FZ 750 95r Grzeje siÄ™ - chyba
Posty: 10
• Strona 1 z 1
FZ 750 95r Grzeje siÄ™ - chyba
Pisze chyba, bo może to normalne w tym moto sam już nie wiem.
Dziś wymieniłem termostat i wszystkie czujniki przy nim a są chyba 3.
Co prawda był używany ale ze sprawnego moto i objawy mam te same co wczesniej tzn:
Podczas jazdy wskazówka nie przekracza połowy zielonego pola więc jest ok. Jak moto stoi na wolnych obrotach to wskazowka wedruje do czerwonego pola, jak już go dotknie załącza się wentylator.
Wentylator chodzi i utzymuje wskazówkę na granicy czerwonego i zielonego.
PATRZCIE NA RYSUNEK!
Pytanie brzmi:
- czy to normalne zachowanie w tym moto?
- nie przegrzeję silnika jak bede dopuszczał do takich sytuacji? np w korkach?
- czerwone pole zawsze oznaczało dla mnie ze woda się gotuje i zaraz pusci uszczelka pod głowicą albo silnik się zatrze.
[/img]
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)[/url]
Dziś wymieniłem termostat i wszystkie czujniki przy nim a są chyba 3.
Co prawda był używany ale ze sprawnego moto i objawy mam te same co wczesniej tzn:
Podczas jazdy wskazówka nie przekracza połowy zielonego pola więc jest ok. Jak moto stoi na wolnych obrotach to wskazowka wedruje do czerwonego pola, jak już go dotknie załącza się wentylator.
Wentylator chodzi i utzymuje wskazówkę na granicy czerwonego i zielonego.
PATRZCIE NA RYSUNEK!
Pytanie brzmi:
- czy to normalne zachowanie w tym moto?
- nie przegrzeję silnika jak bede dopuszczał do takich sytuacji? np w korkach?
- czerwone pole zawsze oznaczało dla mnie ze woda się gotuje i zaraz pusci uszczelka pod głowicą albo silnik się zatrze.
[/img]

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)[/url]
- Rodger16
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 26/5/2012, 10:00
- Lokalizacja: Płock
Mieszanka jest za bogata nawet. Kupiłem koncentrat typowo motocyklowy do mieszania 50/50 z wodą. Ja wlałem 40% wody.
W chłodnicy nie widziałem czujnika, chyba ze jest jakoś schowany.
Przy termostacie są 2 czujniki. Do pierwszego idą 2 kable a do drugiego jeden. Dodatkowo masa na kablu jest przykręcona.
W chłodnicy nie widziałem czujnika, chyba ze jest jakoś schowany.
Przy termostacie są 2 czujniki. Do pierwszego idą 2 kable a do drugiego jeden. Dodatkowo masa na kablu jest przykręcona.
- Rodger16
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 26/5/2012, 10:00
- Lokalizacja: Płock
Rodger16 napisał(a):Mieszanka jest za bogata nawet. Kupiłem koncentrat typowo motocyklowy do mieszania 50/50 z wodą. Ja wlałem 40% wody.

A to nie jest tak że czerwone pole tutaj to te 105*? CZyli w sumie normalna temperatura do włączenia wentylatora.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Sorki nie zrozumielismy sie. Chodzi mi o mieszanke paliwo powietrze. xD chodzi o to zebys wyregulowal gazniki. Ale najpierw sprawdz kolor swiec.
Jezeli jezdzi zbyt jalowo to to bedzie sie szybciej grzal zwlaszcza podczas stania.
Ja bym tego nie bagatelizowal. W naprawde cieple dni temperatura moze podejsc wysoko ale po zalaczeniu wiatraka powinna spasc. Poziom pplynu w chlodnicy sprawdzales ?
Jezeli jezdzi zbyt jalowo to to bedzie sie szybciej grzal zwlaszcza podczas stania.
Ja bym tego nie bagatelizowal. W naprawde cieple dni temperatura moze podejsc wysoko ale po zalaczeniu wiatraka powinna spasc. Poziom pplynu w chlodnicy sprawdzales ?
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
No właśnie chodzi o to że być może to normalne zachowanie w tym moto.
Miałem kiedyś citroena xantie i tam wskazówka latem w korkach dochodziła do 110 stopni i było to normalne zachowanie.
Może macie namiar na kogoś kto ma lub miał FZ-tkę
Nie będę narazie grzebał i szukał przyczyny bo może sie okazać że tu wcale nie ma żadnej usterki i tak ma być.
Miałem kiedyś citroena xantie i tam wskazówka latem w korkach dochodziła do 110 stopni i było to normalne zachowanie.
Może macie namiar na kogoś kto ma lub miał FZ-tkę
Nie będę narazie grzebał i szukał przyczyny bo może sie okazać że tu wcale nie ma żadnej usterki i tak ma być.
- Rodger16
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 26/5/2012, 10:00
- Lokalizacja: Płock
ja bym sie nie przejmowal na postoju w korkach taka temperatura bedzie podchodzila w moim moto podchodzi do 110 stopni wentylator wlacza sie gdzies w okolicach 106 stopni, jeszcze jedna sprawa wylej ten plyn z woda i kup dobry plyn o wysokiej temperaturze wrzenia i nie mieszaj z woda
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
sonycbr77 napisał(a):ja bym sie nie przejmowal na postoju w korkach taka temperatura bedzie podchodzila w moim moto podchodzi do 110 stopni wentylator wlacza sie gdzies w okolicach 106 stopni, jeszcze jedna sprawa wylej ten plyn z woda i kup dobry plyn o wysokiej temperaturze wrzenia i nie mieszaj z woda
Żeby ktoś tego źle nie zrozumiał to dodam, że chodzi o płyn który jest już rozrobiony w fabryce, a nie o lanie koncentratu bez rozrabiania, bo to nie najlepszy pomysł

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości