Zobacz wÄ…tek - Stacyka GSXR 600 k1
NAS Analytics TAG

Stacyka GSXR 600 k1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Stacyka GSXR 600 k1

Postprzez smola60 » 13/1/2012, 14:28

Witam panowie chyba dobrze trafiłem z tematem mam problem ze stacyjką , zacina się jak zablokuję kierownicę ciężko jest odblokować a jak się już uda to z zapłonem też jest mały problem oczywiście tylko z obrotem stacyjki no ale nie aż tak jak przy odblokowaniu kierownicy może jakieś rady????? Już smarowałem i dalej tak samo
smola60
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/1/2012, 14:21


Postprzez Szuma_ » 13/1/2012, 14:58

Smar to smar, lepiej coś oczyszczającego jak np WD40 albo coś specjalnie do zamków
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Invi » 13/1/2012, 15:50

Albo wyprostuj kluczyk ;) Mi się działo to samo w SRADzie jak i w K3 jak ponosiłem kluczyk w kieszeni na tyłku.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez komarcc » 13/1/2012, 16:01

Pewnie wilgoć się tam dostała i zrobiła swoje, póki jeszcze nic nie połamałeś w środku, oddaj to do gościa co dorabia klucze, albo zajmuje się zamkami i powinien Ci to bez problemu zrobić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez sonycbr77 » 13/1/2012, 18:51

moze byc juz kluczyk wytarty i tez beda takie objawy podjedz z kluczykiem do goscia co dorabia klucze i on ci powie czy jest zuzyty czy nie
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez rna » 14/1/2012, 11:47

WD40 tylko "wyczyści" po zaaplikowaniu użyłbym czegoś jeszcze do przesmarowania. Można delikatnie smarem łańcuchowym, ale to nie jest najlepsza opcja, aczkolwiek ja tak zrobiłem i ładnie działa.
Avatar użytkownika
rna
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Vergon » 14/1/2012, 12:57

rna napisał(a):Można delikatnie smarem łańcuchowym, ale to nie jest najlepsza opcja, aczkolwiek ja tak zrobiłem i ładnie działa.


Ale porada, jedno wyklucza drugie :roll:

Efekt smarowania smarem do łańcucha będzie taki, że zadziała jak lep na syf i w stacyjce zrobi Ci się bagno.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez smola60 » 14/1/2012, 13:18

WD40 próbowałem może być zużyty kluczyk sprawdzę to na pewno :)dzięki za podpowiedzi
smola60
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/1/2012, 14:21

Postprzez komarcc » 14/1/2012, 13:30

rna napisał(a):WD40 tylko "wyczyści" po zaaplikowaniu użyłbym czegoś jeszcze do przesmarowania. Można delikatnie smarem łańcuchowym, ale to nie jest najlepsza opcja, aczkolwiek ja tak zrobiłem i ładnie działa.


WD40 to preparat, który jednocześnie penetruje, smaruje, czyści itd. więc, jeśli nie wiesz jakie ma właściwości to nic nie pisz i nie wprowadzaj innych w błąd.

Stacyjkę można również potraktować strzykawką z igłą, a w strzykawce płyn hamulcowy, który też świetnie sobie radzi z takimi problemami.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez rna » 14/1/2012, 15:54

komarcc napisał(a):WD-40 to preparat, który jednocześnie penetruje, smaruje, czyści itd. więc, jeśli nie wiesz jakie ma właściwości to nic nie pisz i nie wprowadzaj innych w błąd.


Wybacz, ale wiem jakie ma właściwości. I WD-40 się nie używa do smarowania(oczywiście, jeżeli ci zależy na sprzęcie). Przykład? Zapytaj ludzi, który "przesmarowali" sobie łożyska WD-40. A w składzie WD-40 jest tylko 21% oleju, więc mówi to samo za siebie. "Smarowanie" WD-40 jest tylko chwilowe.

Od spray'u do łańcucha nie robi się bagno w stacyjce, jeżeli zaaplikujesz minimalną ilość. Smarowałem stacyjkę tak dwa lata temu, z braku czegoś innego pod ręką i do tej pory wszystko działa jak należy.
Avatar użytkownika
rna
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez komarcc » 14/1/2012, 19:04

rna napisał(a):
komarcc napisał(a):WD-40 to preparat, który jednocześnie penetruje, smaruje, czyści itd. więc, jeśli nie wiesz jakie ma właściwości to nic nie pisz i nie wprowadzaj innych w błąd.


Wybacz, ale wiem jakie ma właściwości. I WD-40 się nie używa do smarowania(oczywiście, jeżeli ci zależy na sprzęcie). Przykład? Zapytaj ludzi, który "przesmarowali" sobie łożyska WD-40. A w składzie WD-40 jest tylko 21% oleju, więc mówi to samo za siebie. "Smarowanie" WD-40 jest tylko chwilowe.

Od spray'u do łańcucha nie robi się bagno w stacyjce, jeżeli zaaplikujesz minimalną ilość. Smarowałem stacyjkę tak dwa lata temu, z braku czegoś innego pod ręką i do tej pory wszystko działa jak należy.



Tylko mądry inaczej smarowałby łożyska wd40. :lol: Do łożysk są specjalne smary, może napisz jeszcze żebym sobie przeguby w przednich kołach przemył, a później nasmarował wd? Ciekaw jestem jak daleko bym zajechał :?

Wybacz, ale przykład dałeś marny, poza tym co ma łożysko do stacyjki, czy ma jakieś wspólne cechy?

P.S. Fajnych masz znajomych mechaników, że łożyska wd smarują, lepiej nie bierz z nich przykładu.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez rna » 14/1/2012, 20:01

komarcc napisał(a):P.S. Fajnych masz znajomych mechaników, że łożyska wd smarują, lepiej nie bierz z nich przykładu.


1. Jesteś moderatorem, ale chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Powiedz mi: w którym miejscu powiedziałem, że znam mechaników, którzy smarują łożyska wd-40?

komarcc napisał(a):Wybacz, ale przykład dałeś marny, poza tym co ma łożysko do stacyjki, czy ma jakieś wspólne cechy?


2. Definicja przykładu: "fakt, obrazujący lub zgodny z twierdzeniem".
Tak więc moderatorze, czepianie się przykładu jest z deka nierozsądne. Robią to tylko osoby, które nie posiadają argumentacji, a chcą się odgryźć lub osoby zwyczajnie nie rozumiejące go.

3. Dlaczego nie powinno się używać wd-40 do smarowania? Zrób przysługę sobie i innym, którym udzielasz takich rad i poczytaj na ten temat albo pojedz do jakiegoś mechanika, który zna się na rzeczy i zapytaj go o to.

Może zrobię coś, co powinien zrobić moderator: proponuję skończyć wywód na temat smarowania wd-40, bo każdy ma swoje zdanie i niech tak będzie. Ci którzy uważają, że wd-40 można używać jako smaru, niech nim smarują. Ci, którzy tak nie uważają, zapewne będą używali smarów, olei itp.

Może teraz wypowiedzmy się w temacie: niekoniecznie może być problem ze stacyjką.
Tak jak napisał Invinciblee i sonycbr77, wyprostuj klucz, albo dorób nowy, czasem to klucz się wyciera, a nie zapadki w stacyjce.
Avatar użytkownika
rna
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez RUTRA.RD » 16/1/2012, 12:39

wkładasz kluczyk i pchasz go do przodu i przekręcasz w niektórych na odwrót do tylu :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê