Zobacz wątek - dławi się przy odkręceniu manetki na full
NAS Analytics TAG

dławi się przy odkręceniu manetki na full

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

dławi się przy odkręceniu manetki na full

Postprzez ministerpl » 25/7/2012, 00:51

Honda CBR 600 f3 98r. gazniki. Problem jak w temacie przy wyższych obrotach ponad 6tys po odkreceniu manetki troche bardziej niz o polowe zaczyna szarpac i strzelac z tłumika. Jesli manetka pozostaje do polowy odkreca sie nawet do 10 tys obr/min . Normalnie bym pomyslal ze filtr powietrza zapchany i nie moze przetrawic paliwa, ale...
... ale filtr był wymieniany 2 miesiace temu zostalo moze filtr paliwa ? a moze pompa paliwa ? Moze cos innego co warto sprawdzic ?
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54


Postprzez zxer » 25/7/2012, 01:46

Najpierw mu zrob regulacje luzow zaworowych i synchronizacje gaznikow. Nie kombinuj z niczym innym przed regulacjami.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez ministerpl » 25/7/2012, 07:32

jak on ewidentnie się dławi moze jakis paproch do filtra paliwa sie dostał za male dawki paliwa przepuszcza a ja mu regulacje gaznikow będę robic ?
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54

Postprzez RUTRA.RD » 25/7/2012, 09:58

a co innego ? wiesz kiedy to bylo robione ? jaki masz kolor swiec?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez AdamŁysy » 25/7/2012, 12:42

W mojej Kawie takie objawy były spowodowane przez to że rurka wypadła z airboxa założyłem i działał jak należy a też myślałem że gaźniki.
Avatar użytkownika
AdamŁysy
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 10/2/2011, 17:18
Lokalizacja: Chojnów

Postprzez zxer » 25/7/2012, 13:00

No ok skoro ci sie nie chce zrobic prostej synchronizacji gaznikow zeby sie upewnic "ze to nie to" to wymien pompe....moze pomoze
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez RUTRA.RD » 26/7/2012, 06:51

moze pomorze :) podaj mi kolor swiec
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Mentos1111 » 28/7/2012, 11:12

a kiedy ostatni raz robiles synchro ? chyba najlepiej zaczac od tego
Mentos1111
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8/7/2012, 13:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez ministerpl » 1/8/2012, 16:19

jako że świece od 2 lat nie były wymieniane kupilem nowe i wymienilem stare były całe czarne i mokre w benzynie mimo że była koloru czarnego jak olej. Po wymianie i odpaleniu motocykla i odczekaniu az sie nagrzejezrobiłem małą przejażdżkę próbną - juz sie nie dławi
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54

Postprzez sonycbr77 » 1/8/2012, 18:17

to pewnie zacznie sie znowu dlawic jak swiece sie osmola, jakas przyczyna musi byc skoro takie swiece miales, wyreguluj wszystko
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez ministerpl » 2/8/2012, 08:47

mi się wydaje ze poprostu swiece byly juz zuzyte i czasami nie przepalaly mieszanki. Jako ze w chondzie nigdy nie robilem synchro gaznikow - ile to kosztuje ? i gdzie warto w B-stoku to robic ?
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54

Postprzez sonycbr77 » 2/8/2012, 16:58

no widzisz sam przyznales ze nigdy tego nie robiles wkoncu musiala odmowic posluszenstwa :wink: nie wiem ile to kosztuje bo mam wtryskowca ale to raczej nie majatek, porob podstawowe rzeczy i smigaj dalej
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez ministerpl » 3/8/2012, 17:00

chyba bede musial wydac te 200zl na czyszczenie + synchro gaznikow. Wczoraj wracalem z trasy i przy wyprzedzaniu sie raz zadlawil. Cale szczescie ze nie na zakrecie bo bylo by ze mna kiepsko :? . Dzisiaj rano w drodze do pracy przekrecilem kranik na rezerwe bo paliwko sie skonczylo. i zacza znow sie dlawic przy wiekszym odkrecaniu. P.S. gdzie w kraniku jest filtr ? jak go sprawdzic ?
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54

Postprzez miki1406 » 3/8/2012, 19:36

ministerpl napisał(a):(...)jako ze w chondzie nigdy nie (...)


Nie znam tej marki, mógłbyś przybliżyć?? :lol:


No jakie synchro?? Dobre na wszystko co??

Nie rozważajmy problemu, tylko czego skutkiem są objawy!
Dławienie -> Moto chodzi na 3 garki
Kichanie/Strały -> Załapuje gar z lichą świecą i inicjuje eksplozję w wydechu...
=========
Wymienić świece!

No to co tu da synchro?? Spotkałeś się kiedyś z kichaniem przez brak synchronizacji... :?
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez ministerpl » 4/8/2012, 07:39

przy odkrecaniu szarpie i kicha. Swiece nowki ze sklepu !!!!
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54

Postprzez Seba_ER5 » 4/8/2012, 08:11

zalewa Ci go... Gazniki do reglacji. A moz eproblem z kranikiem albo pompa paliwa.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr
cron