KXF 250 2006 - REMONT !!!!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
KXF 250 2006 - REMONT !!!!
Witam
Przyszło mi remont zrobić w kxf.. Rysa na cylindrze - nie da się jej usunąć, wyhonować - jedynie pomniejszyć. Jest na 3/4 cylindra. Niewiele, ale zawsze kompresja będzie uciekać.
Zawory do wymiany i tłok..
Pytanie następujące :
Nie chce się pakować w bóg wie jakie koszta.. Opcje są takie :
Albo: Cylinder vertex (798 zł) + tłok prox (400) + zawory stalowe prox'a
albo : tłok prox + zawory oryginalne tytanowe
+ robocizna z uszczelkami i płynami 600 zł..
Proszę o rady, ew. sugestie. Chce się w 3000 zamknąć.
Pozdrawiam.
Duriv
Przyszło mi remont zrobić w kxf.. Rysa na cylindrze - nie da się jej usunąć, wyhonować - jedynie pomniejszyć. Jest na 3/4 cylindra. Niewiele, ale zawsze kompresja będzie uciekać.
Zawory do wymiany i tłok..
Pytanie następujące :
Nie chce się pakować w bóg wie jakie koszta.. Opcje są takie :
Albo: Cylinder vertex (798 zł) + tłok prox (400) + zawory stalowe prox'a
albo : tłok prox + zawory oryginalne tytanowe
+ robocizna z uszczelkami i płynami 600 zł..
Proszę o rady, ew. sugestie. Chce się w 3000 zamknąć.
Pozdrawiam.
Duriv
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
zależy ile zamierzasz tym śmigać, ale ja jestem zdania że jak robić to raz a konkretnie, potem na pewno nie będziesz żałował, ja kiedyś oszczędzałem i robiłem jak najtaniej motor, to więcej stał i się psuł jak nim jeździłem, a teraz jak sobie ogarnąłem ktm, w którego nie żałowałem kasy to śmigam aż miło
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości