by nie bylo wywrotki, niedbalstwa :)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
by nie bylo wywrotki, niedbalstwa :)
Witam. Jezdzilem bandziorem, teraz Jezdze r6 z 2004 roku, i chcialbym sie dowiedziec pare istotnych rzeczy. Nie wiem kogo o to zapytac, zeby to bylo prawda i pomoca dla mnie : ) Smigam sobie z kolegami, smigam sam i bywaja rozne sytacje, a nie chce wywrotki, polamania czegos, uszkodzenia motocykla, nie dbania o niego w nieswiadomosci .
1. Czy przy zmienianiu biegow musi byc slyszalny ten "stuk" ? Jak prawidlowo (krok po kroku) zmieniac idealnie biegi, by nie "szkodzic" dla motocykla ? Co robic, by nie bylo ze w r6 wypada dwojka ?
2. W zakretach, lukach, jak operowac gazem, hamulcem ? Jedni mowia zeby nie gazowac na zakretach i nie hamowac tylko na luzie wjezdzac, inni mowia ze wrecz przeciwnie, jak to jest?
3. Tak jak pytanie wyzej, ale na dojezdzaniu do skrzyzowan by skrecic, by wykonywac manewry powolutku, przy niskich predkosciach. Jak sie zachowywac by nie wywrocic? Kiedy moge gazu dodawac, czy moge? Jak z hamowaniem? Przod, tyl?
4. Co do hamowania, najlepiej przodem prawda? A w trudnych, niespodziewanych sytuacjach ? Oba naraz z wyczuciem ?
5. Raz mialem ze z 1ki na 2jke nie chcialo wejsc, to ta przypadlosc "wypadania" ?
I jeszcze jak macie prosze o jakies rady co gdzie jak zachowywac odnosnie gazu, hamowan, zachowan waznych. Co do filmikow itp, ogladalem, ale chcialbym Waszej opini zasiegnac:)
Jezdze duzo, ale nie wiem czy dobrze to robie Chce miec pewnosc jak jezdzic:)
Pytam tu, bo co zapytam kumpli - co czlowiek, to opinia
1. Czy przy zmienianiu biegow musi byc slyszalny ten "stuk" ? Jak prawidlowo (krok po kroku) zmieniac idealnie biegi, by nie "szkodzic" dla motocykla ? Co robic, by nie bylo ze w r6 wypada dwojka ?
2. W zakretach, lukach, jak operowac gazem, hamulcem ? Jedni mowia zeby nie gazowac na zakretach i nie hamowac tylko na luzie wjezdzac, inni mowia ze wrecz przeciwnie, jak to jest?
3. Tak jak pytanie wyzej, ale na dojezdzaniu do skrzyzowan by skrecic, by wykonywac manewry powolutku, przy niskich predkosciach. Jak sie zachowywac by nie wywrocic? Kiedy moge gazu dodawac, czy moge? Jak z hamowaniem? Przod, tyl?
4. Co do hamowania, najlepiej przodem prawda? A w trudnych, niespodziewanych sytuacjach ? Oba naraz z wyczuciem ?
5. Raz mialem ze z 1ki na 2jke nie chcialo wejsc, to ta przypadlosc "wypadania" ?
I jeszcze jak macie prosze o jakies rady co gdzie jak zachowywac odnosnie gazu, hamowan, zachowan waznych. Co do filmikow itp, ogladalem, ale chcialbym Waszej opini zasiegnac:)
Jezdze duzo, ale nie wiem czy dobrze to robie Chce miec pewnosc jak jezdzic:)
Pytam tu, bo co zapytam kumpli - co czlowiek, to opinia
- spik3r
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 25/9/2012, 16:31
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
spik3r , jak sie nie ma człowiek gdzie nauczyć , to jeździ jak jeździ.
Na serio- zakup tą książkę , ściąg w formacie pdf, Dowiesz się, ze przyhamować masz przed zakrętem a sam corner przejechać na lekko otwartym. Dowiesz się też dlaczego tak a nie inaczej powienieneś robić. O operowaniu hamulcami i jak zmieniać biegi masz tematy na forum. Pogrzeb w poprzednich tematach lub szukajka ...
piszÄ™ to z autopsji
Na serio- zakup tą książkę , ściąg w formacie pdf, Dowiesz się, ze przyhamować masz przed zakrętem a sam corner przejechać na lekko otwartym. Dowiesz się też dlaczego tak a nie inaczej powienieneś robić. O operowaniu hamulcami i jak zmieniać biegi masz tematy na forum. Pogrzeb w poprzednich tematach lub szukajka ...
piszÄ™ to z autopsji
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Czy ja mowie ze nie umiem jezdzic ? Umiem, z drugiej strony nie mi to oceniac. Ja nie jezdze i nie podpieram sie noga, to nie o to chodzi. Chce po prostu udoskonalic swoje umiejetnosci, dowiedziec sie czy wszystko robie poprawnie. Czy nie robie bledow dla siebie na przyszlosc, i motocykla .
Czy moglby ktos sam mi odpowiedzie na pytania?
Czy moglby ktos sam mi odpowiedzie na pytania?
- spik3r
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 25/9/2012, 16:31
wcześnie się za to zabrałeś
zamknijcie, troll.
a swoją drogą, patrzcie. ktoś alta na bandziorze. 60kucy czy ile to tam ma, 600ccm, zmienia na mocniejsze moto, brakuje mu mocy, powiedzmy. to rozumiem. ale jak ktoś może zmieniać bandziora na r6 nie umiejąc jeździć bo ty nie umeisz, jak pytasz o takie cos. zcemu kupil inne moto, skoro nawet na rowerze nie potrafi jezdzic. na rowerze tez nie wiesz czy przednim hamowac?
ahhahahahahah xD
zamknijcie, troll.
a swoją drogą, patrzcie. ktoś alta na bandziorze. 60kucy czy ile to tam ma, 600ccm, zmienia na mocniejsze moto, brakuje mu mocy, powiedzmy. to rozumiem. ale jak ktoś może zmieniać bandziora na r6 nie umiejąc jeździć bo ty nie umeisz, jak pytasz o takie cos. zcemu kupil inne moto, skoro nawet na rowerze nie potrafi jezdzic. na rowerze tez nie wiesz czy przednim hamowac?
ahhahahahahah xD
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
OK autor niech zaopatrzy się w abonament na google albo zestaw literatury motocyklowej dostępnej tu: http://sklep.scigacz.pl/literatura-film ... c-428.html
a tymczasem zamykam temat. MLV
a tymczasem zamykam temat. MLV
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości