Zobacz wÄ…tek - Cieknaca pompa paliwa Cbr F3
NAS Analytics TAG

Cieknaca pompa paliwa Cbr F3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Cieknaca pompa paliwa Cbr F3

Postprzez bart69as » 5/3/2012, 22:38

Witam. Z racji tego ze moja pompa miala urwany przewod ktorego nie dalo sie przedluzyc (przylutowac) zamowilem na allegro inna. Okazalo sie ze przecieka. Pompa niby jest nierozbieralna ale zrobilem z dwoch jedna. Pracuje bardzo dobrze tylko teraz po dluzszym czasie zaczela przeciekac w polowie na laczeniu obu czesci.

Ponizej daje linka zeby bylo wiadomo o jaka pompe chodzi.

Ma ktos jakis pomysl jak to zaizolowac lub jakiego kleju uzyc zeby zdalo egzamin??

Penie najlepiej bylo by zespawac ale nie wiem czy koszty nie przekroczyly by wartosci innej uzywanej pompy, a na inna narazie sobie pozwolic nie moge bo jestem splukany z kasy.

http://www.google.pl/imgres?q=pompa+pal ... 9,r:1,s:69
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Przemo_rene » 6/3/2012, 12:50

jak nie stać Cię na nową/używaną nie cieknącą (nie kupuj najtańszej!) pompę to poczekaj i po prostu dozbieraj kasę i taką kup. Sorry ale jedyna opcja bo inne to druciarstwo.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez bart69as » 6/3/2012, 16:42

Chodzi tylko zeby na tej pompie pojezdzic ze dwa trzy tygodnie, a pozniej wiadomo kupie nowa.

Udalo mi sie ja w profesjonalny sposob zaizolowac, wydaje mi sie ze spawy czy kleje nie nie beda lepsze niz moj pomysł:P

Nałożylem na cala pompe kilka ciasnych szerokich uszczelek i nie bedzie miala ktoredy zupa uciekac.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Przemo_rene » 7/3/2012, 08:28

ale będzie się gromadzić pod uszczelkami. Beznyzna przenika tak małe nierówności, że byś nie uwierzył ;) Przerabiałem to u siebie z uszczelką baku od pompy paliwa (pompa w baku) Tam nie ma i-ringa tylko hydrostatyczna uszczelka rozporowa. Nowa za 180zł nie pomagała. W końcu klej do szyb i przygotowanie wszystkiego konkretnie przed tym i trzyma do dziś bez nawet nutki zapachu benzyny. No ale TL1000 ogólnie ma z tym elementem wadę fabryczną więc dużo się nie poradzi.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez komarcc » 7/3/2012, 11:27

bart69as napisał(a):Chodzi tylko zeby na tej pompie pojezdzic ze dwa trzy tygodnie, a pozniej wiadomo kupie nowa.

Udalo mi sie ja w profesjonalny sposob zaizolowac, wydaje mi sie ze spawy czy kleje nie nie beda lepsze niz moj pomysł:P

Nałożylem na cala pompe kilka ciasnych szerokich uszczelek i nie bedzie miala ktoredy zupa uciekac.


To się zdziwisz, klej byłby znacznie lepszy, spawanie nie wiem czyby przeszło, bo to jednak benzyna, a plastik+benzyna to wiadomo co, ale klej odporny na paliwo itp, byłby najlepszy, nawet używałem już takiego czegoś, ale nazwy nie pamiętam, a pokleiłem tym zbiornik paliwa od piły łańcuchowej i nic nie miało prawa cieknąć.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez bart69as » 9/3/2012, 15:03

To nie jest plastikowa ani aluminiowa pompa, nie wiem czy to jest jakas stal. Zrobilem tez jakims klejem a pozniej ponakladalem te uszczelki wiec teoretycznie te paliwo nie bedzie mialo ktoredy uciekac.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê