[Aktualności] Nowy importer MV Agusty w Polsce
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Nowy importer MV Agusty w Polsce
Dyskusja na temat: Nowy importer MV Agusty w Polsce
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowy importer MV Agusty w Polsce
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowy importer MV Agusty w Polsce
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Hehe
Ciekawa sprawa , zajmuje sie ta marka juz dosc dlugo (nie w pl)
Psuje sie to g... , z czesciami problem ogromny (mimo ze niby przeniesli magazyn do modeny ...)
Widac ze znow nie maja kasy na czesci i akcesoria .
Zamowilem oryginalnego tank baga z mv specjal parts (dla klienta ktory zakupij nowego brutala 1090 rr dosc drogi
sprzet ..) dostalem tylko paski do tego tank baga i nikt tam sie nie martwil ze szybka przesylka lotnicza kosztwala 150
eur ...Zamawiam pod klienta klamki frezowane lewa i prawa , przychodzi tylko jedna , 2ga wisi pol roku w backorderze .
Nie mowie juz o podstawowych czesciach zamiennych -- oni nie potrafia utrzymac stoku na oryginalnych owiewkach do jednego modelu
wiec skraszowana fura na ubezpieczeniu czeka srednio pol roku na skompletowanie sie ....
W nowych modelach sa niedoroby - w F4 np odklejaja sie izolacja termiczne od wewnatrz owiewek , w brutalu w przedniej
lampie robi sie akwarium po jezdzie w deszczu akwarium .
Nowej F3 i B3 nie da sie sprowadzic bo chyba jeszcze nie ruszyla produkcja , a tyle bylo bicia piany ...
Goraco odradzam nowemu importerowi utopienia fortuny w tej malo obiecujacej marce ..
To co sie zarobi trzeba potem wydac na obsluge gwarancji - logistyke czesci ( nie placa za dostawe czesci gwarancyjnych )
Moge zapewnic ze kazdy sprzedany egzemplarz wroci z jakims problemem .
Handlowiec z tej fabryki potrafi gadac tylko o nowych naklejkach na nowy model , zero pojecia technicznego tylko cisnie o
zakupy i straszy ze zmieni importera i w ogole nie reprezentuje soba absolutnie niczego ...
Maja tylko fajne logo - bo mv to tak naprawde duza cagiva z logiem MV .<br><hr>robby
Ciekawa sprawa , zajmuje sie ta marka juz dosc dlugo (nie w pl)
Psuje sie to g... , z czesciami problem ogromny (mimo ze niby przeniesli magazyn do modeny ...)
Widac ze znow nie maja kasy na czesci i akcesoria .
Zamowilem oryginalnego tank baga z mv specjal parts (dla klienta ktory zakupij nowego brutala 1090 rr dosc drogi
sprzet ..) dostalem tylko paski do tego tank baga i nikt tam sie nie martwil ze szybka przesylka lotnicza kosztwala 150
eur ...Zamawiam pod klienta klamki frezowane lewa i prawa , przychodzi tylko jedna , 2ga wisi pol roku w backorderze .
Nie mowie juz o podstawowych czesciach zamiennych -- oni nie potrafia utrzymac stoku na oryginalnych owiewkach do jednego modelu
wiec skraszowana fura na ubezpieczeniu czeka srednio pol roku na skompletowanie sie ....
W nowych modelach sa niedoroby - w F4 np odklejaja sie izolacja termiczne od wewnatrz owiewek , w brutalu w przedniej
lampie robi sie akwarium po jezdzie w deszczu akwarium .
Nowej F3 i B3 nie da sie sprowadzic bo chyba jeszcze nie ruszyla produkcja , a tyle bylo bicia piany ...
Goraco odradzam nowemu importerowi utopienia fortuny w tej malo obiecujacej marce ..
To co sie zarobi trzeba potem wydac na obsluge gwarancji - logistyke czesci ( nie placa za dostawe czesci gwarancyjnych )
Moge zapewnic ze kazdy sprzedany egzemplarz wroci z jakims problemem .
Handlowiec z tej fabryki potrafi gadac tylko o nowych naklejkach na nowy model , zero pojecia technicznego tylko cisnie o
zakupy i straszy ze zmieni importera i w ogole nie reprezentuje soba absolutnie niczego ...
Maja tylko fajne logo - bo mv to tak naprawde duza cagiva z logiem MV .<br><hr>robby
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ciekawe, dawno takich bredni nie czytałem... np nowe F3 stoi od tygodnia w Vitresie a szkoda czasu<br><hr>AhmedKomentatorzy napisał(a):Hehe
Ciekawa sprawa , zajmuje sie ta marka juz dosc dlugo (nie w pl)
Psuje sie to g... , z czesciami problem ogromny (mimo ze niby przeniesli magazyn do modeny ...)
Widac ze znow nie maja kasy na czesci i akcesoria .
Zamowilem oryginalnego tank baga z mv specjal parts (dla klienta ktory zakupij nowego brutala 1090 rr dosc drogi
sprzet ..) dostalem tylko paski do tego tank baga i nikt tam sie nie martwil ze szybka przesylka lotnicza kosztwala 150
eur ...Zamawiam pod klienta klamki frezowane lewa i prawa , przychodzi tylko jedna , 2ga wisi pol roku w backorderze .
Nie mowie juz o podstawowych czesciach zamiennych -- oni nie potrafia utrzymac stoku na oryginalnych owiewkach do jednego modelu
wiec skraszowana fura na ubezpieczeniu czeka srednio pol roku na skompletowanie sie ....
W nowych modelach sa niedoroby - w F4 np odklejaja sie izolacja termiczne od wewnatrz owiewek , w brutalu w przedniej
lampie robi sie akwarium po jezdzie w deszczu akwarium .
Nowej F3 i B3 nie da sie sprowadzic bo chyba jeszcze nie ruszyla produkcja , a tyle bylo bicia piany ...
Goraco odradzam nowemu importerowi utopienia fortuny w tej malo obiecujacej marce ..
To co sie zarobi trzeba potem wydac na obsluge gwarancji - logistyke czesci ( nie placa za dostawe czesci gwarancyjnych )
Moge zapewnic ze kazdy sprzedany egzemplarz wroci z jakims problemem .
Handlowiec z tej fabryki potrafi gadac tylko o nowych naklejkach na nowy model , zero pojecia technicznego tylko cisnie o
zakupy i straszy ze zmieni importera i w ogole nie reprezentuje soba absolutnie niczego ...
Maja tylko fajne logo - bo mv to tak naprawde duza cagiva z logiem MV .<br><hr>robby<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moze serie oro na ktore giusta was naciagnal hehehehKomentatorzy napisał(a):Hehe
Ciekawa sprawa , zajmuje sie ta marka juz dosc dlugo (nie w pl)
Psuje sie to g... , z czesciami problem ogromny (mimo ze niby przeniesli magazyn do modeny ...)
Widac ze znow nie maja kasy na czesci i akcesoria .
Zamowilem oryginalnego tank baga z mv specjal parts (dla klienta ktory zakupij nowego brutala 1090 rr dosc drogi
sprzet ..) dostalem tylko paski do tego tank baga i nikt tam sie nie martwil ze szybka przesylka lotnicza kosztwala 150
eur ...Zamawiam pod klienta klamki frezowane lewa i prawa , przychodzi tylko jedna , 2ga wisi pol roku w backorderze .
Nie mowie juz o podstawowych czesciach zamiennych -- oni nie potrafia utrzymac stoku na oryginalnych owiewkach do jednego modelu
wiec skraszowana fura na ubezpieczeniu czeka srednio pol roku na skompletowanie sie ....
W nowych modelach sa niedoroby - w F4 np odklejaja sie izolacja termiczne od wewnatrz owiewek , w brutalu w przedniej
lampie robi sie akwarium po jezdzie w deszczu akwarium .
Nowej F3 i B3 nie da sie sprowadzic bo chyba jeszcze nie ruszyla produkcja , a tyle bylo bicia piany ...
Goraco odradzam nowemu importerowi utopienia fortuny w tej malo obiecujacej marce ..
To co sie zarobi trzeba potem wydac na obsluge gwarancji - logistyke czesci ( nie placa za dostawe czesci gwarancyjnych )
Moge zapewnic ze kazdy sprzedany egzemplarz wroci z jakims problemem .
Handlowiec z tej fabryki potrafi gadac tylko o nowych naklejkach na nowy model , zero pojecia technicznego tylko cisnie o
zakupy i straszy ze zmieni importera i w ogole nie reprezentuje soba absolutnie niczego ...
Maja tylko fajne logo - bo mv to tak naprawde duza cagiva z logiem MV .<br><hr>robby<br>Komentatorzy napisał(a):ciekawe, dawno takich bredni nie czytałem... np nowe F3 stoi od tygodnia w Vitresie a szkoda czasu<br><hr>Ahmed<br>
i ktore sie w ogole nie sprzeda albo sie zj..bie zanim sie sprzeda , oltarzyk na 2 kolkach heh
Goraco nie polecam nikomyu tego szajsu , mysle ze mleczek tez ...<br><hr>robby
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Hehe
Ciekawa sprawa , zajmuje sie ta marka juz dosc dlugo (nie w pl)
Psuje sie to g... , z czesciami problem ogromny (mimo ze niby przeniesli magazyn do modeny ...)
Widac ze znow nie maja kasy na czesci i akcesoria .
Zamowilem oryginalnego tank baga z mv specjal parts (dla klienta ktory zakupij nowego brutala 1090 rr dosc drogi
sprzet ..) dostalem tylko paski do tego tank baga i nikt tam sie nie martwil ze szybka przesylka lotnicza kosztwala 150
eur ...Zamawiam pod klienta klamki frezowane lewa i prawa , przychodzi tylko jedna , 2ga wisi pol roku w backorderze .
Nie mowie juz o podstawowych czesciach zamiennych -- oni nie potrafia utrzymac stoku na oryginalnych owiewkach do jednego modelu
wiec skraszowana fura na ubezpieczeniu czeka srednio pol roku na skompletowanie sie ....
W nowych modelach sa niedoroby - w F4 np odklejaja sie izolacja termiczne od wewnatrz owiewek , w brutalu w przedniej
lampie robi sie akwarium po jezdzie w deszczu akwarium .
Nowej F3 i B3 nie da sie sprowadzic bo chyba jeszcze nie ruszyla produkcja , a tyle bylo bicia piany ...
Goraco odradzam nowemu importerowi utopienia fortuny w tej malo obiecujacej marce ..
To co sie zarobi trzeba potem wydac na obsluge gwarancji - logistyke czesci ( nie placa za dostawe czesci gwarancyjnych )
Moge zapewnic ze kazdy sprzedany egzemplarz wroci z jakims problemem .
Handlowiec z tej fabryki potrafi gadac tylko o nowych naklejkach na nowy model , zero pojecia technicznego tylko cisnie o
zakupy i straszy ze zmieni importera i w ogole nie reprezentuje soba absolutnie niczego ...
Maja tylko fajne logo - bo mv to tak naprawde duza cagiva z logiem MV .<br><hr>robby<br>
Nie bronię marki ,ale jak czytam Twoją dramatyczną wypowiedż to nachodzi mnie refleksja.MV na swiecie jest traktowana jako dodatek do ferrari,czyli stać na nią nie wszystkich ,a już mentalnie nie stać przeciętnego użytkownika używanej CBR ,kupionej na kredyt z myśla zwrotu po połozeniu jej na ubezpieczenie.Po prostu jaki rynek takie traktownie przez producenta.Zastanawia mnie też dlaczego na MV startował w IDM Michael Schumacher,skoro była taka awaryjna?
Co do pojecia technicznego personelu ,to samo mozna powiedziec o każdej kadrze kierowniczej importera jakiejkolwiek marki w Polsce.Gdyby nie wiedza i zaangazowanie dealerów to nikt nie powinien kupic ani Hondy ,ani Suzuki ,ani tym bardziej BMW.Wiedza kadry kierowniczej ogranicza sie do wręczenia wizytówki i przedstawienia ceny produktu.Myślę że importera MV na polskim popapranym rynku czeka spora praca i cierpliwość.<br><hr>Zuzanna
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ciekaw jestem ile razy w swoim życiu byłeś posiadacze MV A.... zapewne ani razu a jezeli juz to jakiegos starego wyj... wiec oszczedz swoich cennych komentarzy i zacznij moze doceniac produkty z ryzu bo zapewne Twoim zdaniem one są lepsze, łądniejsze i WOGOLE .... <br><hr>AhmedKomentatorzy napisał(a):Hehe
Ciekawa sprawa , zajmuje sie ta marka juz dosc dlugo (nie w pl)
Psuje sie to g... , z czesciami problem ogromny (mimo ze niby przeniesli magazyn do modeny ...)
Widac ze znow nie maja kasy na czesci i akcesoria .
Zamowilem oryginalnego tank baga z mv specjal parts (dla klienta ktory zakupij nowego brutala 1090 rr dosc drogi
sprzet ..) dostalem tylko paski do tego tank baga i nikt tam sie nie martwil ze szybka przesylka lotnicza kosztwala 150
eur ...Zamawiam pod klienta klamki frezowane lewa i prawa , przychodzi tylko jedna , 2ga wisi pol roku w backorderze .
Nie mowie juz o podstawowych czesciach zamiennych -- oni nie potrafia utrzymac stoku na oryginalnych owiewkach do jednego modelu
wiec skraszowana fura na ubezpieczeniu czeka srednio pol roku na skompletowanie sie ....
W nowych modelach sa niedoroby - w F4 np odklejaja sie izolacja termiczne od wewnatrz owiewek , w brutalu w przedniej
lampie robi sie akwarium po jezdzie w deszczu akwarium .
Nowej F3 i B3 nie da sie sprowadzic bo chyba jeszcze nie ruszyla produkcja , a tyle bylo bicia piany ...
Goraco odradzam nowemu importerowi utopienia fortuny w tej malo obiecujacej marce ..
To co sie zarobi trzeba potem wydac na obsluge gwarancji - logistyke czesci ( nie placa za dostawe czesci gwarancyjnych )
Moge zapewnic ze kazdy sprzedany egzemplarz wroci z jakims problemem .
Handlowiec z tej fabryki potrafi gadac tylko o nowych naklejkach na nowy model , zero pojecia technicznego tylko cisnie o
zakupy i straszy ze zmieni importera i w ogole nie reprezentuje soba absolutnie niczego ...
Maja tylko fajne logo - bo mv to tak naprawde duza cagiva z logiem MV .<br><hr>robby<br>Komentatorzy napisał(a):ciekawe, dawno takich bredni nie czytałem... np nowe F3 stoi od tygodnia w Vitresie a szkoda czasu<br><hr>Ahmed<br>Komentatorzy napisał(a):Moze serie oro na ktore giusta was naciagnal heheheh
i ktore sie w ogole nie sprzeda albo sie zj..bie zanim sie sprzeda , oltarzyk na 2 kolkach heh
Goraco nie polecam nikomyu tego szajsu , mysle ze mleczek tez ...<br><hr>robby<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
u nas Brutale 675 powinna kosztowac w okolicy 36-37tys zł wtedy ma szanse na jakiś rozsądny poziom sprzedaży oczywiście dla takiej niszowej marki
ale kilkadziesiÄ…t sztuk rocznie by spokojnie sprzedali
we Włoszech cena to 8990 euro
<br><hr>eMVau
ale kilkadziesiÄ…t sztuk rocznie by spokojnie sprzedali
we Włoszech cena to 8990 euro
<br><hr>eMVau
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości