Zobacz wątek - Pasek napędu
NAS Analytics TAG

Pasek napędu

i inne małe pojemności
_________

Pasek napędu

Postprzez PKextreme » 4/5/2007, 21:53

Witam zakupiłem sobie skuter pepper czterosów no i chce wymienic pasek napedu no i nie wiem jak go ściągnąc czy na wariatorze jest lewy gwint ?? prosze o pomoc pilne Z góry dziekuje
PKextreme
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4/5/2007, 21:50


Postprzez Kuba111 » 4/5/2007, 22:20

nie, niema lewego gwintu. Normalnie sie odkreca tylko przewaznie jest jak uj mocno zakrecone.
Benelli 491 rr-->Yamaha DT 50 2003r.--> KTM exc 125 ;))
Kuba111
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 15/1/2007, 19:47


Postprzez PKextreme » 4/5/2007, 22:24

Czyli mam odkrecic tylko tą sróbe na wariatorze ??? czy cos jeszcze??
PKextreme
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4/5/2007, 21:50

Postprzez Kuba111 » 4/5/2007, 22:27

no bedziesz musial wyjac caly wariator chyba zeby zdjac pasek. a jak z drugiej strony sie nie bedzie dalo normalnie wyjac to bedziesz musial odkrecic sprzeglo. Ale poczekaj na opinie innych na wszelki wypadek :P
Benelli 491 rr-->Yamaha DT 50 2003r.--> KTM exc 125 ;))
Kuba111
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 15/1/2007, 19:47

Postprzez PKextreme » 4/5/2007, 22:30

No a jak odkrecic tÄ… srube na wariatorze bo on sie przeciez z niÄ… kreci jak to zaklinowac i gdzie zeby nic nie popsuc??
PKextreme
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4/5/2007, 21:50

Postprzez fingerboy277 » 5/5/2007, 11:52

Witam
Jeżeli chcesz wszystkiego się dowiedzieć odwiedź http://skutery.slask.pl/forumsks/index.php. A tą śrubę da się odkręcić tylko wcześniej musisz mieć klucz do zablokowania wariatora. http://skuterdoktor.pl/index.php?cPath=386_650 tu masz klucze do blokady zewnętrznej tarczy wariatora, wcześniej skontaktuj się z nimi który pasuje do silników 139QMB.
Ostatnio edytowano 6/5/2007, 00:04 przez fingerboy277, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
fingerboy277
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 12/4/2007, 19:43
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez PKextreme » 5/5/2007, 13:57

no i ostanie pytania :
1. czy moduł sterujący który kupiłem i jest nie orginalny ale działa moze spowalniac skutera
2.czy w 4sówach tez jest blokada na róze wydechowej bo ja mam cos tam ale nie wiem czy to jest odprowadzenie powietrza czy co????? to znajduje sie w tym miejscu gdzie jest ten wiatraczek do schłodzania silnika tylko to idzie do róły i nie wiem co to jest;/
PKextreme
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4/5/2007, 21:50

Postprzez fingerboy277 » 6/5/2007, 00:03

W skuterach tych moduł jest blokowany, jeżeli kupiłeś inny moduł (odpowiedni) to skuter nie powinien "spowalniać" ale powinien wkręcać się na wyższe obroty, szybciej na nie wchodzić i w efekcie powinien przynieść leszy v-max ew. przyśpieszenie. Oczywiście są to niewielkie różnice. W czterosuwach są oczywiście blokady na tłumiku, na kolanku zazwyczaj. A to co idzie Ci koło wiatraka to jest zawirowywacz spalin, inaczej katalizator. Przy ściąganiu blokad zwykle się go ucina, ponieważ on także powoduje spadek mocy (osiągów generalnie).
Avatar użytkownika
fingerboy277
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 12/4/2007, 19:43
Lokalizacja: Sosnowiec



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê