[Aktualności] Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia,...
Posty: 3
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia,...
Dyskusja na temat: Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia, akcesoria i dane techniczne
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia, akcesoria i dane techniczne
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia, akcesoria i dane techniczne
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Małe sprostowanie zarówno haska jak i bmw mają z tymi silnikami tyle wspólnego co Pan gadżet z tańcem. Silniki te co prawda powsały na zamówienie BMW ale skonstruowane i wyprodukowane w całości przez Rotaxa. Zresztą prawie wszyscy przmilczeli fakt że odbiły się one czkawką dla BMW w pierwszych latach produkcji - praktycznie każdy motocykl z lat 2006-2007 po kilku ,czasami kilkunastu tysiącach km kończył w serwisie z silnikiem do wymiany.Oprócz tego ciekło z nich jak ze smarowozów szczególnie sopd pokrywy zaworów jak i chłodnicy oleju. Aha żebym nie zapomniał dodatkowo stuki i puki większe niż w suzuki:). Dodajmy do tego skrzynie biegów z papieru i mamy pełen obraz. Chociaż muszę przyznać że jeżeli chodzi o osiągi i duży moment obrotowy o dołu jak na twina przstało to fajnie się można pobawić. Ale z drugiej strony jak na pojemność 800/900 to i tak żadnego szału nie ma. Jedyne co mnie w nim użekło to zastosowany tłumik drgań konstrukcji rotaxa.
<br><hr>aviator
<br><hr>aviator
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
rotax to kojarzy mi się z silnikami do kosiarek, to może stąd taki dźwięk wydają te bmk-i?<br><hr>monthyKomentatorzy napisał(a):Małe sprostowanie zarówno haska jak i bmw mają z tymi silnikami tyle wspólnego co Pan gadżet z tańcem. Silniki te co prawda powsały na zamówienie BMW ale skonstruowane i wyprodukowane w całości przez Rotaxa. Zresztą prawie wszyscy przmilczeli fakt że odbiły się one czkawką dla BMW w pierwszych latach produkcji - praktycznie każdy motocykl z lat 2006-2007 po kilku ,czasami kilkunastu tysiącach km kończył w serwisie z silnikiem do wymiany.Oprócz tego ciekło z nich jak ze smarowozów szczególnie sopd pokrywy zaworów jak i chłodnicy oleju. Aha żebym nie zapomniał dodatkowo stuki i puki większe niż w suzuki:). Dodajmy do tego skrzynie biegów z papieru i mamy pełen obraz. Chociaż muszę przyznać że jeżeli chodzi o osiągi i duży moment obrotowy o dołu jak na twina przstało to fajnie się można pobawić. Ale z drugiej strony jak na pojemność 800/900 to i tak żadnego szału nie ma. Jedyne co mnie w nim użekło to zastosowany tłumik drgań konstrukcji rotaxa.
<br><hr>aviator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości