GSXR 400 / CBR 400 / itp.
Posty: 16
• Strona 1 z 1
GSXR 400 / CBR 400 / itp.
Mam do Was pytanie, otóż czy ktoś spotkał sie w polsce z takimi modelami jak :
1 GSXR 400
2 CBR 400 /RR
3 Bandit 400
4 FZR 400 RR
ja musze sie przyznać że dopiero dzisiaj sie dowiedziałem o ich istnieniu
jestem ciekaw czy są dostępne w polsce, jak stoją z częściami, jakie są wady/zalety itp. i czy opłaca sie nabyć jeden z tych modeli. Jeżeli coś wiecie to piszcie.
PS: Używałem opcji "szukaj" ale nic konkretnego nie znalazłem
( może słabo szukałem
)
Pozdrawiam.
1 GSXR 400
2 CBR 400 /RR
3 Bandit 400
4 FZR 400 RR
ja musze sie przyznać że dopiero dzisiaj sie dowiedziałem o ich istnieniu


PS: Używałem opcji "szukaj" ale nic konkretnego nie znalazłem


Pozdrawiam.
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
- &rew
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 253
- Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
- Lokalizacja: Kutno
Ja zaczynałem od GSF400 z 93 roku(zaraz po motorynkach i innych popierdułkach) uzbierałem kasę i kupiłem to moje pierwsze większe cudo od jakiegoś doktorka.Była to 4 rzędó wa na cieczy , coś koło 50 hp i v/max160.Dla mnie owiele za ciężki motocykl jak na tamte czasy(około210kg) dlatego miałem kilka wywrotek.Na miasto super w trasie gorzej , typowy golas i w dłuzszej trasie mało wygodnie. Jeżeli chodzi o wady mechaniczne to miałem straszne wycieki z silnika , na temat części nie wiem nic bo zanim coś naprawiłem to się popsuł doszczętnie przegrzałem go i się zatarł , w takim stanie poszedł do żydka....Jak na pierwsze moto to byłem zajebiście nim podjarany , a kupiłem go w dosyć opłakanym stanie(obdrapany czerwony z białymi felami) i to chyba tyle.
- GROSIK
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 15/3/2007, 18:53
- Lokalizacja: Łódź
też rozważałem zakup czegos takiego, ale po zasięgnięciu języka u "znawców" zrezygnowałem. Kupno części np do CBRy (CB-1 czyli cebra w golasie pojawia się na allegro raz na kwartał, CBRy nie wiedziałem jeszcze) graniczy z cudem, chociaz moto wręcz kultowy i podoba mi się to jednak są to dosyć stare motocykle, gdzie zaplecze w postaci części jest bardzo skromne - chyba, że stac cie na części ori, ale wtedy chyba byś nie rozważał żadnego z tych nich. Podobnie ma się rzecz z reszta tych wręcz egzotycznych maszyn. jak to ktos słusznie zauwazył - jak zaliczysz szlifa czymś takim i zgubisz plastiki to do końca sezonu juz nim nie pojeździsz. Nie wspone też, że trafienie sztuki w dobrym stanie graniczy z cudem, a jeśli sie taki cud trafi to sprzedający krzyczą straszne pieniądze.
I jazda motorkiem z wysokoobrotowym silnikiem o malej pojemności to ciagłe mieszanie dzwigną zmiany biegów - co kto lubi
I jazda motorkiem z wysokoobrotowym silnikiem o malej pojemności to ciagłe mieszanie dzwigną zmiany biegów - co kto lubi
-
Norbi - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 17/3/2007, 21:17
CBR!!!!
Ja polecam zdecydowanie CBRe. Mój kolega jeździł taką do czasu aż musiał kupić części..trudno je dostać więc to jest jedynym mankamentem. Motorek spisuje się świetnie. Natomiast odradzam zdecydowanie kupno FZRa...porażka
POZDRO!!!

Yakuza
-
Yakuza - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 7/4/2007, 22:38
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki za dopowiedzi
właśnie sie zastanawiam czy GSXR czy CBR będzie lapszy nie spotkałem ich jeszcze w polsce i obawiam sie że mogą być spore problemy z częściami
PS: Jak Wiecie jak sie przedstawiają ich ceny to prosze napiszcie.
Dzięki Pozdro.


PS: Jak Wiecie jak sie przedstawiają ich ceny to prosze napiszcie.
Dzięki Pozdro.
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
- &rew
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 253
- Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
- Lokalizacja: Kutno
Witam wszystkich !
Ja musze sie pochwalic ze mam Honde Cb-1 400 , długo polowałem na ten okaz który udało mi sie nabyc. Jest w stanie naprawde super.Rocznik 89 ale nie wyglada
Większosc czesci jest oryginalna i narazie nie musiałem nic kupowac.
A powiem tyle motocykl naprawde daje duzo frajdy z jazdy a oczu to nie moge oderwac od niego, mógłbym spac z nim w garazu
Oczywiscie jest to mój pierwszy motocykl
Wiem ze częsci sa drogie ale jednak sa i mysle ze nie bedzie zadnych problemów z ich znalezieniem.
Z czystym sumieniem moge go polecic bo jest naprawde super. Jezeli ktos chce moze zajzec
http://www.bikepics.com/pictures/852414/
Jezeli chodzi o wyzej wymienione 400 to oczywiscie polecam cbr 400 rr
Ja musze sie pochwalic ze mam Honde Cb-1 400 , długo polowałem na ten okaz który udało mi sie nabyc. Jest w stanie naprawde super.Rocznik 89 ale nie wyglada

A powiem tyle motocykl naprawde daje duzo frajdy z jazdy a oczu to nie moge oderwac od niego, mógłbym spac z nim w garazu


Wiem ze częsci sa drogie ale jednak sa i mysle ze nie bedzie zadnych problemów z ich znalezieniem.
Z czystym sumieniem moge go polecic bo jest naprawde super. Jezeli ktos chce moze zajzec

http://www.bikepics.com/pictures/852414/
Jezeli chodzi o wyzej wymienione 400 to oczywiscie polecam cbr 400 rr

- zbyniooo
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 4/10/2006, 12:15
zbyniooo... całkiem całkiem
Możesz napisać za ile go nabyłeś, jakie jest spalanie, itp.
Dzięki Pozdro.

Dzięki Pozdro.
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
- &rew
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 253
- Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
- Lokalizacja: Kutno
z klasy 400cc to fajne to jest to:
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... SearchHere
a jeszcze fajniejsze to:
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... r_2002.php
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... SearchHere
a jeszcze fajniejsze to:
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... r_2002.php
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Zaplaciłem za niego sporo bo okaz jest naprawde zachowany sam sie zdziwiłem wygladał lepiej na zywo niz na zdjeciach
Kupiłem go w Krakowie,był sprawdzany u Adasia Dukały który bardzo mi pomógł i dzieki niemu udało sie jeszcze zbic z ceny(za co mu serdecznie dziekuje zwlaszcza ze za to nie wział zadnych pieniedzy!) .
Sprzedawca chciał za niego 7tys., poszedł za 6, mysle ze dlatego iz miał juz na poczekaniu Horneta 900 co i mi sie udzieliło
Spalania dokłądnie jeszcze nie znam, zrobiłem nia dopiero jakies 250 km ale musze przyznac ze nie ubywa tam szybko, wydaje mi sie ze w 4-5 spokojnie sie miesci.Ale to musze jeszcze wybadac.
Jako ze to mój pierwszy motocykl to za wiele nie powiem co do osiagów, dla mnie sa powalajace
Ma dusze sciga a wyglad klasyka za... polaczenie 

Sprzedawca chciał za niego 7tys., poszedł za 6, mysle ze dlatego iz miał juz na poczekaniu Horneta 900 co i mi sie udzieliło

Spalania dokłądnie jeszcze nie znam, zrobiłem nia dopiero jakies 250 km ale musze przyznac ze nie ubywa tam szybko, wydaje mi sie ze w 4-5 spokojnie sie miesci.Ale to musze jeszcze wybadac.
Jako ze to mój pierwszy motocykl to za wiele nie powiem co do osiagów, dla mnie sa powalajace


- zbyniooo
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 4/10/2006, 12:15
Dzięki
Ztego co widze to te sprzęty do stuntu sie nienadają bo gleba(porządna) =koniec przygody ze stuntem na 1 sezon. przydałoby sie rozejżeć za czymś popularniejszym a co za tym idzie z większym zapleczem w postaci części zamiennych.

www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
- &rew
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 253
- Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
- Lokalizacja: Kutno
&rew
dobrze ze uswiadomiles sobie to ze 400 to nie jest dobry pomysl... dostpenosc czesci czy sprzedanie go pozniej nie zacheca do zakupu maszyny tej klasy... prawda ze fajna zabawka, no ale jest wlasnie to ale.... pomysl o czyms innym, bardziej popularnym w europie
dobrze ze uswiadomiles sobie to ze 400 to nie jest dobry pomysl... dostpenosc czesci czy sprzedanie go pozniej nie zacheca do zakupu maszyny tej klasy... prawda ze fajna zabawka, no ale jest wlasnie to ale.... pomysl o czyms innym, bardziej popularnym w europie
-
lowlo - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ja moge się wypowiedzieć co do Hondy CB-1. Szkoda, że nie można przytoczyć godzin rozmów jakie stoczyliśmy ze zbyniooo nt tego motorka
Jeździłem nim poprzedni sezon, zrobilem jakies 13 tys. km. Tu jest link do zdjęć:
http://www.bikepics.com/members/hefron/91cb1/
Naprawde cudowna maszyna. -1 wciąga nosem gs500. Zdecydowanie lepszy i fajniejszy sprzęt na start. Z częściami nie ma dużego problemu jak niektórzy tutaj wypisują. Po prostu chyba nie wiecie jak to naprawde jest. Każdą część można zdobyć, dorobić lub dobrać. Sprzęt jest dobrze obmyślany, wykonany i niezawodny. Naprawde warto poświęcić troche czasu i znaleźć sobie dobry egzemplarz.
Spalanie jest od 4,5 do 6 litrów. Oczywiście zależy od stylu jazdy no i egzemplarza. Mój miał stożkowe filtry powietrza i podrasowany silnik. Fabryczne 180 km/h było pestką, wyciskałem z niej 200, a waze 90kg i mam 192 cm wzrostu
Naprade silna bestia. Potrafi tez zaskoczyć. Podczas ruszania ze świateł kilka razy poderwało mi przednie koło niechcący, a takie akcje jak boksujące koło na mokrym asfalcie to standard. Po prostu taki maly zaper...lacz.
Polecam każdemu kto szuka motocykla na start.

http://www.bikepics.com/members/hefron/91cb1/
Naprawde cudowna maszyna. -1 wciąga nosem gs500. Zdecydowanie lepszy i fajniejszy sprzęt na start. Z częściami nie ma dużego problemu jak niektórzy tutaj wypisują. Po prostu chyba nie wiecie jak to naprawde jest. Każdą część można zdobyć, dorobić lub dobrać. Sprzęt jest dobrze obmyślany, wykonany i niezawodny. Naprawde warto poświęcić troche czasu i znaleźć sobie dobry egzemplarz.
Spalanie jest od 4,5 do 6 litrów. Oczywiście zależy od stylu jazdy no i egzemplarza. Mój miał stożkowe filtry powietrza i podrasowany silnik. Fabryczne 180 km/h było pestką, wyciskałem z niej 200, a waze 90kg i mam 192 cm wzrostu

Polecam każdemu kto szuka motocykla na start.
-
hefron - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości