Zobacz wątek - Wymiana napędu
NAS Analytics TAG

Wymiana napędu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wymiana napędu

Postprzez cichy » 22/5/2006, 14:52

Nowy napęd

Właśnie szykuje się do wymiany opon i zestawu napędowego.
W związku z tym mam kilka pytań
1. Jak łańcuch zastosować?
2. I czy zastosować aluminiową zębatkę?
Aluminiowa jest leciutka, ale mechanik straszył mnie że może nie wytrzymać tak długo jak łańcuch. I co wtedy.
3.Będę musiał wyrzucić całkiem dobry łańcuch, czy mogę wymienić samą zębatkę w tym przypadku.?
Dotychczas przy wymianie zestawu zębatki zawsze wyglądały jak nowe, tylko łańcuch był wyciągnięty, ale nie miałem nigdy aluminiowej.

Zastanawiam się też nad założeniem mniejszego łańcucha 520 zamiast 530.
Będzie to X-ring firmy DID.
4.Jeżeli kupuje łańcuch węższy czyli 520 to długość będzie taka sama, czy też muszę kupić dłuższy o odpowiednią ilość ogniw?

Łańcuch 520 w wersji hiper wzmocnionej (520ZVM2) jest w podobnej cenie co 530 w wersji super wzmocnionej (530VM)- ten jest chyba o klasę niższy, ale też X-ring.

5. Czy różnica w żywotności tych dwóch modeli będzie duża i na korzyść którego?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez cichy » 22/5/2006, 15:21

A czemu chcesz sie pozbyć tych 520-tek?
Długośc będzie pasowała? Seryjnie powinien być 530 108 ogniw.
DID-a kupuje w intercarsie znajomy daje mi tam dobre ceny.
Napisz co to za łańcuch, jak załatwisz te oponki to sie spotkamy i dogadamy.
Zapodaj na priv. jakiś nr. tel. albo gg, skype.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez Pająk » 22/5/2006, 16:01

Evil ta twoja kawa ma 140 kucy ? coś mi się zdaje że ściemniasz ;)
PS:widzialem cię dziś na tvn turbo jak to było ogień ogień i jeszcze raz ogień ?
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez cichy » 22/5/2006, 16:23

Aha. Jeszcze jedno.
Jakiej firmy zębatki?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez MATI.smg » 23/5/2006, 09:37

Ale Cie Evil Pająk zjechał hiehiehie ; ]

Chciałbym to zobaczyc ; ]
MATI.smg
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19

Postprzez cichy » 24/5/2006, 12:58

A jak to będie z długością?
Jeżeli chcę wstawić 520 zamist 530, to muszę kupić dłuższy?
Czy parametr o nazwie "tensile strengh" oznaca odporność na rozciąganie?
Zębatki firmy JT to wyższa czy raczej niższa półka?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez MAREKSP1 » 24/5/2006, 13:50

Jezeli chodzi o zebatki to polecam pbr.co do jt to nie mam przekonania.
MAREKSP1
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 9/5/2006, 12:37

Postprzez cichy » 24/5/2006, 14:16

evil napisał(a):łańcuch musi być takiej samej długości. po co Ci dłuższy?!
co do zębatek JT, to wszystko zależy od tego, czy to jakaś taniocha, czy też produkt z tzw. "wysokiej półki"


Może sprecyzuje pytanie.

Czy łańcuch 520 o tej samej ilości ogniw co 530 bedzie miał tę samą długość?
Czy 520 jest oznaczeniem serokości, cy także i długości ogniwka?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez cichy » 24/5/2006, 14:57

W oryginale jest 530- 108 ogniw.
Zębatki 16 i 42 zęby.
Czyli potrzebuje 520 108 ogniw i zębatki 16 i aluminiową 42 zęby na tył, tylko że węższą do tego łańcucha. Najlepiej firmy afam.
Chyba dobrze to sobie poskładałem.
Tylko że ciągle się zastanawiam czy to wytrzyma.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr