Derbików. Dlatego więcej osób siada na motorowery oparte na silniku Minarelli AM. Aprilia w 2006r. przesiadła się na ich silniki (d50b0), czyżby wielki powrót do AM6? Każdy kto był dajmy na to w Holandii, Norwegii, Włoszech, Hiszpanii czy w Niemczech dobrze wie, że tam prawie każdy małolat ma Sende po full tunie. Problemem jest to, że coraz więcej pseudo ekologicznych rodziców nakazuje małolatom jazdę na rowerkach w 4takcie typu CBR125 czy Zipp Pro.

Jeżeli marka padnie na dobre to pozostaje mi tylko postawienie pseudo świeczki i wspomnienia o ich jakże ślicznych motorowerach, które bardziej przypominały motocykle niż ich 4suwowe odpowiedniki innych marek. Chociaż mam już prawo jazdy i jeżdżę 750tką Suzuki to i tak mam w garażu taki motorower, to jak z jazdą na Vespie. To styl życia.:P

<br><hr>entuzjasta<br>
Akurat CBR nie jest wcale złym sprzętem i nie wiem jaki cel miał autor w/w posta umieszczając go w przykładzie... Z Zippem nie miałem osobiście styczności, więc się nie wypowiadam na jego temat. 4T ma już sens przy 125cm3 i taka cbr jest na prawdę świetnym i niezawodnym motocyklem, lecz sam wybrałem NSR ;)<br><hr>Owczar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 20:22

z tego co wiem DERBi ma dalej produkować 50tki i 125 we włoszech.
<br><hr>BarteQ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 13:37

Komentatorzy napisał(a):Głównym problemem np. w Polsce to bardzo mała ilość części do Derbików. Dlatego więcej osób siada na motorowery oparte na silniku Minarelli AM. Aprilia w 2006r. przesiadła się na ich silniki (d50b0), czyżby wielki powrót do AM6? Każdy kto był dajmy na to w Holandii, Norwegii, Włoszech, Hiszpanii czy w Niemczech dobrze wie, że tam prawie każdy małolat ma Sende po full tunie. Problemem jest to, że coraz więcej pseudo ekologicznych rodziców nakazuje małolatom jazdę na rowerkach w 4takcie typu CBR125 czy Zipp Pro.

Jeżeli marka padnie na dobre to pozostaje mi tylko postawienie pseudo świeczki i wspomnienia o ich jakże ślicznych motorowerach, które bardziej przypominały motocykle niż ich 4suwowe odpowiedniki innych marek. Chociaż mam już prawo jazdy i jeżdżę 750tką Suzuki to i tak mam w garażu taki motorower, to jak z jazdą na Vespie. To styl życia.:P

<br><hr>entuzjasta<br>
Komentatorzy napisał(a):Akurat CBR nie jest wcale złym sprzętem i nie wiem jaki cel miał autor w/w posta umieszczając go w przykładzie... Z Zippem nie miałem osobiście styczności, więc się nie wypowiadam na jego temat. 4T ma już sens przy 125cm3 i taka cbr jest na prawdę świetnym i niezawodnym motocyklem, lecz sam wybrałem NSR ;)<br><hr>Owczar<br>
125 w 4takcie nie ma najmniejszego sensu, taki Derbik Senda czy HM Derapage na 70cc może spokojnie zawstydzić osiągami. Dlaczego przytoczyłem CBR... no cóż jest częściej wybierany niż NSR z powodu tego, że mało pali. Nie rozumiem jednego, jak przykładowo starzy kupują młodemu taka CBRke za ponad 15,000 a narzekają na spalanie 2t na poziomie 5-6l... Wiem z autopsji, że da się taka Nerka czy RS zejść do równych 5l ale jest naprawdę ciężko ponieważ non stop ciągnie do tego, aby pokazać konserwom w Passatach co potrafi "piździk" a CBR no cóż z góry trzeba sobie odpuścić. :)<br><hr>entuzjasta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2013, 13:41

Komentatorzy napisał(a):Głównym problemem np. w Polsce to bardzo mała ilość części do Derbików. Dlatego więcej osób siada na motorowery oparte na silniku Minarelli AM. Aprilia w 2006r. przesiadła się na ich silniki (d50b0), czyżby wielki powrót do AM6? Każdy kto był dajmy na to w Holandii, Norwegii, Włoszech, Hiszpanii czy w Niemczech dobrze wie, że tam prawie każdy małolat ma Sende po full tunie. Problemem jest to, że coraz więcej pseudo ekologicznych rodziców nakazuje małolatom jazdę na rowerkach w 4takcie typu CBR125 czy Zipp Pro.

Jeżeli marka padnie na dobre to pozostaje mi tylko postawienie pseudo świeczki i wspomnienia o ich jakże ślicznych motorowerach, które bardziej przypominały motocykle niż ich 4suwowe odpowiedniki innych marek. Chociaż mam już prawo jazdy i jeżdżę 750tką Suzuki to i tak mam w garażu taki motorower, to jak z jazdą na Vespie. To styl życia.:P

<br><hr>entuzjasta<br>
Komentatorzy napisał(a):Akurat CBR nie jest wcale złym sprzętem i nie wiem jaki cel miał autor w/w posta umieszczając go w przykładzie... Z Zippem nie miałem osobiście styczności, więc się nie wypowiadam na jego temat. 4T ma już sens przy 125cm3 i taka cbr jest na prawdę świetnym i niezawodnym motocyklem, lecz sam wybrałem NSR ;)<br><hr>Owczar<br>
125 w 4takcie nie ma najmniejszego sensu, taki Derbik Senda czy HM Derapage na 70cc może spokojnie zawstydzić osiągami. Dlaczego przytoczyłem CBR... no cóż jest częściej wybierany niż NSR z powodu tego, że mało pali. Nie rozumiem jednego, jak przykładowo starzy kupują młodemu taka CBRke za ponad 15,000 a narzekają na spalanie 2t na poziomie 5-6l... Wiem z autopsji, że da się taka Nerka czy RS zejść do równych 5l ale jest naprawdę ciężko ponieważ non stop ciągnie do tego, aby pokazać konserwom w Passatach co potrafi "piździk" a CBR no cóż z góry trzeba sobie odpuścić. A co do awaryjności, miałem w życiu 3 Aprilie, RX50, RX125 i RS125, muszę powiedzieć, że bawią mnie mity, iż 2takty tak szybko padają. Jest jeden warunek, na dwu-suwie trzema umieć jeździć i lać najlepsze płyny, przebieg w okolicach 40,000KM bez remontu silnika i ingerencji w gładź chyba to potwierdza. :) Takiego przebiegu zwykły użytkownik nie osiągnie za 2 lata...<br><hr>entuzjasta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê