Zobacz wÄ…tek - Fazer 600cm 1999 - czy warto
NAS Analytics TAG

Fazer 600cm 1999 - czy warto

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Fazer 600cm 1999 - czy warto

Postprzez 4est » 10/5/2007, 21:53

Witam.
Jak w temacie. Znalazlem takiego sprzeta, kupiony w polsce, 2 wlasciciel 40 tys km wyglada na zadbany, byl serwisowany w PJP w wawie (slyszalem niezbyt pochlebne opinie o tym serwisie).
Byla grana gleba - klejona i lakierowana owiewka, lakierowany zbiornik paliwa.
Na foto wyglada raczej OK.
Co tym sadzicie ?
Bylbym zapomnial - wlasciciel ceni nie cale 10 tys. Nie za drogo ?

Dzieki za wszelka pomoc :)
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa


Postprzez GregorMoto » 10/5/2007, 22:19

według mnie cema optymalna, zawsze mozna targowac sie :)) przegldalem kilka ofert fazerów 99' no i powiem ze ceny wchaja sie 9-11 tys wiec cos sie napweno utarguje jesli je wybierzesz! kurcze szkoda ze był po glebie no ale jesli jest ok to czemu nie :)) zycze udanych zakupów :D
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim


Postprzez 4est » 10/5/2007, 22:45

Dzieki za szybka odpowiedz :)
Problem w tym, ze motor krajowy mozna szybciej przeswietlic pod katem jego historii. Co do gledy to chyba nie uda sie znalesc sprzeta z rocznika 99-00 nie zlgebionego :( zawsze jakies przygody sie zdarzaja... Zobaczymy jak wyglada w realu :) Gosc cos sciemnia odnosnie opon wiec pewnie bambosze sa do wymiany, a to juz najmarniej 1KPLN cena w dol :P
Pochwale sie po ogledzinach co byl wart ten sprzet :)
Zamierzam sie jeszcze wybrac do sprawdzenie ramy czy napewno jest prosty...
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa

Postprzez bmroczyk » 11/5/2007, 06:32

Jak zobaczysz to opisz co i jak .... wygladal fazerek :)
POzdro
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez 4est » 11/5/2007, 20:06

Witam.
Bylem, widzialem i tak sobie to wyglada...
Tak jak mowilem, zbiornik i czacha byly malowane (nawet kiepsko dobrany lakier bo widac roznice wzgledem oryginalnego lakieru :( ) reszta wizualnie moze byc. Co zwrocilo moja uwage:

- po gelbie byla spawana czacha - jak sie usiadzie i looknie z gory to przy wyprostowanym kole szpara pomiedzy lagami (prawa, lewa),
a krawedziami owiewki jest rozna z dwoch stron, a powinna byc jednakowa...
- opona tylna moze ma z 1mm bieznika na srodku, jak dla mnie oznaczenie 169 to 16 tydzien 99 roku, a pan twierdzi ze byla wymieniana jakis czas temu...
- odpalil bez bolu na zimnym silniku, pochodzi 2 min na ssaniu, potem trzymal wolne na poziomie okolo 1000rpm, zmartwil mnie tylko odglos jaki wydaje w samochodzie konczace sie lozysko oporowego na sprzegle
- klamka sprzegla tez dziwnie brala - pierwsze 2 cm kompletny luz na lince, a potem strasznie twarda.
Wlascicel twierdzi uwaga: ze wymieniali mu sprezyny na sprzegle cokolwiek to oznacza...
Nie bylo okazji na jazde probna bo trafilismy na oberwanie chmury :(
Jeszcze nie odpuscilem calkowiecie, umowielem sie na jazde do zaprzyjaznionego serwisu na ogledziny.
Co o tym sadzicie ?
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa

Postprzez bmroczyk » 11/5/2007, 20:12

Dobrze zrobiles ... Zgodzil sie na to bez niczego ?
Jesli tak to moze nie jest tak zle ...
Ale zawsze warto sprawdzic niz jezdzic pozniej czyms co rozleci sie na zakrecie ...


Pozdro i udanego wyboru
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez 4est » 11/5/2007, 20:26

Zgodzil sie, przynajmniej tak powiedzial :D
Martwi mnie to sprzeglo :( - wlasnie sprawdzielem w serwisowce i jest mowa o luzie wiec to zjawisko normalne, ale i tak uwazam ze chodzi za ciezko...

Ehh, bylbym zapomnial - wymienial tlumik na Leovince'a i mowi ze robil strojenie gaznikow - nie wiem czy wierzyc czy nie ? Ciekawe czy podczas jazdy probnej da rade sprawdzic ?
Oczywiscie przed sprzedaza (w marcu tego roku) pan wymienil olej w lagach, klocki, kompletny naped... Dziewie sie, ze przed pogonieniem sprzeta chcialo mu sie to robic...
No nic, zobaczymy co z tego wyjdzie :D
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa

Postprzez exuprad » 12/5/2007, 12:17

Luz to normalna sprawa, jednak sprzęgło powinno chodzić gładko. Utarguj do 8k / 8,5 i bierz. Pamiętaj, że to moto miało ostrego szlifa (czasza pęknięta być może dzwon). Jeżeli chciałbyś wymienić te elementy na nowe to wyjdzie ci grubo powyżel 3k. Gaźników nie trzeba regulować po zmianie tłumika!
YZF+Highway To Hell
Avatar użytkownika
exuprad
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28/7/2006, 17:45
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez 4est » 12/5/2007, 13:07

Jestes pewny co do tych gaznikow ? Ja bym sie upieral, ze po zmianie wydechu nalezy stroic ponownie gazniki...
Co do targowania to jasna sprawa, tylny lak jest juz zamkniety, a poza tym lysy :) jesli dobrze looknalem to guma pamieta czasy swietnosci sprzeta tj. 99 rok wiec juz dawno powinna byc przerobiona na doniczke :D
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê