Pełna moc w 110ccm
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Pełna moc w 110ccm
Witam wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć jak uzyskać maksymalną kompresję w silniku 110ccm. Jakie uszczelki stosować i czy sylikon okaże się pomocny? O czym należy pamiętać i na co zwrócić uwagę przy montażu cylindra i głowicy. Czy moc silnika zależy od dokładności skręcenia poszczególnych elementów?
-
kajba11 - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 20/8/2010, 20:43
- Lokalizacja: Lubin
na pewno odpowiednie złozenie gwarantuje najwyzsze osiągi. ale czy skręcisz jakies srubki nieco lzej a inne nieco mocniej to nic ci nie da. kumpel pracuje w chinszczyźnie i sobie odpicował taki silniczek, wsadził jakis sporetowy układ elektryczny kompletny, mniejsze koło zamachowe, jakis inny moduł wsadził głowice z wiekszymi zaworami, i wałek z wiekszymi kjrzywkami, plus cos w gaźniku. i w zasadzie potem w crossiku z pierwszego biegu nie ruszał nigdy ;P bo od razu koło. z 2jki trzeba było spokojniej gaz odkrecac. mała pojemnosc ale to lepiej sie na obroty wkręcało niz mój 525 ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
napisałem juz wszystko innych opcji nie ma 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości