4t 125?
Posty: 17
• Strona 1 z 1
125 4t
to tak:
beznadzieja:
-dr 125 }
-xt 125 }15hp
-hyosung 125 }
torchÄ™ lepiej:
-wr 125f} też piętnaście ale takich zdrowych żwawych koni mechanicznych
-xr 125} -||-
sensowne takie którymi da się faktycznie jezdzić:
-Fantic 125 model tz 170c racing najprawdopodobniej najmocniejsze 4t 125 na świecie (29hp)
tylko fantica trzeba sprowadzić z włoch albo niemiec a części do nadwozia są dostępne w czechach jeden telefon lub email i masz a części do silnika kupuje się w serwisie yamahy
no i fantic to hard enduro więc zawieszniem przód Marzocchi tył ohlins zostawia w tyle motory takie jak kmx dt lc2 xt dr xr 

beznadzieja:
-dr 125 }
-xt 125 }15hp
-hyosung 125 }
torchÄ™ lepiej:
-wr 125f} też piętnaście ale takich zdrowych żwawych koni mechanicznych
-xr 125} -||-
sensowne takie którymi da się faktycznie jezdzić:
-Fantic 125 model tz 170c racing najprawdopodobniej najmocniejsze 4t 125 na świecie (29hp)
tylko fantica trzeba sprowadzić z włoch albo niemiec a części do nadwozia są dostępne w czechach jeden telefon lub email i masz a części do silnika kupuje się w serwisie yamahy


Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
lapfactor
zależy komu motor do czego potrzebny. bo dr 125 akurat pojeździsz w terenie, jakieś lasy, łąki, małe górki da radę ale żadne skoki itp. to samo z xt i xr 125 hyosung to już w ogóle szajs. wr 125 chyba trochę lepszy bo dłuższy skok zawieszenia i lepsza zawiecha chyba jest. pozostałe motory za miękkie w teren ale pojeździsz. o fanticu nic nie powiem bo nie wiem. moc tych wszystkich porównywalna.
zależy komu motor do czego potrzebny. bo dr 125 akurat pojeździsz w terenie, jakieś lasy, łąki, małe górki da radę ale żadne skoki itp. to samo z xt i xr 125 hyosung to już w ogóle szajs. wr 125 chyba trochę lepszy bo dłuższy skok zawieszenia i lepsza zawiecha chyba jest. pozostałe motory za miękkie w teren ale pojeździsz. o fanticu nic nie powiem bo nie wiem. moc tych wszystkich porównywalna.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
dobra dzieki wszystkim chcialem sie dowiedziec o tym 4t bo chce kupic enduro i zastanawiam sie jakie lepsze z tego co widze to 2t w twj klasie
a mozecie mi powiedziec ile kosztuje litr lub wiecej oleju do mieszanki do dt!

- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
30-40zł
Naszim nie ale wszystkie widziałem na żywca i wiem który nich to gówno dr to to samo co hyosung xr jest dużo lepszy od dr:) a wr ma bazę silnika taką jak fantic (minareli) ale wr ma 15 km a fantic 29 więc mi nie mówcie że wszystkie mają podobną moc jeśli ktoś chcę kupić sensownego 125 w 4 t trzeba dać 8-10-12 tyś
Naszim nie ale wszystkie widziałem na żywca i wiem który nich to gówno dr to to samo co hyosung xr jest dużo lepszy od dr:) a wr ma bazę silnika taką jak fantic (minareli) ale wr ma 15 km a fantic 29 więc mi nie mówcie że wszystkie mają podobną moc jeśli ktoś chcę kupić sensownego 125 w 4 t trzeba dać 8-10-12 tyś

Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
dokładnie. narzekasz na DR 125. kumpel ma i nie narzeka. lata z nami czasem na traskach, pali mu tyle co nic. do silnika nawet nie zagląda. a moto jest sprzed 90 roku wiec zabytek prawie
nie psuje sie mało pali - czego chcieć wiecej do jazdy po lasach ? jeździłem tym i bardzo przyjemnie sie gania. nie trrzeba miec 29 koni pod tyłkiem żeby jeździc
w dodatku te 29 konie skądś sie biorą - czyli jest zmniejszona zywotnosc. jak juz tak to lepiej kupic 30 konną 250 ccm. np kawasaki klx. osiągi te same ale znów klx ma wiekszą zywotnosc. zobacz jeszcze yamahe TTR to jest tani sprzęcik. tez nie jest to wyczynówka, ale jest to taki hmm full cross tani. powietrzak, dosyc lekki bo seryjnie nie ma swiateł i innych zbędnych w terenie rzeczy
i mozna fajnie poganiać.



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hahahah lapfactor ale żeś dowalił z tym że fantic ma 29koni. jak 125 2t typu dt i wszystkie podobne mają ze 20km i nawet ich nie czuć za bardzo to co dopiero 125 4t. jestem w stanie uwierzyć że ma ich z 16-18km ale nie 29km. to jakieś brednie bo na pewno taka zabawka nie odstawi klx-a 250 czy dr-a 350 które mają po 30km a przy nich fantic to zabawka dla dzieci i dr i klx objeżdżają go jak chcą. te wszystkie xt, xr itp. 125 4t mają po 12km to może ten fantic jest trochę mocniejszy i ma z 16km ale bez przesady. jak full cross 250 4t ma ich 40 a remonty się robi dość często to w takim fanticu remonty by szły jak w fullu 2t. po za tym to nie wyczyn czy coś tylko też taka zabawka jak xt czy xr tylko z trochę lepszym zawieszeniem i ciut mocniejszym silnikiem. proszę przestań już porównywać wszystkie motory do gokartów i wychwalać te fantici bo to się nudne robi.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
domin nie najeżaj się tak
porównuje tylko wyczynówki do kartów bo są to wyżyłowane silniki
i faktycznie teraz dokładnie przejrzałem dane (poprzednie były ze sklepu internetowego w którym sprzedawali fantic'i
) i okazało się że ma 21km
przyznaje się mój błąd ale to nadal więcej niz inne (mówię o wersji racing): http://www.fanticmotor.it/prodotti/125_h2o_reg_comp/x2/ (otwórz link)
tak wiem piszę ciągle o fanticach ale to dlatego bo bardzo je lubię może też się przekonasz:
http://www.fanticmotor.it/prodotti/tz_300_es/
naszim w sumie masz racje pośpieszyłem się ale dr'ka ma za mało mocy a przynajmniej nie uwalnia jej prawidłowo ( ja lubię jak moc jest uwalniana agresywnie) a w dr moc uwalnia się bardzo płynie co potęguje wrażenie że jej nie ma
henio masz racje jestem dość sceptycznie nastawiony do dual'i
może przez tą moja dt bo ona to było dopiero enduro tylko na szutry
właśnie uzwiadomiliście mi we trójke że jestem stronniczy dziękuje a zarazem jestem wkuty
chyba se z tego wszystkiego pójdę na moto




tak wiem piszę ciągle o fanticach ale to dlatego bo bardzo je lubię może też się przekonasz:
http://www.fanticmotor.it/prodotti/tz_300_es/
naszim w sumie masz racje pośpieszyłem się ale dr'ka ma za mało mocy a przynajmniej nie uwalnia jej prawidłowo ( ja lubię jak moc jest uwalniana agresywnie) a w dr moc uwalnia się bardzo płynie co potęguje wrażenie że jej nie ma
henio masz racje jestem dość sceptycznie nastawiony do dual'i


właśnie uzwiadomiliście mi we trójke że jestem stronniczy dziękuje a zarazem jestem wkuty

Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
co do twojej DT - twoja to wersja MX zabytkowa najstarsza DT tka
te nowsze były duuuzo lepsze. jeździłem MXem to sie prowadzi jak romet ogar czy WSKa, nowsza DT chociazby ta pierwsza na cieczaku prowadzi sie juz na prawde świetnie jak na te lata produkcji
a co do DR to racja że nie oddaje mocy gwałtownie :d bo to nie wyczyn :d ale do lasów na posmiganie na prawde fajny sprzet. propozycji jest kilka, kwestia tylko aby dobrać cos dla siebie. jak ktos chce ostro ganiac to 125 w 4T raczej sie odradza, na to miejsce lepiej kupic wyczynową 85 ccm - wiecej nauczy. a jak 125 to w 2T. ale do jazdy turystyczno-sportowej i w 100% amatorskiej to masz albo mocniejsze 4T albo słabsze 4T. i teraz kwestia - czy lekkosc,osiagi, koszty itp czy bezobsługowosc,mniejsza moc, mniiejsze spalanie itp


a co do DR to racja że nie oddaje mocy gwałtownie :d bo to nie wyczyn :d ale do lasów na posmiganie na prawde fajny sprzet. propozycji jest kilka, kwestia tylko aby dobrać cos dla siebie. jak ktos chce ostro ganiac to 125 w 4T raczej sie odradza, na to miejsce lepiej kupic wyczynową 85 ccm - wiecej nauczy. a jak 125 to w 2T. ale do jazdy turystyczno-sportowej i w 100% amatorskiej to masz albo mocniejsze 4T albo słabsze 4T. i teraz kwestia - czy lekkosc,osiagi, koszty itp czy bezobsługowosc,mniejsza moc, mniiejsze spalanie itp

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak tylko moja to nie była wersja mx :d tylko mxs 5t8 miała lepszą membranę niezablokowany dyfuzor bardziej agresywny wygląd i rama miała inny kąt pochylenia główki siedziało się i prowadziła jak te nowe dt lc2 i miała bardzo fajny silnik ale jakiekolwiek skok koci łeb i zachwyt znikał z twarzy
wstawiam zdjęcia mojej dt żebyś się zorientował :
http://photos.nasza-klasa.pl/29845312/3/other/std/ce0997a7c9.jpeg (otwórz link)
http://photos.nasza-klasa.pl/29845312/4/other/std/a9a7846c35.jpeg (otwórz link)
teraz już widać

wstawiam zdjęcia mojej dt żebyś się zorientował :
http://photos.nasza-klasa.pl/29845312/3/other/std/ce0997a7c9.jpeg (otwórz link)
http://photos.nasza-klasa.pl/29845312/4/other/std/a9a7846c35.jpeg (otwórz link)
teraz już widać

Ostatnio edytowano 5/8/2011, 16:39 przez lapfactor, łącznie edytowano 1 raz
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości