Zobacz wątek - GSXR 400 / CBR 400 / itp.
NAS Analytics TAG

GSXR 400 / CBR 400 / itp.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Który model wybrać?

1 GSXR 400
4
14%
2 CBR 400 /RR
15
54%
3 Bandit 400
7
25%
4 FZR 400 RR
2
7%
 
Liczba głosów : 28

GSXR 400 / CBR 400 / itp.

Postprzez &rew » 6/4/2007, 21:27

Mam do Was pytanie, otóż czy ktoś spotkał sie w polsce z takimi modelami jak :

1 GSXR 400
2 CBR 400 /RR
3 Bandit 400
4 FZR 400 RR

ja musze sie przyznać że dopiero dzisiaj sie dowiedziałem o ich istnieniu :oops: :oops: jestem ciekaw czy są dostępne w polsce, jak stoją z częściami, jakie są wady/zalety itp. i czy opłaca sie nabyć jeden z tych modeli. Jeżeli coś wiecie to piszcie.

PS: Używałem opcji "szukaj" ale nic konkretnego nie znalazłem :P ( może słabo szukałem :P )

Pozdrawiam.
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
&rew
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 253
Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
Lokalizacja: Kutno


Postprzez GROSIK » 6/4/2007, 22:18

Ja zaczynałem od GSF400 z 93 roku(zaraz po motorynkach i innych popierdułkach) uzbierałem kasę i kupiłem to moje pierwsze większe cudo od jakiegoś doktorka.Była to 4 rzędó wa na cieczy , coś koło 50 hp i v/max160.Dla mnie owiele za ciężki motocykl jak na tamte czasy(około210kg) dlatego miałem kilka wywrotek.Na miasto super w trasie gorzej , typowy golas i w dłuzszej trasie mało wygodnie. Jeżeli chodzi o wady mechaniczne to miałem straszne wycieki z silnika , na temat części nie wiem nic bo zanim coś naprawiłem to się popsuł doszczętnie przegrzałem go i się zatarł , w takim stanie poszedł do żydka....Jak na pierwsze moto to byłem zajebiście nim podjarany , a kupiłem go w dosyć opłakanym stanie(obdrapany czerwony z białymi felami) i to chyba tyle.
GROSIK
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 15/3/2007, 18:53
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Norbi » 7/4/2007, 16:44

też rozważałem zakup czegos takiego, ale po zasięgnięciu języka u "znawców" zrezygnowałem. Kupno części np do CBRy (CB-1 czyli cebra w golasie pojawia się na allegro raz na kwartał, CBRy nie wiedziałem jeszcze) graniczy z cudem, chociaz moto wręcz kultowy i podoba mi się to jednak są to dosyć stare motocykle, gdzie zaplecze w postaci części jest bardzo skromne - chyba, że stac cie na części ori, ale wtedy chyba byś nie rozważał żadnego z tych nich. Podobnie ma się rzecz z reszta tych wręcz egzotycznych maszyn. jak to ktos słusznie zauwazył - jak zaliczysz szlifa czymś takim i zgubisz plastiki to do końca sezonu juz nim nie pojeździsz. Nie wspone też, że trafienie sztuki w dobrym stanie graniczy z cudem, a jeśli sie taki cud trafi to sprzedający krzyczą straszne pieniądze.
I jazda motorkiem z wysokoobrotowym silnikiem o malej pojemności to ciagłe mieszanie dzwigną zmiany biegów - co kto lubi
Avatar użytkownika
Norbi
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 17/3/2007, 21:17

Postprzez Lumiere » 7/4/2007, 19:38

Znajomy miał kiedyś zxr400 ,bardzo przyjemny motorek ale chyba mało spotykany.W każdym razie polecam.
Kawasaki Zx 10R 2004r
Avatar użytkownika
Lumiere
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 115
Dołączył(a): 3/4/2007, 22:02
Lokalizacja: skontowni

Postprzez sebek954 » 7/4/2007, 19:58

witam. a jak jest z czesciami do zxr400??? dostepnośc i cena??? bo chcialbym taki kupić ale wszyscy mi odradzaja??
sebek954
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05

Postprzez SzpiceR » 7/4/2007, 20:14

z tych wszystkich to chyba zxr 400 nabardziej znany i lubiany
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

CBR!!!!

Postprzez Yakuza » 7/4/2007, 22:51

Ja polecam zdecydowanie CBRe. Mój kolega jeździł taką do czasu aż musiał kupić części..trudno je dostać więc to jest jedynym mankamentem. Motorek spisuje się świetnie. Natomiast odradzam zdecydowanie kupno FZRa...porażka :D POZDRO!!!
Yakuza
Avatar użytkownika
Yakuza
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7/4/2007, 22:38
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez &rew » 7/4/2007, 23:15

Dzięki za dopowiedzi :D właśnie sie zastanawiam czy GSXR czy CBR będzie lapszy nie spotkałem ich jeszcze w polsce i obawiam sie że mogą być spore problemy z częściami :?

PS: Jak Wiecie jak sie przedstawiają ich ceny to prosze napiszcie.

Dzięki Pozdro.
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
&rew
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 253
Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
Lokalizacja: Kutno

Postprzez zbyniooo » 8/4/2007, 14:25

Witam wszystkich !
Ja musze sie pochwalic ze mam Honde Cb-1 400 , długo polowałem na ten okaz który udało mi sie nabyc. Jest w stanie naprawde super.Rocznik 89 ale nie wyglada :lol: Większosc czesci jest oryginalna i narazie nie musiałem nic kupowac.
A powiem tyle motocykl naprawde daje duzo frajdy z jazdy a oczu to nie moge oderwac od niego, mógłbym spac z nim w garazu :wink: Oczywiscie jest to mój pierwszy motocykl :lol:
Wiem ze częsci sa drogie ale jednak sa i mysle ze nie bedzie zadnych problemów z ich znalezieniem.

Z czystym sumieniem moge go polecic bo jest naprawde super. Jezeli ktos chce moze zajzec :wink:

http://www.bikepics.com/pictures/852414/

Jezeli chodzi o wyzej wymienione 400 to oczywiscie polecam cbr 400 rr :twisted:
zbyniooo
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4/10/2006, 12:15

Postprzez &rew » 8/4/2007, 16:38

zbyniooo... całkiem całkiem :D Możesz napisać za ile go nabyłeś, jakie jest spalanie, itp.

Dzięki Pozdro.
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
&rew
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 253
Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
Lokalizacja: Kutno

Postprzez Kris2k » 8/4/2007, 18:32

GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez zbyniooo » 8/4/2007, 22:01

Zaplaciłem za niego sporo bo okaz jest naprawde zachowany sam sie zdziwiłem wygladał lepiej na zywo niz na zdjeciach :lol: Kupiłem go w Krakowie,był sprawdzany u Adasia Dukały który bardzo mi pomógł i dzieki niemu udało sie jeszcze zbic z ceny(za co mu serdecznie dziekuje zwlaszcza ze za to nie wział zadnych pieniedzy!) .
Sprzedawca chciał za niego 7tys., poszedł za 6, mysle ze dlatego iz miał juz na poczekaniu Horneta 900 co i mi sie udzieliło :wink:

Spalania dokłądnie jeszcze nie znam, zrobiłem nia dopiero jakies 250 km ale musze przyznac ze nie ubywa tam szybko, wydaje mi sie ze w 4-5 spokojnie sie miesci.Ale to musze jeszcze wybadac.

Jako ze to mój pierwszy motocykl to za wiele nie powiem co do osiagów, dla mnie sa powalajace :twisted: Ma dusze sciga a wyglad klasyka za... polaczenie :wink:
zbyniooo
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4/10/2006, 12:15

Postprzez &rew » 10/4/2007, 20:34

Dzięki :D Ztego co widze to te sprzęty do stuntu sie nienadają bo gleba(porządna) =koniec przygody ze stuntem na 1 sezon. przydałoby sie rozejżeć za czymś popularniejszym a co za tym idzie z większym zapleczem w postaci części zamiennych.
www.STUNTPOLAND.com | Dzida jest bogiem, freestyle nalogiem, predkosc zabawą a Stunt podstawą
&rew
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 253
Dołączył(a): 10/3/2007, 17:57
Lokalizacja: Kutno

Postprzez lowlo » 11/4/2007, 09:43

&rew
dobrze ze uswiadomiles sobie to ze 400 to nie jest dobry pomysl... dostpenosc czesci czy sprzedanie go pozniej nie zacheca do zakupu maszyny tej klasy... prawda ze fajna zabawka, no ale jest wlasnie to ale.... pomysl o czyms innym, bardziej popularnym w europie
Avatar użytkownika
lowlo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Pi-Jacek » 23/4/2007, 00:11

Witam! Od 2 sezonów śmigam na CBRce 400 RR. W razie pytań piszcie na gg 477588. Pozdrawiam!

P.S. Moto jest na sprzedaż, już czas na coś większego :)
Pi-Jacek
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3/2/2006, 15:22
Lokalizacja: Wawa

Postprzez hefron » 23/4/2007, 07:46

Ja moge się wypowiedzieć co do Hondy CB-1. Szkoda, że nie można przytoczyć godzin rozmów jakie stoczyliśmy ze zbyniooo nt tego motorka :D Jeździłem nim poprzedni sezon, zrobilem jakies 13 tys. km. Tu jest link do zdjęć:
http://www.bikepics.com/members/hefron/91cb1/
Naprawde cudowna maszyna. -1 wciąga nosem gs500. Zdecydowanie lepszy i fajniejszy sprzęt na start. Z częściami nie ma dużego problemu jak niektórzy tutaj wypisują. Po prostu chyba nie wiecie jak to naprawde jest. Każdą część można zdobyć, dorobić lub dobrać. Sprzęt jest dobrze obmyślany, wykonany i niezawodny. Naprawde warto poświęcić troche czasu i znaleźć sobie dobry egzemplarz.
Spalanie jest od 4,5 do 6 litrów. Oczywiście zależy od stylu jazdy no i egzemplarza. Mój miał stożkowe filtry powietrza i podrasowany silnik. Fabryczne 180 km/h było pestką, wyciskałem z niej 200, a waze 90kg i mam 192 cm wzrostu :D Naprade silna bestia. Potrafi tez zaskoczyć. Podczas ruszania ze świateł kilka razy poderwało mi przednie koło niechcący, a takie akcje jak boksujące koło na mokrym asfalcie to standard. Po prostu taki maly zaper...lacz.

Polecam każdemu kto szuka motocykla na start.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr