łańcuch do KTM 600
Posty: 4
• Strona 1 z 1
łańcuch do KTM 600
siemka, możecie polecić jakiś niedrogi łańcuch do KTM LC4 600?
potrzebny jest 520 i 118 ogniw i tak do 200zł. tylko nie wiem jaki typ, czy jakiś oringowy czy bez, jaki będzie lepszy?
potrzebny jest 520 i 118 ogniw i tak do 200zł. tylko nie wiem jaki typ, czy jakiś oringowy czy bez, jaki będzie lepszy?
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
jak ganiasz w terenie ja polecam tylko oring. duzo lepiej trzyma olej, i sie tak szybko nie wyciąga jak standardowy. ale za 200 zł ciezko cos dobrego wyrwac. tu masz w miare niedrogo X ringowy. wytrzyma 2X tyle co zwykły w terenie
http://allegro.pl/lancuch-napedowy-did- ... 92360.html
tylko że tu 110 ogniwek, ale moze bys sie dogadał moze miał by w ofercie dłuzszy. ja osobiscie tanszego łancucha bym nie zakładał ;/. bo juz sie na tym przejechałem. kupiłem napęd za 550 zł. renthala z łancuchem zwykłym, zebatki alumioniowa z tyłu przód stal. i co z tego napędu wspaniałego jak łancuch sie szybko wyciągnał i zaczał uszkadzać zębatki ;/ naped był jednego dnia dobry drugiego pojechałem 30 km asfaltem wracam patrze a z przodu zebatka łysa. a tył poszczerbiony ;/ potem wsadziłem stary napęd tanszej firmy nie pamietam jakiej, i na tych starych oringach wyjeździłem prawie tyle co na nówce renthalu ;/ teraz tez zamówiłem juz naped oringowy, i stalowe zebatki bo te są lepsze.

http://allegro.pl/lancuch-napedowy-did- ... 92360.html
tylko że tu 110 ogniwek, ale moze bys sie dogadał moze miał by w ofercie dłuzszy. ja osobiscie tanszego łancucha bym nie zakładał ;/. bo juz sie na tym przejechałem. kupiłem napęd za 550 zł. renthala z łancuchem zwykłym, zebatki alumioniowa z tyłu przód stal. i co z tego napędu wspaniałego jak łancuch sie szybko wyciągnał i zaczał uszkadzać zębatki ;/ naped był jednego dnia dobry drugiego pojechałem 30 km asfaltem wracam patrze a z przodu zebatka łysa. a tył poszczerbiony ;/ potem wsadziłem stary napęd tanszej firmy nie pamietam jakiej, i na tych starych oringach wyjeździłem prawie tyle co na nówce renthalu ;/ teraz tez zamówiłem juz naped oringowy, i stalowe zebatki bo te są lepsze.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no dzięki za podpowiedź, też tak właśnie chciałem kupić jakiegoś oringa i pewnie kupie did-a bo innych niewarto tak jak mówisz, a ja akurat zębatek nie wymieniam bo są w dobrym stanie, łańcuch też by sporo polatał gdyby nie zdymane rolki które latają jak się palcem poruszy i o dziwo łańcuch się nie wyciąga
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
no mi sie powyciagał i rolki poszły ;/
ja polecam DIDa, renthala ( mimo wszystko xd ale oringowego ) i Regina czyli oryginał KTM., kumpel to ma w hondzie XL 600 i ma go dłuzszy czas i praktycznie 0 sladów zuzycia. ostatnio na allegro gosc miał napęd regina oryginalny za 200 zł oddawał (kompletny) nie zdądzyłem kupic ;/ a pasował by do lc4 ;P
ja polecam DIDa, renthala ( mimo wszystko xd ale oringowego ) i Regina czyli oryginał KTM., kumpel to ma w hondzie XL 600 i ma go dłuzszy czas i praktycznie 0 sladów zuzycia. ostatnio na allegro gosc miał napęd regina oryginalny za 200 zł oddawał (kompletny) nie zdądzyłem kupic ;/ a pasował by do lc4 ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości