[Aktualności] Sezon motocyklowy ustaje, sezon...
Posty: 15
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Sezon motocyklowy ustaje, sezon...
Dyskusja na temat: Sezon motocyklowy ustaje, sezon serwisowy startuje?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Sezon motocyklowy ustaje, sezon serwisowy startuje?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Sezon motocyklowy ustaje, sezon serwisowy startuje?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Dokładnie tak jak napisane, w teorii powinno być teraz dużo roboty a o wiele więcej jest tak na prawde na wiosnę i w ciągu sezonu, w warsztacie jeśli chodzi o motocykle bardzo mały ruch, ale samochodów przybywa .
Zapraszam Do warsztatu motocyklowo-samochodowego Iron-Motors ! <a href="http://www.iron-motors.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.iron-motors.pl</a><br><hr>Iron-Motors
Zapraszam Do warsztatu motocyklowo-samochodowego Iron-Motors ! <a href="http://www.iron-motors.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.iron-motors.pl</a><br><hr>Iron-Motors
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i ta ankieta doskonale pokazuje dlaczego kupno używanego motocykla to poruszanie się po polu minowym. 60% ludzi uważa się za zajebistych mechaników z odowiednimi kompetencjami, żeby serwisować skomplikowane bądź co bądź maszyny jakimi sa motocykle... przykre lecz prawdziwe!<br><hr>songoku
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Otóż to!Komentatorzy napisał(a):i ta ankieta doskonale pokazuje dlaczego kupno używanego motocykla to poruszanie się po polu minowym. 60% ludzi uważa się za zajebistych mechaników z odowiednimi kompetencjami, żeby serwisować skomplikowane bądź co bądź maszyny jakimi sa motocykle... przykre lecz prawdziwe!<br><hr>songoku<br>
Osoby, które rzeczywiście są w stanie utrzymać maszynę w stanie czasem nawet lepszym niż fabrycznym zdarzają się niezwykle rzadko.
Natomiast jest cała masa osób, gdzie naprawa motocykla polega na stosowaniu najtańszych możliwych środków, tyrtytek, taśmy klejącej, dodatków do oleju/paliwa i ogólnie dorabianiu części z tego, co akurat jest pod ręką.
Inna sprawa, że o dobry warsztat w Polsce nadal dosyć trudno...<br><hr>ChaoticBiker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ludzie nie oddają sprzetów do serwisu z kilku zasadniczych powodów. Przede wszystkim brakuje im na to kasy, po drugie nie ufają serwisom które często partaczą robotę. Inna sprawa że serwisy nie potrafią zabiegać o klientów i straszą cenami. Przyczyn jest wiele.<br><hr>WR450Komentatorzy napisał(a):i ta ankieta doskonale pokazuje dlaczego kupno używanego motocykla to poruszanie się po polu minowym. 60% ludzi uważa się za zajebistych mechaników z odowiednimi kompetencjami, żeby serwisować skomplikowane bądź co bądź maszyny jakimi sa motocykle... przykre lecz prawdziwe!<br><hr>songoku<br>Komentatorzy napisał(a):Otóż to!
Osoby, które rzeczywiście są w stanie utrzymać maszynę w stanie czasem nawet lepszym niż fabrycznym zdarzają się niezwykle rzadko.
Natomiast jest cała masa osób, gdzie naprawa motocykla polega na stosowaniu najtańszych możliwych środków, tyrtytek, taśmy klejącej, dodatków do oleju/paliwa i ogólnie dorabianiu części z tego, co akurat jest pod ręką.
Inna sprawa, że o dobry warsztat w Polsce nadal dosyć trudno...<br><hr>ChaoticBiker<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
z tego wynika ze do ASO oddaja tylko ci co maja sprzety na gwarancji. reszta ogarnia sama
<br><hr>Paczacz

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W ASO i serwisach bywają gorsi partacze niż mechanicy amatorzy. Motocykl jest sumą współpracujących ze sobą części mechanicznych i elektycznych, które są szczegółowo opisane w serwisówkach, łącznie z danymi dotyczącymi ustawień, regulacji, momentów dokręcania itp. Wystarczy umieć z tego skorzystać i zainwestować w dobre narzędzia, a zadba się o motocykle lepiej niż najlepszy serwis, bo dba się o swoje. Od lat sam serwisuję swoje motocykle i nie sądzę, żebym znalazł serwis, który zrobi to za mnie lepiej i poświęcił każdej czynności tyle uwagi co ja sam. A mam kilku znajomych mechaników i często ich odwiedzam więc napatrzyłem się na tzw. "autoryzowane" metody naprawiania motocykli...jak to się mówi "bez młota to nie robota..."<br><hr>jaszczurKomentatorzy napisał(a):i ta ankieta doskonale pokazuje dlaczego kupno używanego motocykla to poruszanie się po polu minowym. 60% ludzi uważa się za zajebistych mechaników z odowiednimi kompetencjami, żeby serwisować skomplikowane bądź co bądź maszyny jakimi sa motocykle... przykre lecz prawdziwe!<br><hr>songoku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Prawda jest taka, że dobrzy mechanicy nie pracują w ASO, bo... mają własne serwisy:)<br><hr>QbaKomentatorzy napisał(a):i ta ankieta doskonale pokazuje dlaczego kupno używanego motocykla to poruszanie się po polu minowym. 60% ludzi uważa się za zajebistych mechaników z odowiednimi kompetencjami, żeby serwisować skomplikowane bądź co bądź maszyny jakimi sa motocykle... przykre lecz prawdziwe!<br><hr>songoku<br>Komentatorzy napisał(a):W ASO i serwisach bywają gorsi partacze niż mechanicy amatorzy. Motocykl jest sumą współpracujących ze sobą części mechanicznych i elektycznych, które są szczegółowo opisane w serwisówkach, łącznie z danymi dotyczącymi ustawień, regulacji, momentów dokręcania itp. Wystarczy umieć z tego skorzystać i zainwestować w dobre narzędzia, a zadba się o motocykle lepiej niż najlepszy serwis, bo dba się o swoje. Od lat sam serwisuję swoje motocykle i nie sądzę, żebym znalazł serwis, który zrobi to za mnie lepiej i poświęcił każdej czynności tyle uwagi co ja sam. A mam kilku znajomych mechaników i często ich odwiedzam więc napatrzyłem się na tzw. "autoryzowane" metody naprawiania motocykli...jak to się mówi "bez młota to nie robota..."<br><hr>jaszczur<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale jak to na weekend gotowy? Jak ostatnio coś tam robiłem to do 1wszej w garażu siedziałem żeby był gotowy na rano! Teraz jest świetna pogoda do latania po mieście bo ile można zmarznąć w 10-15min. A w weekendy latam autem. Bo robienie 200-300km przy plus 10C nie jest nie możliwe, ale zaczyna być męczące.<br><hr>długodystansowy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hmm a czy do wymiany filtrów, świec, oleju i innych drobnych sezonowych pierdółek trzeba odrazy zatrudniać zawodowych mechaników??
Rozumiem gdy ktoś ma nowoczesny motocykl typu S100rr gdzie jest elektroniki więcej niż w naszych komputerach ale obsługa serwisowa starszych - prostszych maszyn wcale nie wymaga jakiś wielkich umiejętności. <br><hr>fincher
Rozumiem gdy ktoś ma nowoczesny motocykl typu S100rr gdzie jest elektroniki więcej niż w naszych komputerach ale obsługa serwisowa starszych - prostszych maszyn wcale nie wymaga jakiś wielkich umiejętności. <br><hr>fincher
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I od razu po dodaniu komenta wyskoczyła reklama opon zimowych ns sklepie, które też są w rozmiarze mojego moto:) A serwisowany jest na bieżąco u znajomego, bardzo dobrego mechanika. Jeśli trzeba. Bo wymiana filtrów, oleju, napędu to nie jest jakieś nie wiadomo co. A co niby więcej w ASO robią? I tak jak ktoś tam napisał. Serwisówka w większości przypadków jest bardzo konkretna w pomocy. No dobra. Gaźników sam nie zrobię. I elektryka czasami mnie dobija. Ale nawet gdzieś na ścigaczu jest instrukcja jak sprzęgło wymieniać. Więc czemu nie skorzystać z wiedzy, zamiast płacić komu. A jak coś zrobię źle to dopiero do warsztatu:)<br><hr>długodystansowy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się co do opinii o serwisach ASO. Ile razy można naprawiać czujnik STOP w nowej CBF600 - moto na gwarancji? Taki mały gówniany przełącznik pod prawą stopą. Kawałek plastikowego bolca z metalową obrączką, która zwiera kable po naciśnięciu pedału. Konstrukcja hondy chyba z lat 50-tych?
3 razy i to nieskutecznie. Dopiero naprawdę porządny gość z MCS-a w Wawie naprawił to g...., wystarczyło wylać wodę spod gumki i przeczyścić brudny styk.
A inne warszawskie ASO twierdziło nawet, że wymieniło ten czujnik na nowy... buahhahhahahaahahhhhaaaa, niestety:( Był stary:(<br><hr>Dupa nie ASO hondy
3 razy i to nieskutecznie. Dopiero naprawdę porządny gość z MCS-a w Wawie naprawił to g...., wystarczyło wylać wodę spod gumki i przeczyścić brudny styk.
A inne warszawskie ASO twierdziło nawet, że wymieniło ten czujnik na nowy... buahhahhahahaahahhhhaaaa, niestety:( Był stary:(<br><hr>Dupa nie ASO hondy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
59% ludzi serwisuje we wlasnym zakresie, a na allegro prawie kazde ogloszenie "regularnie serwisowany w aso"
<br><hr>ZooL

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale to mozna w aso latwo sprawdzic...<br><hr>LubiKomentatorzy napisał(a):59% ludzi serwisuje we wlasnym zakresie, a na allegro prawie kazde ogloszenie "regularnie serwisowany w aso"<br><hr>ZooL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bo o dobry warsztat trudno, w ASO normą jest olewanie klienta, ewentualnie zdzieranie kasy, ewentualnie nie zrobimy bo części nie ma w magazynie, trzeba sprowadzić, ale to klient musi dać zlecenie. Ponieważ serwisowanie motocykli to zabawa sezonowa, to nigdy nie ma gwarancji, że w danym serwisie w przyszłym roku też będzie ten mechanior, który wie co robi, a nie uczy się na sprzęcie klienta.
Najlepszy przykład to Free&Fun z Sękocina, mogliby żyć z Serwisu i sprzedaży akcesoriów, ale padli, powód banalny i sprzedawcy i serwisanci olewali klienta, naprawiali tanim kosztem (stąd dużo reklamacji), a jak sobie raz narobisz smrodu. to klienci już tak łatwo nie wrócą.<br><hr>leo
Najlepszy przykład to Free&Fun z Sękocina, mogliby żyć z Serwisu i sprzedaży akcesoriów, ale padli, powód banalny i sprzedawcy i serwisanci olewali klienta, naprawiali tanim kosztem (stąd dużo reklamacji), a jak sobie raz narobisz smrodu. to klienci już tak łatwo nie wrócą.<br><hr>leo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość