Zobacz wÄ…tek - Zipp Otis 4t
NAS Analytics TAG

Zipp Otis 4t

i inne małe pojemności
_________

Zipp Otis 4t

Postprzez patriq » 28/1/2012, 11:46

Mam Otisa 4t ,chciał bym w nim poprawić v-max ,przyśpieszenie
v-max to tylko 75km/h co mógłbym zrobić żeby szedł ok.100km/h za ok. 400zł ; ) gg 23263506
skuter ma wszystko seryjne ; )
patriq
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28/1/2012, 11:31


Postprzez jackal_pl » 28/1/2012, 14:39

Cylinder o większej pojemności.
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic


Postprzez patriq » 28/1/2012, 20:03

ale tak dokładiej jest to mój 1 skuter i jestem zielony-.- co i jak zrobić ; )
patriq
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28/1/2012, 11:31

Postprzez komarcc » 28/1/2012, 22:04

Na początek napisz jakie posiadasz uprawnienia, to może coś doradzimy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez punk891 » 28/1/2012, 22:34

Strzelam, że karta motorowerowa. A co do tematu, to żeby wycisnąć 100km/h z chińskiego 4t to jedynie zrzucić z przepaści, albo zrobić swapa na jakieś np. piaggio.
KTM EXC 125
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Fantas3k » 29/1/2012, 12:14

Się ciesz że jedzie ci te 75 bo mistrzem prostej jesteś widze i jak by dało rade to byś chciał tym padłem(sorki ale taka prawda) z 150? jak chcesz latac 100+ to kup sobie 125 i juz albo wloz w tego zippa 1,5tysiaca
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez punk891 » 29/1/2012, 13:10

Fantas3k napisał(a):Się ciesz że jedzie ci te 75 bo mistrzem prostej jesteś widze i jak by dało rade to byś chciał tym padłem(sorki ale taka prawda) z 150? jak chcesz latac 100+ to kup sobie 125 i juz albo wloz w tego zippa 1,5tysiaca

Na tym silniku to wątpię, żeby uzyskał takie prędkości, a jeśli nawet by wycisnął ( jakimś cudem po tuningu ) to po pierwszym kilometrze by się chyba rozleciał :)
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez tomera » 29/1/2012, 13:52

100 nie ma szans wycisnac
moj kumpel ma dosc sporo dlubniety i jedzie mi 95 licznikowe z tym ze ja mam suzuki smx 50 i nie mam zegara ale predkosc maksymalna mierzona gpsem to okolo 70 wiec musial by ci ze 120 leciec zeby osiagnac realne 100
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez Mateusz250 » 2/2/2012, 20:05

To 75 to nie jest mało ( nawet licznikowe). Jak chcesz lepsze osiągi to wymieniasz na tuningowe/większe tłumik, cylinder np 80, w 2t zawsze wał ale to 4t więc nie koniecznie, sprzęgło, wariator. To chyba wszystko najważniejsze. Z resztą pewnie napisałem ci to co wiesz, bo na ten temat jest mnóstwo rzeczy w internecie. Nie kupuj markowych części (chyba że nie masz co z kasą robić) bo do chinola się nie opłaca. Znajdź kogoś kto się trochę na tym zna (nie trzeba wybitnego mechanika). Jak się wszystko zrobi tak, jak ma być to zyskasz dużo na przyspieszeniu i v max też wzrośnie tak do licznikowych 90 może nawet trochę więcej. Na koniec pamiętaj, że prawnie motorower musi mieć v max 45km/h.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê