[Honda] Honda CBR600RR i Honda CBF600SA w teście
Posty: 9
• Strona 1 z 1
[Honda] Honda CBR600RR i Honda CBF600SA w teście
Dyskusja na temat: Honda CBR600RR i Honda CBF600SA w teście
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR600RR i Honda CBF600SA w teście
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR600RR i Honda CBF600SA w teście
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
CBR600 RR BOŻE !!!! DZIEKUJE ZA TEN CUD TECHNIKI REWELACJA . ŻONA NIE POZWALA MI TRZYMAĆ TEJ LALKI W SYPIALNI A SZKODA SZKODA !!!! BRAK SŁÓW DO OPISANIA SUPER SPRZĘT ZROBIŁEM JUŻ 10 TYŚ I CO NOC MI SIĘ ŚNI A NIESTETY ZA OKNEM ZIMA SNIEG I O!!!
ABY DO LATA !!! DO WIOSNY POPRAWKA !!!!!<br><hr>AMUCH
ABY DO LATA !!! DO WIOSNY POPRAWKA !!!!!<br><hr>AMUCH
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja zasuwam rr3 od kilku miesiecy i tez sie zastanawialem nad powodem grzania silnika... rozmawialem z kumplem mechannikime i powiedzial mi ze to norma... 104-106 jak postoisz w korkach... kumpel kupil rr1000 Fireblade z 2005 we wtorek i ma to samo... tez kombinowal co sie dzieje.... aluminiowe silniki...Komentatorzy napisał(a):Miałem dwie F4i, teraz mam RR '05, CBF nie jeździłem. Wg mnie skrzynia działa bardzo precyzyjnie, dzwigienkę wystarczy dotykać i biegi same wchodzą (bez sprzegła oczywiście). Luzu w ukł. przeniesienia napędu nie odczuwam, a już na pewno nie odczuwam z tego powodu bujania w zakretach. Pozycja jest wygodna (przynajmniej przy moim niewielkim wzroście) akurat do jazdy po mieście, na trasy trochę gorzej, głównie ze względu na zbyt małą owiewkę. Nadaje sie do miasta rownież dlatego, że silnik dobrze znosi niskie obroty, VI można włączać już od ok. 3,5 tys. obr./min. Zawieszenia mozna sobie ustawić bardzo miękkie (jak ktoś lubi), jak w kanapowcu. Generalnie ludzie raczej narzekają, że zawieszenia są zbyt miękkie a nie twarde, szczególnie przód. Jakiejś szczególnej skłonności do trzepotania nie ma, ale przy mocnym odkręceniu kierownica jednak robi się "wiotka". Nie zwrociliscie uwagi ze silnik w korkach mocno sie grzeje i często włącza się wentylator dmuchając gorącem.
Trzeba tym motorkiem pojedzić dłużej żeby go wyczuć, bo na pierwsze subiektywne odczucia wpływa szokująca początkowo pozycja "nad przednim kołem".<br><hr>mirkomz<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
motor jest b.dobry ale mam ostatnio problem z zapaleniem.bezyna dochodzi rozrusznik mieli ale co jest nie ma prondu na swiecach .co mam zrobic i jak moge ten problem rozwionzac .<br><hr>lolo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dla zainteresowanych prowadzę bloga na temat RR'ki (rocznik 2005): <a href="http://cbr600rr.blog.pl" target="blank" class="link">http://cbr600rr.blog.pl</a><br><hr>BartZX
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja wiem jak go rozwiązać -Komentatorzy napisał(a):motor jest b.dobry ale mam ostatnio problem z zapaleniem.bezyna dochodzi rozrusznik mieli ale co jest nie ma prondu na swiecach .co mam zrobic i jak moge ten problem rozwionzac .<br><hr>lolo<br>

najpierw zacznj od słownika otrograficznego

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O Boze usmialem sie okrutnie czytajac ten artykul, swietny styl, swietny humor, genialne porownania, swietne sprzety, chociaz jak dla mnie rr to to !<br><hr>Mikson
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dla mnie ten tekst to mistrzostwo świata.
Co zdanie banan pojawiał się na mojej twarzy !! Brawo dla autora ... szacun
<br><hr>kristofer_wwa
Co zdanie banan pojawiał się na mojej twarzy !! Brawo dla autora ... szacun

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam mam pyt. chce kupic cbr f4 i co wybrac f4i czy f4i sport- jakie sa roznice procz kanapy i ile pala te sprzety ??? Z gory dziekuje .<br><hr>daniSV650NKomentatorzy napisał(a):Miałem dwie F4i, teraz mam RR '05, CBF nie jeździłem. Wg mnie skrzynia działa bardzo precyzyjnie, dzwigienkę wystarczy dotykać i biegi same wchodzą (bez sprzegła oczywiście). Luzu w ukł. przeniesienia napędu nie odczuwam, a już na pewno nie odczuwam z tego powodu bujania w zakretach. Pozycja jest wygodna (przynajmniej przy moim niewielkim wzroście) akurat do jazdy po mieście, na trasy trochę gorzej, głównie ze względu na zbyt małą owiewkę. Nadaje sie do miasta rownież dlatego, że silnik dobrze znosi niskie obroty, VI można włączać już od ok. 3,5 tys. obr./min. Zawieszenia mozna sobie ustawić bardzo miękkie (jak ktoś lubi), jak w kanapowcu. Generalnie ludzie raczej narzekają, że zawieszenia są zbyt miękkie a nie twarde, szczególnie przód. Jakiejś szczególnej skłonności do trzepotania nie ma, ale przy mocnym odkręceniu kierownica jednak robi się "wiotka". Nie zwrociliscie uwagi ze silnik w korkach mocno sie grzeje i często włącza się wentylator dmuchając gorącem.
Trzeba tym motorkiem pojedzić dłużej żeby go wyczuć, bo na pierwsze subiektywne odczucia wpływa szokująca początkowo pozycja "nad przednim kołem".<br><hr>mirkomz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości