Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia,...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia,...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia,...

Postprzez Åšcigacz » 5/9/2011, 09:50

Dyskusja na temat: Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia, akcesoria i dane techniczne
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nuda 900 i Nuda 900R - zdjęcia, akcesoria i dane techniczne
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 09:50

Małe sprostowanie zarówno haska jak i bmw mają z tymi silnikami tyle wspólnego co Pan gadżet z tańcem. Silniki te co prawda powsały na zamówienie BMW ale skonstruowane i wyprodukowane w całości przez Rotaxa. Zresztą prawie wszyscy przmilczeli fakt że odbiły się one czkawką dla BMW w pierwszych latach produkcji - praktycznie każdy motocykl z lat 2006-2007 po kilku ,czasami kilkunastu tysiącach km kończył w serwisie z silnikiem do wymiany.Oprócz tego ciekło z nich jak ze smarowozów szczególnie sopd pokrywy zaworów jak i chłodnicy oleju. Aha żebym nie zapomniał dodatkowo stuki i puki większe niż w suzuki:). Dodajmy do tego skrzynie biegów z papieru i mamy pełen obraz. Chociaż muszę przyznać że jeżeli chodzi o osiągi i duży moment obrotowy o dołu jak na twina przstało to fajnie się można pobawić. Ale z drugiej strony jak na pojemność 800/900 to i tak żadnego szału nie ma. Jedyne co mnie w nim użekło to zastosowany tłumik drgań konstrukcji rotaxa.
<br><hr>aviator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 19:49

Komentatorzy napisał(a):Małe sprostowanie zarówno haska jak i bmw mają z tymi silnikami tyle wspólnego co Pan gadżet z tańcem. Silniki te co prawda powsały na zamówienie BMW ale skonstruowane i wyprodukowane w całości przez Rotaxa. Zresztą prawie wszyscy przmilczeli fakt że odbiły się one czkawką dla BMW w pierwszych latach produkcji - praktycznie każdy motocykl z lat 2006-2007 po kilku ,czasami kilkunastu tysiącach km kończył w serwisie z silnikiem do wymiany.Oprócz tego ciekło z nich jak ze smarowozów szczególnie sopd pokrywy zaworów jak i chłodnicy oleju. Aha żebym nie zapomniał dodatkowo stuki i puki większe niż w suzuki:). Dodajmy do tego skrzynie biegów z papieru i mamy pełen obraz. Chociaż muszę przyznać że jeżeli chodzi o osiągi i duży moment obrotowy o dołu jak na twina przstało to fajnie się można pobawić. Ale z drugiej strony jak na pojemność 800/900 to i tak żadnego szału nie ma. Jedyne co mnie w nim użekło to zastosowany tłumik drgań konstrukcji rotaxa.
<br><hr>aviator<br>
rotax to kojarzy mi się z silnikami do kosiarek, to może stąd taki dźwięk wydają te bmk-i?<br><hr>monthy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê